1 min. čítanie

IKEA sťahuje z predaja stoličku a mandľovú tortu. Môžete ich vrátiť

POZOR! IKEA sťahuje z trhu nebezpečnú stoličku a tortu, v ktorej našli kus kovu. Zakúpený tovar môžete priniesť do predajne IKEA, peniaze vám vrátia aj bez dokladu o kúpe.

IKEA sťahuje z predaja stoličku a mandľovú tortu. Môžete ich vrátiť

Chybná šarža stoličiek a mandľovej torty

V obchodnom dome IKEA sťahujú z predaja dva výrobky. V 400 gramovej mandľovej torte s čokoládou Daim od Almondy našli kovový predmet. Preto sťahujú z predaja jej šaržu L2140 s dátumom minimálnej trvanlivosti 18. novembra 2023. 

zdroj: IKEA

 Obchodný dom taktiež sťahuje z predaja otočnú stoličku Odger v antracitovej farbe s dátumovými pečiatkami 2221 z dôvodu nebezpečenstva pádu zo stoličky. Informovala o tom v stredu senior manažérka spoločnosti IKEA Alexandra Strapáková.

Spresnila, že na stoličke hrozí riziko zlomenia hviezdicovej základne. Názov a dátumová pečiatka výrobku sú vyrazené na spodnej strane sedadla. Pri vrátení produktu doklad o kúpe predložiť netreba.

Obaja výrobcovia sa ospravedlnili. Spotrebitelia môžu tortu chybnej šarže vrátiť do obchodného domu, kde ju zakúpili, a stoličku chybnej šarže môžu vrátiť v ktoromkoľvek obchodnom dome predajcu. Za oba výrobky im vrátia plnú kúpnu sumu alebo v prípade uvedenej lahôdky môžu kontaktovať spoločnosť Almondy na jej webovej stránke, uzavrela Strapáková.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Personalizácia na plné obrátky: Ako AI mení digitálnu reklamu v reálnom čase
5 min. čítanie

Personalizácia na plné obrátky: Ako AI mení digitálnu reklamu v reálnom čase

Personalizácia sa stala normou, no zároveň u spotrebiteľov rastie dopyt po autentickej a transparentnej komunikácii. Zákazníci chcú relevantný obsah, ktorý pôsobí prirodzene a nezasahuje do ich súkromia. Prehnaná personalizácia môže vzbudiť nedôveru, zatiaľ čo vyvážený prístup pomáha budovať vzťah so značkou.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Spustiť reklamu na YouTube priamo z videa? Novinky na platforme potešia tvorcov aj firmy
3 min. čítanie

Spustiť reklamu na YouTube priamo z videa? Novinky na platforme potešia tvorcov aj firmy

YouTube prináša novinky, ktoré majú tvorcom aj značkám výrazne uľahčiť prácu. Dostať video k publiku bude teraz jednoduchšie – namiesto zdĺhavého nastavovania v Google Ads stačí pár klikov priamo vo videu. YouTube zároveň testuje ďalšie funkcie, ktoré môžu pomôcť rozšíriť zásah, posilniť vzťah s publikom a lepšie osloviť zahraničné trhy.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+