Viac kreatívnych možností pre efektívnejšie cielenie
Meta rozširuje svoju reklamnú sadu o viac rôznorodých kreatívnych možností, čím poskytuje značkám väčšiu flexibilitu v tom, ako osloviť a zaujať potenciálnych zákazníkov. Pomocou kampaní Advantage+ poháňaných umelou inteligenciou môžu značky efektívnejšie testovať rôzne reklamné formáty a poskytovať prispôsobené správy, ktoré budú rezonovať s rôznymi zákazníckymi segmentmi.
„Vďaka väčšiemu počtu možností reklamných formátov v kampaniach môžu inzerenti ľahko implementovať stratégiu diverzifikácie kreatívy a dosiahnuť tak vyššiu efektivitu kampaní a väčší dosah,“ uvádza Meta.
Marketéri ocenia možnosť rýchlo optimalizovať kampane prostredníctvom personalizovaného a pútavejšieho obsahu. Dôraz na diverzifikáciu je obzvlášť užitočný pri cielených kampaniach, ktoré zabezpečujú, že reklamy oslovia potenciálnych zákazníkov v správnom čase a s tým správnym zdelením.
Zvýraznené zľavové kódy
Keď sa už rozhodnete ísť do zľavovej akcie, poteší vás možnosť dať im väčší priestor. Zľavové kódy v reklamách sa môžu zvýrazniť, čo zákazníkom uľahčí uplatnenie zliav a podporí ich v nakupovaní.
Meta tiež testuje ponuky pre prvý nákup a personalizované zľavy. Ideálna funkcia pre e-commerce značky, ktoré sa snažia získať nových zákazníkov počas sviatkov.
Tieto funkcie sú integrované do Instagram Reels. Firmy môžu využiť jeden z najrýchlejšie rastúcich formátov sociálnych médií na propagáciu časovo obmedzených ponúk a premeniť príležitostných sledovateľov na kupujúcich.
Reminder Ads: Zvýšenie zapojenia a načasovania predajov
Funkcia Reminder Ads sa využívala najmä na upozorňovanie zákazníkov na nadchádzajúce udalosti, spustenie predaja alebo zľavy. Po rozšírení formátu je možné nasmerovať používateľov priamo do mobilných aplikácií, kde môžu ihneď nakupovať. Firmy môžu tiež častejšie upozorňovať používateľov na ponuky a načasovanie zliav, čím sa zvyšuje naliehavosť a viditeľnosť promo akcií.
Možnosť posielať pripomienky o začiatku a konci výpredajov je v e-commerce dosť dôležitý prvok. E-shopy dokážu vytvárať cielené podnety, ktoré zvyšujú pravdepodobnosť impulzívnych nákupov.
Site Links: Zjednodušená navigácia pre rozsiahle produktové katalógy
Meta ďalej predstavuje Site Links pre reklamy vo Facebook Feede. Umožňuje inzerentom pridať do jednej reklamy viacero vstupných stránok, čo dáva používateľom možnosť dostať sa priamo k obsahu alebo kategórii produktov, ktoré ich najviac zaujímajú. Napríklad značka kozmetiky, ktorá ponúka široký sortiment produktov, môže zákazníkov nasmerovať na príslušnú vstupnú stránku jedným kliknutím.
Oslovujte zákazníkov v obchodoch aj online
Hoci je online nakupovanie skutočne populárne, Meta nezabúda ani na kamenné prevádzky. Testuje nové omnichannel funkcie, ktoré pomáhajú firmám osloviť zákazníkov ako online, tak aj v obchodoch. Inzerenti budú čoskoro môcť cieliť jednotlivcov, ktorí pravdepodobne nakupujú v kamenných predajniach a zvýrazňovať blízke obchody.
V tomto prípade ide skutočne o dôležité vylepšenie, ktoré umožní bezproblémové prepojenie online a offline stratégií. Zároveň otvára možnosti pre miestne firmy, aby počas vrcholu predajnej sezóny prilákali zákazníkov priamo do predajní.
Location-Based Ads: Zachyťte príležitostných cestovateľov
Reklamy cielené na konkrétne miesta môžu byť zaujímavé z hľadiska predvianočného turizmu – či už s cieľom rodinných návštev alebo zháňania darčekov. Tento nástroj umožní firmám osloviť turistov alebo návštevníkov v konkrétnych mestách alebo regiónoch a prispôsobiť reklamy tak, aby zaujali ľudí, ktorí sa na mieste bežne nezdržiavajú.
Profitovať môžu odvetvia ako HoReCa, služby, cestovný ruch a miestny maloobchod. Táto funkcia ponúka jedinečnú príležitosť osloviť nový segment zákazníkov počas sviatočného náporu. Cielením na jednotlivcov, ktorí aktívne hľadajú aktivity alebo zážitky v konkrétnom mieste, môžu firmy lepšie zosúladiť svoje marketingové úsilie so zámerom zákazníkov.
Kampane na platformách Meta sú neodmysliteľnou súčasťou marketingovej stratégie. Spoločnosť sa snaží inzerentom priblížiť možnosti, ktoré sa pomerne dynamicky rozširujú. Napríklad len nedávno zverejnila príručku, ktorá inšpiruje k lepším kampaniam v top predajnej sezóne.
Nové reklamné nástroje poskytujú podnikateľom nové možnosti, ako zvýšiť predaj a zapojiť zákazníkov počas kľúčového obdobia. Zapojením noviniek do vašej stratégie môžete efektívnejšie osloviť zákazníkov, zvýšiť konverzie a maximalizovať svoje marketingové úsilie.