3 min. čítanie

Marketingová konzistentnosť ako kľúč k lovebrandu

S blížiacim sa Valentínom budú romantici na celom svete premýšľať o nových spôsoboch, ako prekvapiť svoju milovanú osobu. Aj predajcovia na celom svete budú premýšľať o nových spôsoboch ako prekvapiť svojich zákazníkov.

Marketingová konzistentnosť ako kľúč k lovebrandu

Časy, kedy jedinou možnosťou, ako potešiť svojho partnera, bola kytica kvetov alebo bonboniéra, sú dávno preč. Február je pre predajcov, ktorí ponúkajú obrovské množstvo produktov a služieb, jedným z najdôležitejších období roka. Len v Spojenom kráľovstve sa výdavky na Valentína odhadujú na približne jednu miliardu libier.

Preteky pri získaní podielu na romantických príjmoch 

Každý rok sme bombardovaní presvedčivými správami o dôležitosti investovania do svojej obľúbenej značky. Tímy marketérov zápolia pri vytváraní najoriginálnejších kampaní. Jednou z hlavných výziev je zabezpečenie dostatočného množstva konzistentného marketingového materiálu, ktoré bude zodpovedať imidžu značky.

S rastúcim počtom komunikačných kanálov rozšírená realita, sociálne médiá, chatboti a umelá inteligencia, je naplnenie tejto výzvy čoraz náročnejšie. Jeden hlas, viacero kanálov, zákazník v centre pozornosti a vzťah k značke.

Tisíce digitálnych aktív spojených do jedného konzistentného celku ako nástroj pre tímy marketérov

Odvážnym hrdinom v tomto romantickom príbehu je riešenie pre správu digitálnych aktív DAM (digital asset management). Prostredníctvom nástroja DAM môžu marketingové, kreatívne a obchodné tímy zdieľať obsah, ktorý potrebujú na efektívnejšiu prácu a vzájomnú spoluprácu.

Tento nástroj nielenže zefektívňuje proces kampane, ale pomáha tiež zabezpečiť, aby sa vysoko kvalitné vizuály využili naplno.

Platformy DAM majú schopnosť ukladať, zdieľať a organizovať všetok digitálny obsah na bezpečnom a centralizovanom mieste. Získajte viac zo svojich kreatívnych súborov ako sú obrázky, videá a iné médiá tým, že zabezpečíte, aby váš tím mohol v reálnom čase nájsť, zdieľať a optimalizovať vaše digitálne aktíva. Až 98 % marketingových profesionálov, ktorí sa zúčastnili prieskumu Widen Connectivity Report uviedlo, že kvalitný vizuálny dizajn v marketingovom obsahu umožňuje nadviazať silnejší vzťah s ich publikom. 

A nakoniec, DAM pomáha marketérom preukázať dôležitú návratnosť investícií tým, že im umožňuje sledovať a vyhodnocovať výkonnosť aj na úrovni jednotlivých aktív. Značky tak môžu merať úspech a v prípade potreby urobiť zlepšenia. Používa sa správny obrázok? Ktorý kontaktný bod má najlepšie zapojenie zákazníkov?

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy. marketérov a všetkých fanúšikov ecommerce. Prinášame novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta ecommerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články