1 min. čítanie

Google Panda

Google Panda je algoritmus spoločnosti Google, ktorý obsahuje množstvo vyhľadávacích mechanizmov. Jeho hlavnou úlohou je rozlíšiť relevantnosť stránky a vyradiť z vyhľadávania tie stránky, ktoré nemajú žiadnu hodnotu.

Google Panda je algoritmus spoločnosti Google, ktorý obsahuje množstvo vyhľadávacích mechanizmov. Jeho hlavnou úlohou je rozlíšiť relevantnosť stránky a vyradiť z vyhľadávania tie stránky, ktoré nemajú žiadnu hodnotu. Google Panda odstavuje z vyhľadávania stránky, ktoré sú nekvalitné, nemajú žiadny obsah, alebo majú množstvo duplicít. Podľa množstva faktorov prisudzuje internetovým stránkam hodnotenie, podľa ktorého sa potom umiestňujú vo vyhľadávačoch.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Presné doručenie ako konkurenčná výhoda? Google testuje novinku v Shoppingu
3 min. čítanie

Presné doručenie ako konkurenčná výhoda? Google testuje novinku v Shoppingu

Google rozširuje funkcionalitu v rámci Google Merchant Center, ktorá má zlepšiť presnosť údajov o doprave pri produktoch. Novinka s názvom Automatic Shipping Updates (automatické aktualizácie dopravy) zatiaľ funguje len v USA, no už teraz sa do nej môžu zapojiť aj e-shopy z iných krajín. Ako táto novinka funguje, čo vie ovplyvniť a prečo by vás […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge