2 min. čítanie

Konverzie v m-commerce a jeho výzvy

Nový výskum od Quantum Metric, nástroja pre Continuous Product Design, odhaľuje šokujúci rozdiel v predajoch v rámci m-commerce. Hoci len 1 z 5 spotrebiteľov bežne nakupuje cez mobilné telefóny, 73 % mesačnej návštevnosti e-shopov pochádza z mobilných zariadení.

Konverzie v m-commerce a jeho výzvy
Zdroj: Depositphotos

Podľa správy by mohli nesplnené očakávania ohľadom bezpečnosti, spoľahlivosti platieb a stability aplikácií brániť konverziám v mobilnom nakupovaní. Report o mobilných zariadeniach zdôrazňuje niekoľko dôležitých poznatkov:

  • Hoci mobilné nákupy sú stále nízke, používanie smartfónov vzrástlo o 20 % v porovnaní s rokom 2023.
  • Zatiaľ čo 69 % spotrebiteľov skúma produkty s vysokou hodnotou na mobiloch, väčšina nákupov sa uskutočňuje na počítačoch. Až o 10 % viac nákupných košíkov sa opúšťa na mobiloch v porovnaní s počítačmi.
  • 45 % používateľov zažilo problémy pri nákupe cez mobil. Z toho 51 % vedie k tomu, že prestanú používať svoje zariadenie. Navyše 55 % by sa vzdalo nákupov trvajúcich tri až päť minút.
  • Len 17 % respondentov sa cíti sebaisto pri dôležitých mobilných nákupoch, pričom sa cítia pohodlne len pri sume do 250 libier. Pri nákupoch pod 50 libier táto štatistika stúpa na 59 %.
  • Obavy o bezpečnosť (25 %) sú hlavnými dôvodmi nedôvery v mobilné zariadenia.

Zdroj: Quantum Metric

„Pre firmy je zjavne nákladné, keď zvýšené používanie smartfónov vedie k nízkym konverziám v mobilnom obchode,“ povedala Danielle Harvey, globálna viceprezidentka a vedúca stratégie pre cestovanie a pohostinské odvetvie v Quantum Metric.

Firmy môžu premeniť potenciál mobilných zariadení na zisk využitím dátovo riadených poznatkov na lepšie pochopenie cesty mobilných zákazníkov, poskytovanie prispôsobených zážitkov a podporu bezpečnosti.

Strategické investície, najmä pred Black Friday a Cyber Monday, však môžu vyriešiť problémy spotrebiteľov a uvoľniť skutočný potenciál mobilných zariadení.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Mobil náš každodenný: Zákazníci strávia na telefóne priemerne 3,5 hodiny denne
4 min. čítanie

Mobil náš každodenný: Zákazníci strávia na telefóne priemerne 3,5 hodiny denne

Svet online nakupovania sa mení rýchlejšie, než by sme si pred pár rokmi dokázali predstaviť. Mobilné technológie sa stali hlavným bojiskom e-commerce, umelá inteligencia prepisuje pravidlá personalizácie a zákazníci sú čoraz náročnejší. Ak chceli doteraz značky zaujať, museli mať pekný e-shop a dobrú ponuku. Dnes to už nestačí. Online predaj v roku 2025 je o […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Marketing mobilných aplikácií: Prekvapivé čísla z 2024 a nové trendy v monetizácii
3 min. čítanie

Marketing mobilných aplikácií: Prekvapivé čísla z 2024 a nové trendy v monetizácii

Podľa najnovšej správy spoločnosti AppsFlyer dosiahol marketing mobilných aplikácií v roku 2024 historický míľnik 65 miliárd dolárov. Správanie spotrebiteľov aj trendy v mobilnom marketingu prešli výraznými zmenami. Od 64% nárastu miery konverzií až po prelomové stratégie deep linkingu – tohtoročné trendy v mobilnom marketingu prinášajú nevídané príležitosti. Analýza údajov AppsFlyer ukazuje, ako značky menia svoju […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+