1 min. čítanie

Instabox plánuje opustiť Nemecko

Doručovacia služba Instabox končí svoje služby v Nemecku. Podľa spoločnosti nie sú objemy na trhu dostatočne vysoké na to, aby udržali jej prevádzku.

Instabox plánuje opustiť Nemecko

Spoločnosť dúfa v budúci návrat

Spoločnosť to oznámila na sieti LinkedIn. Svoje nemecké prevádzky postupne ukončí do konca októbra. Od novembra už nebude na nemeckom trhu pôsobiť. Materská spoločnosť Instabox, Instabee, vyjadruje nádej, že podmienky sa zlepšia a spoločnosť bude môcť v budúcnosti uvažovať o návrate.

„Uvedomujeme si obrovský potenciál nemeckého trhu a zostávame optimistickí, pokiaľ ide o význam našich služieb na tomto trhu. Hoci si dávame túto prestávku, naďalej dúfame, že okolnosti umožnia Instabee návrat v budúcnosti,“ uviedla spoločnosť vo svojom vyhlásení.

Odchod z Nemecka prichádza približne rok po tom, čo Instabox v Holandsku skrachoval a DHL neskôr prevzala aktíva spoločnosti v Holandsku. Tesne predtým, v septembri 2022, doručovateľské spoločnosti Instabox a Budbee oznámili zlúčenie, ktorého výsledkom bola nová spoločnosť Instabee.

Spoločnosť Instabee okrem toho oznámila, že spoluzakladateľ Fredrik Hamilton odstupuje z funkcie generálneho riaditeľa. Druhý spoluzakladateľ, Alexis Priftis, bude pokračovať vo svojich povinnostiach.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Keď zľava ospravedlňuje nákup. Čo odhalil prieskum o slovenských a českých spotrebiteľoch
3 min. čítanie

Keď zľava ospravedlňuje nákup. Čo odhalil prieskum o slovenských a českých spotrebiteľoch

Zľava, pocit viny, impulzívne nákupy a rozdiely medzi generáciami. Nový prieskum Heureky ukazuje, že správanie spotrebiteľov sa mení nielen podľa veku a príjmu, ale aj podľa psychologických vzorcov. Zľava predáva, ale nie vždy preto, že by cena bola skutočne výhodnejšia. Často len dá zákazníkovi pocit, že sa rozhodol správne – a práve to je pre […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge