1 min. čítanie

Google predstavil novinky, sľubuje skvalitnenie vyhľadávania

Na nedávnej konferencii Google I/O spoločnosť predstavila nové aktualizácie. Medzi najdôležitejšie novinky patrí zavedenie AI Overviews, ktoré ponúka stručné odpovede na zložité otázky. Žiaľ, zatiaľ len pre používateľov Googlu v USA.

Google predstavil novinky, sľubuje skvalitnenie vyhľadávania
Zdroj: Depositphotos

Novinka využíva generatívnu AI poháňanú Google Gemini. AI Overviews je navrhnuté tak, aby pridávalo hodnotu nad rámec tradičných výsledkov vyhľadávania. Poskytuje úryvky informácií získaných z webového obsahu, ktoré sú určené pre zložitejšie otázky.

|

Súčasne s novinkou spoločnosť Google zavedie nový filter Web, vďaka ktorému sa používatelia budú môcť kedykoľvek vrátiť k tradičnému zobrazeniu textových odkazov.

Kedy sa novinky dočkáme u nás? Ako uvádza správa spoločnosti:

„Dnes sa začne zobrazovať AI Overviews všetkým v USA a čoskoro pribudnú ďalšie krajiny. To znamená, že tento týždeň budú mať prístup k AI Overviews stovky miliónov používateľov a očakávame, že do konca roka ich získa viac ako miliarda ľudí.“

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?
4 min. čítanie

AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?

Čínski technologickí giganti ako Alibaba, Tencent či JD.com dnes jasne ukazujú, že umelá inteligencia už nie je výsadou technických oddelení alebo pilotných projektov. Stáva sa bežnou súčasťou predaja a online reklamy. Pomáha lepšie cieliť, automatizovať kampane a zvyšovať výkon. A hoci tieto firmy pôsobia v Ázii, ich prístup môže byť cennou inšpiráciou aj pre české […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli
4 min. čítanie

Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli

Rok 2025 prináša nenápadné, ale zásadné zmeny v digitálnom správaní zákazníkov. Najnovšia správa od Contentsquare mapuje správanie používateľov na 6 000 weboch a potvrdzuje, že v roku 2025 nejde len o to, koľko ľudí na web príde, ale ako veľmi sa im tam chce zostať. Cesta od prvej návštevy po opakovaný nákup je dnes nevyspytateľná. Každá […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+