
Časy, kedy jedinou možnosťou, ako potešiť svojho partnera, bola kytica kvetov alebo bonboniéra, sú dávno preč. Február je pre predajcov, ktorí ponúkajú obrovské množstvo produktov a služieb, jedným z najdôležitejších období roka. Len v Spojenom kráľovstve sa výdavky na Valentína odhadujú na približne jednu miliardu libier.
Preteky pri získaní podielu na romantických príjmoch
Každý rok sme bombardovaní presvedčivými správami o dôležitosti investovania do svojej obľúbenej značky. Tímy marketérov zápolia pri vytváraní najoriginálnejších kampaní. Jednou z hlavných výziev je zabezpečenie dostatočného množstva konzistentného marketingového materiálu, ktoré bude zodpovedať imidžu značky.
S rastúcim počtom komunikačných kanálov – rozšírená realita, sociálne médiá, chatboti a umelá inteligencia, je naplnenie tejto výzvy čoraz náročnejšie. Jeden hlas, viacero kanálov, zákazník v centre pozornosti a vzťah k značke.
Tisíce digitálnych aktív spojených do jedného konzistentného celku ako nástroj pre tímy marketérov
Odvážnym hrdinom v tomto romantickom príbehu je riešenie pre správu digitálnych aktív DAM (digital asset management). Prostredníctvom nástroja DAM môžu marketingové, kreatívne a obchodné tímy zdieľať obsah, ktorý potrebujú na efektívnejšiu prácu a vzájomnú spoluprácu.
Tento nástroj nielenže zefektívňuje proces kampane, ale pomáha tiež zabezpečiť, aby sa vysoko kvalitné vizuály využili naplno.
Platformy DAM majú schopnosť ukladať, zdieľať a organizovať všetok digitálny obsah na bezpečnom a centralizovanom mieste. Získajte viac zo svojich kreatívnych súborov– ako sú obrázky, videá a iné médiá – tým, že zabezpečíte, aby váš tím mohol v reálnom čase nájsť, zdieľať a optimalizovať vaše digitálne aktíva. Až 98 % marketingových profesionálov, ktorí sa zúčastnili prieskumu Widen Connectivity Report uviedlo, že kvalitný vizuálny dizajn v marketingovom obsahu umožňuje nadviazať silnejší vzťah s ich publikom.
A nakoniec, DAM pomáha marketérom preukázať dôležitú návratnosť investícií tým, že im umožňuje sledovať a vyhodnocovať výkonnosť aj na úrovni jednotlivých aktív. Značky tak môžu merať úspech a v prípade potreby urobiť zlepšenia. Používa sa správny obrázok? Ktorý kontaktný bod má najlepšie zapojenie zákazníkov?