1 min. čítanie

Influencer

Slovo influencer je odvodené z anglického slova influence – teda vplyv. Osoba influencera je teda človek, ktorý má isté publikum, ktoré môže ovplyvňovať, napríklad svojimi názormi, alebo oblečením, či správaním.

Slovo influencer je odvodené z anglického slova influence – teda vplyv. Osoba influencera je teda človek, ktorý má isté publikum, ktoré môže ovplyvňovať, napríklad svojimi názormi, alebo oblečením, či správaním. Sú to najmä verejne známe osobnosti, ktoré môžu ľudia poznať napríklad z televízie, alebo z verejného života. Rozšírenejší sú ale takí influenceri, ktorí svoju slávu získali pôsobením na sociálnych sieťach, ako napríklad Instagram, či Twitter. S týmito influencermi často spolupracujú rôzne spoločnosti, ktoré prostredníctvom nich ponúkajú širokému publiku ľudí, na ktoré by inak nemuseli mať dosah, svoje produkty, alebo služby. To, aké tovary, alebo služby influenceri ponúkajú môže mať veľký vplyv na dopyt po týchto produktoch. Publikum vníma influencera za akúsi autoritu, ktorej dôverujú a práve na základe jeho odporúčaní si zakúpia daný produkt, často s istou zľavou. V dnešnej dobe dôležitosť osoby influencera, nie len v marketingu, stúpa.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prekvapivý trend na TikToku: Minútové videá získavajú takmer o polovicu väčší dosah
3 min. čítanie

Prekvapivý trend na TikToku: Minútové videá získavajú takmer o polovicu väčší dosah

Snažili ste sa strihať videá do 15 sekúnd? Máme pre vás nové dáta z TikToku, ktoré môžu zmeniť váš prístup. Platforma minulý týždeň zverejnila prekvapivé štatistiky z analýzy za prvý kvartál. Ukázalo sa, že videá dlhšie ako 60 sekúnd majú výrazne lepšie výsledky než krátke klipy. Áno, aj nás to prekvapilo. Je to úplne proti […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Meta oficiálne nahrádza fact-checking systémom Community Notes
3 min. čítanie

Meta oficiálne nahrádza fact-checking systémom Community Notes

Nastal deň, kedy Meta zásadne zmení spôsob overovania informácií na Facebooku, Instagrame a Threads. Namiesto spolupráce s nezávislými overovateľmi zavádza Community Notes, mechanizmus založený na crowdsourcingu. Táto zmena vzbudzuje kontroverzie, no Meta ju prezentuje ako spôsob znižovania zaujatosti. Pre značky to znamená novú realitu – obsah síce nestratí dosah, ale môže byť verejne doplnený o […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+