Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Konverzie v m-commerce a jeho výzvy

Nový výskum od Quantum Metric, nástroja pre Continuous Product Design, odhaľuje šokujúci rozdiel v predajoch v rámci m-commerce. Hoci len 1 z 5 spotrebiteľov bežne nakupuje cez mobilné telefóny, 73 % mesačnej návštevnosti e-shopov pochádza z mobilných zariadení.

Konverzie v m-commerce a jeho výzvy
Zdroj: Depositphotos

Podľa správy by mohli nesplnené očakávania ohľadom bezpečnosti, spoľahlivosti platieb a stability aplikácií brániť konverziám v mobilnom nakupovaní. Report o mobilných zariadeniach zdôrazňuje niekoľko dôležitých poznatkov:

  • Hoci mobilné nákupy sú stále nízke, používanie smartfónov vzrástlo o 20 % v porovnaní s rokom 2023.
  • Zatiaľ čo 69 % spotrebiteľov skúma produkty s vysokou hodnotou na mobiloch, väčšina nákupov sa uskutočňuje na počítačoch. Až o 10 % viac nákupných košíkov sa opúšťa na mobiloch v porovnaní s počítačmi.
  • 45 % používateľov zažilo problémy pri nákupe cez mobil. Z toho 51 % vedie k tomu, že prestanú používať svoje zariadenie. Navyše 55 % by sa vzdalo nákupov trvajúcich tri až päť minút.
  • Len 17 % respondentov sa cíti sebaisto pri dôležitých mobilných nákupoch, pričom sa cítia pohodlne len pri sume do 250 libier. Pri nákupoch pod 50 libier táto štatistika stúpa na 59 %.
  • Obavy o bezpečnosť (25 %) sú hlavnými dôvodmi nedôvery v mobilné zariadenia.

Zdroj: Quantum Metric

„Pre firmy je zjavne nákladné, keď zvýšené používanie smartfónov vedie k nízkym konverziám v mobilnom obchode,“ povedala Danielle Harvey, globálna viceprezidentka a vedúca stratégie pre cestovanie a pohostinské odvetvie v Quantum Metric.

Firmy môžu premeniť potenciál mobilných zariadení na zisk využitím dátovo riadených poznatkov na lepšie pochopenie cesty mobilných zákazníkov, poskytovanie prispôsobených zážitkov a podporu bezpečnosti.

Strategické investície, najmä pred Black Friday a Cyber Monday, však môžu vyriešiť problémy spotrebiteľov a uvoľniť skutočný potenciál mobilných zariadení.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Mobil náš každodenný: Zákazníci strávia na telefóne priemerne 3,5 hodiny denne
4 min. čítanie

Mobil náš každodenný: Zákazníci strávia na telefóne priemerne 3,5 hodiny denne

Svet online nakupovania sa mení rýchlejšie, než by sme si pred pár rokmi dokázali predstaviť. Mobilné technológie sa stali hlavným bojiskom e-commerce, umelá inteligencia prepisuje pravidlá personalizácie a zákazníci sú čoraz náročnejší. Ak chceli doteraz značky zaujať, museli mať pekný e-shop a dobrú ponuku. Dnes to už nestačí. Online predaj v roku 2025 je o […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Marketing mobilných aplikácií: Prekvapivé čísla z 2024 a nové trendy v monetizácii
3 min. čítanie

Marketing mobilných aplikácií: Prekvapivé čísla z 2024 a nové trendy v monetizácii

Podľa najnovšej správy spoločnosti AppsFlyer dosiahol marketing mobilných aplikácií v roku 2024 historický míľnik 65 miliárd dolárov. Správanie spotrebiteľov aj trendy v mobilnom marketingu prešli výraznými zmenami. Od 64% nárastu miery konverzií až po prelomové stratégie deep linkingu – tohtoročné trendy v mobilnom marketingu prinášajú nevídané príležitosti. Analýza údajov AppsFlyer ukazuje, ako značky menia svoju […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Mobilný marketing pre malé a stredné podniky: Aké stratégie využiť?
3 min. čítanie

Mobilný marketing pre malé a stredné podniky: Aké stratégie využiť?

Online nakupovanie je v rozkvete a ak máte malý alebo stredný podnik, nemôžete si dovoliť ignorovať mobily. Čoraz viac ľudí siaha po svojich telefónoch, aby si mohli prezerať to, čo ich zaujíma a nakupovať. Je teda načase, aby ste začali poriadne využívať stratégie pre mobilný marketing. Máme pre vás niekoľko tipov, ktoré vám pomôžu nadviazať […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+