1 min. čítanie

Influencer

Slovo influencer je odvodené z anglického slova influence – teda vplyv. Osoba influencera je teda človek, ktorý má isté publikum, ktoré môže ovplyvňovať, napríklad svojimi názormi, alebo oblečením, či správaním.

Slovo influencer je odvodené z anglického slova influence – teda vplyv. Osoba influencera je teda človek, ktorý má isté publikum, ktoré môže ovplyvňovať, napríklad svojimi názormi, alebo oblečením, či správaním. Sú to najmä verejne známe osobnosti, ktoré môžu ľudia poznať napríklad z televízie, alebo z verejného života. Rozšírenejší sú ale takí influenceri, ktorí svoju slávu získali pôsobením na sociálnych sieťach, ako napríklad Instagram, či Twitter. S týmito influencermi často spolupracujú rôzne spoločnosti, ktoré prostredníctvom nich ponúkajú širokému publiku ľudí, na ktoré by inak nemuseli mať dosah, svoje produkty, alebo služby. To, aké tovary, alebo služby influenceri ponúkajú môže mať veľký vplyv na dopyt po týchto produktoch. Publikum vníma influencera za akúsi autoritu, ktorej dôverujú a práve na základe jeho odporúčaní si zakúpia daný produkt, často s istou zľavou. V dnešnej dobe dôležitosť osoby influencera, nie len v marketingu, stúpa.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Personalizácia na plné obrátky: Ako AI mení digitálnu reklamu v reálnom čase
5 min. čítanie

Personalizácia na plné obrátky: Ako AI mení digitálnu reklamu v reálnom čase

Personalizácia sa stala normou, no zároveň u spotrebiteľov rastie dopyt po autentickej a transparentnej komunikácii. Zákazníci chcú relevantný obsah, ktorý pôsobí prirodzene a nezasahuje do ich súkromia. Prehnaná personalizácia môže vzbudiť nedôveru, zatiaľ čo vyvážený prístup pomáha budovať vzťah so značkou.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Spustiť reklamu na YouTube priamo z videa? Novinky na platforme potešia tvorcov aj firmy
3 min. čítanie

Spustiť reklamu na YouTube priamo z videa? Novinky na platforme potešia tvorcov aj firmy

YouTube prináša novinky, ktoré majú tvorcom aj značkám výrazne uľahčiť prácu. Dostať video k publiku bude teraz jednoduchšie – namiesto zdĺhavého nastavovania v Google Ads stačí pár klikov priamo vo videu. YouTube zároveň testuje ďalšie funkcie, ktoré môžu pomôcť rozšíriť zásah, posilniť vzťah s publikom a lepšie osloviť zahraničné trhy.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+