Kľúčové slová sú slová, alebo frázy, ktoré najviac vystihujú obsah a charakter danej stránky. Sú spájané s rôznymi oblasťami, ktoré si užívatelia na internete vyhľadávajú. Pomocou nich vieme priviesť potencionánych zákazníkov na svoje stránky. Používajú sa v rámci optimalizácie SEO a pri PPC kampaniach.
Nemecký zákazník premýšľa, americký koná. Ako sa to odráža na predajoch v segmente módy?
Nakupovanie módy v e-commerce sa vyvíja rôznymi smermi, čo odhaľujú aj údaje z platformy ECDB. Zatiaľ čo americkí spotrebitelia bez váhania pridávajú položky do svojich digitálnych košíkov, nemeckí a britskí kupujúci sú pri výbere opatrnejší. Napriek tomu všetky regióny dosahujú podobné miery konverzie, čo poukazuje na rozdielne nákupné návyky v globálnom meradle.