Slovo influencer je odvodené z anglického slova influence – teda vplyv. Osoba influencera je teda človek, ktorý má isté publikum, ktoré môže ovplyvňovať, napríklad svojimi názormi, alebo oblečením, či správaním. Sú to najmä verejne známe osobnosti, ktoré môžu ľudia poznať napríklad z televízie, alebo z verejného života. Rozšírenejší sú ale takí influenceri, ktorí svoju slávu získali pôsobením na sociálnych sieťach, ako napríklad Instagram, či Twitter. S týmito influencermi často spolupracujú rôzne spoločnosti, ktoré prostredníctvom nich ponúkajú širokému publiku ľudí, na ktoré by inak nemuseli mať dosah, svoje produkty, alebo služby. To, aké tovary, alebo služby influenceri ponúkajú môže mať veľký vplyv na dopyt po týchto produktoch. Publikum vníma influencera za akúsi autoritu, ktorej dôverujú a práve na základe jeho odporúčaní si zakúpia daný produkt, často s istou zľavou. V dnešnej dobe dôležitosť osoby influencera, nie len v marketingu, stúpa.
Čo je spam?
Čo sa vám vybaví pri slove spam? Zázračné tabletky z internetových lekární, výhra v záhadnej lotérií, žiadosti o peniaze od “princov” z iných krajín, alebo snáď jedlo Spam? Každý piatok prinášame krátku exegézu často používaných pojmov. Dnes si vysvetlíme definíciu výrazu spam. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného alebo týždenného newslettera, s ktorým […]