Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

Meta aktualizuje nákupné prvky v reklamách

Spoločnosť Meta zavádza zmeny v službách Shop Ads na Facebooku a Instagrame. Ide o snahu zefektívniť nakupovanie na platformách a zároveň povzbudiť inzerentov, aby využili zlepšené možnosti cielenia reklamy pomocou umelej inteligencie.

Meta aktualizuje nákupné prvky v reklamách

Koniec presmerovania do vlastného eshopu

Spoločnosť Meta zistila, že obchody, ktoré majú povolené platby v aplikácii, t. j. obchody s integrovaným inventárom, kde môžu používatelia priamo nakupovať (na rozdiel od obchodov, ktoré používateľov presmerujú do vlastných e-shopov), dosahujú lepšie výsledky – používatelia vykonávajú viac akcií. Spoločnosť Meta preto odstráni možnosť prevádzkovať na Facebooku a Instagrame obchody, ktoré odkazujú zákazníkov na webové stránky tretích strán.

Ak teda chcú podniky predávať tovar alebo označovať produkty na Facebooku a Instagrame, musia si plne aktivovať obchod v aplikácii. Obchody bez možnosti dokončiť nákup už nebude spoločnosť Meta na vybraných trhoch podporovať od 10. augusta 2023. Tieto podniky však budú môcť naďalej komunikovať so zákazníkmi prostredníctvom personalizovaných reklám, Reels alebo priamych správ.

Spoločnosť Meta tiež plánuje rozšíriť svoje in-streamové nákupné nástroje o celý rad nových funkcií a integrovať službu Shop Ads do svojho portfólia automatizovaných reklamných riešení Advantage.

Spoločnosť Meta tiež umožní väčšiemu počtu podnikov používať Shop Ads a zároveň na niektorých trhoch uľahčí vytváranie obchodov s pokladňou, aby ľudia mohli dokončiť nákup len niekoľkými kliknutiami. Očakáva sa, že zmeny začnú platiť najskôr v USA.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Credit: Newsfeed

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Nákupné správanie Indov sa mení
2 min. čítanie

Nákupné správanie Indov sa mení

Čína už nie je najľudnatejšou krajinou. V roku 2022 ju predbehla India s viac ako 1,43 miliardami ľudí. Sledovať zmenu spotrebiteľského správania v najobývanejšej krajine preto môže byť dobrý indikátor toho, kam sa uberá nákupné správanie.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+