1 min. čítanie

Gen Z od značiek očakáva zmysluplnosť

Zahraničný prieskum potvrdzuje, že generácia Z má na značky jedinečné požiadavky. Zmysluplný účel a sociálna zodpovednosť sú na prvých priečkach.

Gen Z od značiek očakáva zmysluplnosť
Zdroj: Depositphotos

Generácia Z sa stáva kľúčovým hráčom na trhu a ich očakávania od značiek majú obrovský vplyv na smerovanie digitálneho marketingu. Prieskum agentúry Dentsu odhaľuje ich záujem o vyšší účel a sociálnu zodpovednosť.

Marketéri sa snažia pochopiť a zohľadniť tieto potreby pri tvorbe reklamných stratégií. Súčasný trend smeruje k udržateľnosti a autenticite, ale rieši aj sociálne otázky. Tieto témy oslovujú nielen Generáciu Z, ale vytvárajú aj dlhodobé vzťahy so značkami.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Správa z spoločnosti Dentsu prináša zaujímavé čísla a vhľady na generácie Z, X, Boomerov a Mileniálov vo Veľkej Británii. Zopár zaujímavých čísel z reportu:

  • 75 % respondentov generácie Z je viac ochotných kúpiť si produkty, ktoré prispievajú na charitu.

  • Napriek finančnej úzkosti generácia Z daruje 5 % svojho platu na charitu, čo je najviac zo všetkých generácií.

  • 70 % uprednostňuje značky, ktoré v reklame prejavujú emocionálnu inteligenciu.

Dopyt po značkách so zmysluplným účelom rastie aj medzi ďalšími vekovými skupinami, pričom 26 % Baby Boomers teraz uprednostňuje takéto značky.

Zdroj: Dentsu

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Digitalizácia v e-commerce: Zmluvy s influencermi, kuriérmi aj dodávateľmi
3 min. čítanie

Digitalizácia v e-commerce: Zmluvy s influencermi, kuriérmi aj dodávateľmi

Čas je v e-commerce rozhodujúci. Každá minúta sa počíta. Denne potrebujete expedovať tovar, dohodnúť spoluprácu s influencerom, podpísať zmluvu s obchodným partnerom. Pripraviť interné dokumenty, vybaviť reklamácie, spracovať nové objednávky či zaškoliť brigádnikov. Všetky tieto procesy zaberajú množstvo času. Ako ich urýchliť?

Stanislav TRIBUS Stanislav TRIBUS
Heslo verzus passkey: Ktoré prihlasovanie je bezpečnejšie a pohodlnejšie?
3 min. čítanie

Heslo verzus passkey: Ktoré prihlasovanie je bezpečnejšie a pohodlnejšie?

Každý e-shopár to pozná: zákazník sa pri pokuse o prihlásenie zasekne, zabudne heslo, po niekoľkých neúspešných pokusoch to vzdá – a košík zostane prázdny. Frustrácia, ktorú spôsobujú heslá, nefrustruje len zákazníkov, ale aj obchodníkov. Našťastie existuje riešenie, ktoré môže túto bariéru odstrániť – a zároveň zvýšiť bezpečnosť aj konverzie. Volá sa passkey.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+