2 min. čítanie

Meta aktualizuje nákupné prvky v reklamách

Spoločnosť Meta zavádza zmeny v službách Shop Ads na Facebooku a Instagrame. Ide o snahu zefektívniť nakupovanie na platformách a zároveň povzbudiť inzerentov, aby využili zlepšené možnosti cielenia reklamy pomocou umelej inteligencie.

Meta aktualizuje nákupné prvky v reklamách

Koniec presmerovania do vlastného eshopu

Spoločnosť Meta zistila, že obchody, ktoré majú povolené platby v aplikácii, t. j. obchody s integrovaným inventárom, kde môžu používatelia priamo nakupovať (na rozdiel od obchodov, ktoré používateľov presmerujú do vlastných e-shopov), dosahujú lepšie výsledky – používatelia vykonávajú viac akcií. Spoločnosť Meta preto odstráni možnosť prevádzkovať na Facebooku a Instagrame obchody, ktoré odkazujú zákazníkov na webové stránky tretích strán.

Ak teda chcú podniky predávať tovar alebo označovať produkty na Facebooku a Instagrame, musia si plne aktivovať obchod v aplikácii. Obchody bez možnosti dokončiť nákup už nebude spoločnosť Meta na vybraných trhoch podporovať od 10. augusta 2023. Tieto podniky však budú môcť naďalej komunikovať so zákazníkmi prostredníctvom personalizovaných reklám, Reels alebo priamych správ.

Spoločnosť Meta tiež plánuje rozšíriť svoje in-streamové nákupné nástroje o celý rad nových funkcií a integrovať službu Shop Ads do svojho portfólia automatizovaných reklamných riešení Advantage.

Spoločnosť Meta tiež umožní väčšiemu počtu podnikov používať Shop Ads a zároveň na niektorých trhoch uľahčí vytváranie obchodov s pokladňou, aby ľudia mohli dokončiť nákup len niekoľkými kliknutiami. Očakáva sa, že zmeny začnú platiť najskôr v USA.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Credit: Newsfeed

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Personalizácia na plné obrátky: Ako AI mení digitálnu reklamu v reálnom čase
5 min. čítanie

Personalizácia na plné obrátky: Ako AI mení digitálnu reklamu v reálnom čase

Personalizácia sa stala normou, no zároveň u spotrebiteľov rastie dopyt po autentickej a transparentnej komunikácii. Zákazníci chcú relevantný obsah, ktorý pôsobí prirodzene a nezasahuje do ich súkromia. Prehnaná personalizácia môže vzbudiť nedôveru, zatiaľ čo vyvážený prístup pomáha budovať vzťah so značkou.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Spustiť reklamu na YouTube priamo z videa? Novinky na platforme potešia tvorcov aj firmy
3 min. čítanie

Spustiť reklamu na YouTube priamo z videa? Novinky na platforme potešia tvorcov aj firmy

YouTube prináša novinky, ktoré majú tvorcom aj značkám výrazne uľahčiť prácu. Dostať video k publiku bude teraz jednoduchšie – namiesto zdĺhavého nastavovania v Google Ads stačí pár klikov priamo vo videu. YouTube zároveň testuje ďalšie funkcie, ktoré môžu pomôcť rozšíriť zásah, posilniť vzťah s publikom a lepšie osloviť zahraničné trhy.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+