1 min. čítanie

Google Panda

Google Panda je algoritmus spoločnosti Google, ktorý obsahuje množstvo vyhľadávacích mechanizmov. Jeho hlavnou úlohou je rozlíšiť relevantnosť stránky a vyradiť z vyhľadávania tie stránky, ktoré nemajú žiadnu hodnotu.

Google Panda je algoritmus spoločnosti Google, ktorý obsahuje množstvo vyhľadávacích mechanizmov. Jeho hlavnou úlohou je rozlíšiť relevantnosť stránky a vyradiť z vyhľadávania tie stránky, ktoré nemajú žiadnu hodnotu. Google Panda odstavuje z vyhľadávania stránky, ktoré sú nekvalitné, nemajú žiadny obsah, alebo majú množstvo duplicít. Podľa množstva faktorov prisudzuje internetovým stránkam hodnotenie, podľa ktorého sa potom umiestňujú vo vyhľadávačoch.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
6 min. čítanie

Čo je spam?

Čo sa vám vybaví pri slove spam? Zázračné tabletky z internetových lekární, výhra v záhadnej lotérií, žiadosti o peniaze od “princov” z iných krajín, alebo snáď jedlo Spam? Každý piatok prinášame krátku exegézu často používaných pojmov. Dnes si vysvetlíme definíciu výrazu spam. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného alebo týždenného newslettera, s ktorým […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
3 min. čítanie

Ako napísať zavináč na klávesnici?

Zavináč? Nie, nemáme na mysli druh ryby. Ani pochúťku v slanom náleve z čias komunistických staničných bufetov. Hovoríme o označení pre znak @, ktorý najčastejšie používame v kontexte elektronickej pošty. Skúsme si dnes niečo povedať o znaku, ktorý je našou každodennou súčasťou. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného alebo týždenného newslettera, s ktorým […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
4 min. čítanie

Čo je hoax?

V súčasnom kontexte sociálnych sietí ľudia za hoax považujú informácie, s ktorými sa buď nestotožňujú, alebo ktoré odporujú ich videniu sveta. Svet nie je čiernobiely, ty máš svoj názor, ja mám svoj názor, pravda je relatívna a podobné frázy nás chcú presvedčiť, že nemôžeme spoľahlivo určiť pravosť a pravdivosť informácií. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok