1 min. čítanie

Indonézska vláda zakázala transakcie s tovarmi na sociálnych sieťach

Cieľom je ochrániť malé podniky pred konkurenciou e-commerce. Offline predajcovia vidia ohrozenie v predaji lacnejších produktov na TikTok Shop a iných platformách.

Indonézska vláda zakázala transakcie s tovarmi na sociálnych sieťach

Z feedu sa na e-shop nedostanete

Indonézsky minister obchodu Zulkifli Hasan vyhlásil, že sociálne siete a e-commerce budú oddelené. Platformy majú na dodržanie nového pravidla týždeň. V dokumente o regulácii sa uvádza, že obchodné spoločnosti nesmú uľahčovať platobné transakcie vo svojom elektronickom systéme. Umiestňovanie reklám na sociálnych médiách je povolené, nesmú však priamo predávať a viesť na e-shop. Regulácia tiež stanovuje minimálnu cenu 100 dolárov pre určité zahraničné výrobky zakúpené od indonézskych predajcov na platformách e-commerce.

Najprv testovali TikTok Shop

V Indonézii má TikTok 125 miliónov používateľov a po Spojených štátoch je druhým najväčším svetovým trhom na platforme. Navyše krajina ako prvá testovala e-commerce časť tejto aplikácie – TikTok Shop. Krajina sa však stala prvou v regióne, ktorá koná proti rastúcej popularite platformy v oblasti obchodu na sociálnych médiách.

TikTok vyjadril nad rozhodnutím znepokojenie a Meta zatiaľ nepodala vyhlásenie. Obchodné spoločnosti, ktoré pravidlo nedodržia, môžu stratiť licenciu na podnikanie v Indonézii.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Digitalizácia v e-commerce: Zmluvy s influencermi, kuriérmi aj dodávateľmi
3 min. čítanie

Digitalizácia v e-commerce: Zmluvy s influencermi, kuriérmi aj dodávateľmi

Čas je v e-commerce rozhodujúci. Každá minúta sa počíta. Denne potrebujete expedovať tovar, dohodnúť spoluprácu s influencerom, podpísať zmluvu s obchodným partnerom. Pripraviť interné dokumenty, vybaviť reklamácie, spracovať nové objednávky či zaškoliť brigádnikov. Všetky tieto procesy zaberajú množstvo času. Ako ich urýchliť?

Stanislav TRIBUS Stanislav TRIBUS
Heslo verzus passkey: Ktoré prihlasovanie je bezpečnejšie a pohodlnejšie?
3 min. čítanie

Heslo verzus passkey: Ktoré prihlasovanie je bezpečnejšie a pohodlnejšie?

Každý e-shopár to pozná: zákazník sa pri pokuse o prihlásenie zasekne, zabudne heslo, po niekoľkých neúspešných pokusoch to vzdá – a košík zostane prázdny. Frustrácia, ktorú spôsobujú heslá, nefrustruje len zákazníkov, ale aj obchodníkov. Našťastie existuje riešenie, ktoré môže túto bariéru odstrániť – a zároveň zvýšiť bezpečnosť aj konverzie. Volá sa passkey.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+