1 min. čítanie

Kľúčové slová

Kľúčové slová sú slová, alebo frázy, ktoré najviac vystihujú obsah a charakter danej stránky. Sú spájané s rôznymi oblasťami, ktoré si užívatelia na internete vyhľadávajú.

Kľúčové slová sú slová, alebo frázy, ktoré najviac vystihujú obsah a charakter danej stránky. Sú spájané s rôznymi oblasťami, ktoré si užívatelia na internete vyhľadávajú. Pomocou nich vieme priviesť potencionánych zákazníkov na svoje stránky. Používajú sa v rámci optimalizácie SEO a pri PPC kampaniach.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Digitalizácia v e-commerce: Zmluvy s influencermi, kuriérmi aj dodávateľmi
3 min. čítanie

Digitalizácia v e-commerce: Zmluvy s influencermi, kuriérmi aj dodávateľmi

Čas je v e-commerce rozhodujúci. Každá minúta sa počíta. Denne potrebujete expedovať tovar, dohodnúť spoluprácu s influencerom, podpísať zmluvu s obchodným partnerom. Pripraviť interné dokumenty, vybaviť reklamácie, spracovať nové objednávky či zaškoliť brigádnikov. Všetky tieto procesy zaberajú množstvo času. Ako ich urýchliť?

Stanislav TRIBUS Stanislav TRIBUS
Heslo verzus passkey: Ktoré prihlasovanie je bezpečnejšie a pohodlnejšie?
3 min. čítanie

Heslo verzus passkey: Ktoré prihlasovanie je bezpečnejšie a pohodlnejšie?

Každý e-shopár to pozná: zákazník sa pri pokuse o prihlásenie zasekne, zabudne heslo, po niekoľkých neúspešných pokusoch to vzdá – a košík zostane prázdny. Frustrácia, ktorú spôsobujú heslá, nefrustruje len zákazníkov, ale aj obchodníkov. Našťastie existuje riešenie, ktoré môže túto bariéru odstrániť – a zároveň zvýšiť bezpečnosť aj konverzie. Volá sa passkey.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+