Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Mobile Commerce a jeho vplyv na biznis

Online nákup čoraz viac závisí od mobilných zariadení. Pohodlie a nároky zákazníkov zmenili spôsob, akým spoločnosti komunikujú a chcú poskytovať jednoduché a rýchle nákupné skúsenosti.

Mobile Commerce a jeho vplyv na biznis
Zdroj: Depositphotos

Mobilný e-commerce marketing zahŕňa mnoho druhov transakcií vrátane internetového bankovníctva a mobilných platieb. Zákazníci teraz môžu bezpečne dokončiť transakcie pomocou digitálnych peňaženiek, ako sú Apple Pay a Google Pay, ktoré boli pre mobilné nakupovanie nenahraditeľné.

Predpokladá sa, že trh digitálnych platieb v Európe v roku 2024 dosiahne 2 194,00 miliárd USD so zloženou ročnou mierou rastu 8,81 % a do roku 2028 dosiahne 3 076,00 miliárd USD, pričom najväčším trhom je digitálny obchod a najvyššiu kumulovanú hodnotu transakcií má Čína.

Mobilné technológie výrazne zmenili e-commerce a ak chcú spoločnosti osloviť spotrebiteľov používajúcich smartfóny, musia sa sústrediť na vytvorenie webových stránok vhodných pre mobilné zariadenia, užívateľsky prívetivých mobilných aplikácií a bezpečného a jednoduchého postupu v košíku.

Koniec koncov, spoočnosti k tomu tlači aj technológie. Google už odmieta indexovať stránky, ktoré nie sú prispôsobené na zobrazovanie v mobilných zariadeniach.

Zatiaľ čo odporúčania na mieru, jednoduché procesy vybavovania a prehľadná navigácia definujú user-friendly mobilné aplikácie, mobile-friendly weby sa nezaobídu bez responzívneho webu a používateľsky prívetivého usporiadania. V rámci Mobile Commerce je kľúčovým krokom jednoduché nakupovanie, najmä jeho finálna fáza. Kombinácia viacerých mobilných platobných aplikácií a techník zaručuje bezproblémový zážitok pri pokladni.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Mobilné obchodovanie v rozhodujúcej miere závisí od silných bezpečnostných opatrení, pretože budujú dôveru zákazníkov a zahŕňajú technológiu SSL, šifrované transakcie a bezpečnostné odznaky. Expozícia na trhu mobilného obchodovania v rozhodujúcej miere závisí od SEO stratégií pre mobilné zariadenia, ktoré sa zameriavajú na relevantné kľúčové slová a ponúkajú obsah najlepšie prispôsobený pre mobilné zariadenia.

Globálne trendy v mobilnom nakupovaní

Európa zaznamenáva výrazný rast mobilných platieb, pričom lídrom sa stáva Veľká Británia. V roku 2022 tvorili mobilné nákupy 55 % online maloobchodných predajov, zatiaľ čo v USA to bolo 41 %. V Poľsku však napriek pokročilým technológiám stále dominujú prenosné a stolné počítače. Lídrom v oblasti mobilných zariadení v Európe je Spojené kráľovstvo.

Rastúce mobilné obchodovanie mení digitálnu maloobchodnú scénu na celom svete. V súčasnosti tvoria mobilné aplikácie v Spojených štátoch významných 47 % všetkých digitálnych predajov a ich význam stále rastie. Túto zmenu preferencií používateľov spôsobuje lepšia dostupnosť aplikácií a používateľsky prívetivé rozhrania, ako aj ďalšie faktory.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Mobilný marketing pre malé a stredné podniky: Aké stratégie využiť?
3 min. čítanie

Mobilný marketing pre malé a stredné podniky: Aké stratégie využiť?

Online nakupovanie je v rozkvete a ak máte malý alebo stredný podnik, nemôžete si dovoliť ignorovať mobily. Čoraz viac ľudí siaha po svojich telefónoch, aby si mohli prezerať to, čo ich zaujíma a nakupovať. Je teda načase, aby ste začali poriadne využívať stratégie pre mobilný marketing. Máme pre vás niekoľko tipov, ktoré vám pomôžu nadviazať […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Konverzie v m-commerce a jeho výzvy
2 min. čítanie

Konverzie v m-commerce a jeho výzvy

Nový výskum od Quantum Metric, nástroja pre Continuous Product Design, odhaľuje šokujúci rozdiel v predajoch v rámci m-commerce. Hoci len 1 z 5 spotrebiteľov bežne nakupuje cez mobilné telefóny, 73 % mesačnej návštevnosti e-shopov pochádza z mobilných zariadení.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+