Slovo influencer je odvodené z anglického slova influence – teda vplyv. Osoba influencera je teda človek, ktorý má isté publikum, ktoré môže ovplyvňovať, napríklad svojimi názormi, alebo oblečením, či správaním. Sú to najmä verejne známe osobnosti, ktoré môžu ľudia poznať napríklad z televízie, alebo z verejného života. Rozšírenejší sú ale takí influenceri, ktorí svoju slávu získali pôsobením na sociálnych sieťach, ako napríklad Instagram, či Twitter. S týmito influencermi často spolupracujú rôzne spoločnosti, ktoré prostredníctvom nich ponúkajú širokému publiku ľudí, na ktoré by inak nemuseli mať dosah, svoje produkty, alebo služby. To, aké tovary, alebo služby influenceri ponúkajú môže mať veľký vplyv na dopyt po týchto produktoch. Publikum vníma influencera za akúsi autoritu, ktorej dôverujú a práve na základe jeho odporúčaní si zakúpia daný produkt, často s istou zľavou. V dnešnej dobe dôležitosť osoby influencera, nie len v marketingu, stúpa.
Sila 2-faktorového overenia v e-commerce je nezanedbateľná
E-commerce v súčasnosti čelí dvojitej výzve – na jednej strane chce uľahčiť bezproblémové transakcie na lokálnej aj medzinárodnej úrovni, no zároveň sa chce chrániť pred podvodnými aktivitami, ktoré nezanedbateľne narastajú.