2 min. čítanie

Meta aktualizuje nákupné prvky v reklamách

Spoločnosť Meta zavádza zmeny v službách Shop Ads na Facebooku a Instagrame. Ide o snahu zefektívniť nakupovanie na platformách a zároveň povzbudiť inzerentov, aby využili zlepšené možnosti cielenia reklamy pomocou umelej inteligencie.

Meta aktualizuje nákupné prvky v reklamách

Koniec presmerovania do vlastného eshopu

Spoločnosť Meta zistila, že obchody, ktoré majú povolené platby v aplikácii, t. j. obchody s integrovaným inventárom, kde môžu používatelia priamo nakupovať (na rozdiel od obchodov, ktoré používateľov presmerujú do vlastných e-shopov), dosahujú lepšie výsledky – používatelia vykonávajú viac akcií. Spoločnosť Meta preto odstráni možnosť prevádzkovať na Facebooku a Instagrame obchody, ktoré odkazujú zákazníkov na webové stránky tretích strán.

Ak teda chcú podniky predávať tovar alebo označovať produkty na Facebooku a Instagrame, musia si plne aktivovať obchod v aplikácii. Obchody bez možnosti dokončiť nákup už nebude spoločnosť Meta na vybraných trhoch podporovať od 10. augusta 2023. Tieto podniky však budú môcť naďalej komunikovať so zákazníkmi prostredníctvom personalizovaných reklám, Reels alebo priamych správ.

Spoločnosť Meta tiež plánuje rozšíriť svoje in-streamové nákupné nástroje o celý rad nových funkcií a integrovať službu Shop Ads do svojho portfólia automatizovaných reklamných riešení Advantage.

Spoločnosť Meta tiež umožní väčšiemu počtu podnikov používať Shop Ads a zároveň na niektorých trhoch uľahčí vytváranie obchodov s pokladňou, aby ľudia mohli dokončiť nákup len niekoľkými kliknutiami. Očakáva sa, že zmeny začnú platiť najskôr v USA.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Credit: Newsfeed

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Digitalizácia v e-commerce: Zmluvy s influencermi, kuriérmi aj dodávateľmi
3 min. čítanie

Digitalizácia v e-commerce: Zmluvy s influencermi, kuriérmi aj dodávateľmi

Čas je v e-commerce rozhodujúci. Každá minúta sa počíta. Denne potrebujete expedovať tovar, dohodnúť spoluprácu s influencerom, podpísať zmluvu s obchodným partnerom. Pripraviť interné dokumenty, vybaviť reklamácie, spracovať nové objednávky či zaškoliť brigádnikov. Všetky tieto procesy zaberajú množstvo času. Ako ich urýchliť?

Stanislav TRIBUS Stanislav TRIBUS
Heslo verzus passkey: Ktoré prihlasovanie je bezpečnejšie a pohodlnejšie?
3 min. čítanie

Heslo verzus passkey: Ktoré prihlasovanie je bezpečnejšie a pohodlnejšie?

Každý e-shopár to pozná: zákazník sa pri pokuse o prihlásenie zasekne, zabudne heslo, po niekoľkých neúspešných pokusoch to vzdá – a košík zostane prázdny. Frustrácia, ktorú spôsobujú heslá, nefrustruje len zákazníkov, ale aj obchodníkov. Našťastie existuje riešenie, ktoré môže túto bariéru odstrániť – a zároveň zvýšiť bezpečnosť aj konverzie. Volá sa passkey.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+