1 min. čítanie

Google predstavil novinky, sľubuje skvalitnenie vyhľadávania

Na nedávnej konferencii Google I/O spoločnosť predstavila nové aktualizácie. Medzi najdôležitejšie novinky patrí zavedenie AI Overviews, ktoré ponúka stručné odpovede na zložité otázky. Žiaľ, zatiaľ len pre používateľov Googlu v USA.

Google predstavil novinky, sľubuje skvalitnenie vyhľadávania
Zdroj: Depositphotos

Novinka využíva generatívnu AI poháňanú Google Gemini. AI Overviews je navrhnuté tak, aby pridávalo hodnotu nad rámec tradičných výsledkov vyhľadávania. Poskytuje úryvky informácií získaných z webového obsahu, ktoré sú určené pre zložitejšie otázky.

|

Súčasne s novinkou spoločnosť Google zavedie nový filter Web, vďaka ktorému sa používatelia budú môcť kedykoľvek vrátiť k tradičnému zobrazeniu textových odkazov.

Kedy sa novinky dočkáme u nás? Ako uvádza správa spoločnosti:

„Dnes sa začne zobrazovať AI Overviews všetkým v USA a čoskoro pribudnú ďalšie krajiny. To znamená, že tento týždeň budú mať prístup k AI Overviews stovky miliónov používateľov a očakávame, že do konca roka ich získa viac ako miliarda ľudí.“

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Digitalizácia v e-commerce: Zmluvy s influencermi, kuriérmi aj dodávateľmi
3 min. čítanie

Digitalizácia v e-commerce: Zmluvy s influencermi, kuriérmi aj dodávateľmi

Čas je v e-commerce rozhodujúci. Každá minúta sa počíta. Denne potrebujete expedovať tovar, dohodnúť spoluprácu s influencerom, podpísať zmluvu s obchodným partnerom. Pripraviť interné dokumenty, vybaviť reklamácie, spracovať nové objednávky či zaškoliť brigádnikov. Všetky tieto procesy zaberajú množstvo času. Ako ich urýchliť?

Stanislav TRIBUS Stanislav TRIBUS
Heslo verzus passkey: Ktoré prihlasovanie je bezpečnejšie a pohodlnejšie?
3 min. čítanie

Heslo verzus passkey: Ktoré prihlasovanie je bezpečnejšie a pohodlnejšie?

Každý e-shopár to pozná: zákazník sa pri pokuse o prihlásenie zasekne, zabudne heslo, po niekoľkých neúspešných pokusoch to vzdá – a košík zostane prázdny. Frustrácia, ktorú spôsobujú heslá, nefrustruje len zákazníkov, ale aj obchodníkov. Našťastie existuje riešenie, ktoré môže túto bariéru odstrániť – a zároveň zvýšiť bezpečnosť aj konverzie. Volá sa passkey.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+