1 min. čítanie

Gen Z od značiek očakáva zmysluplnosť

Zahraničný prieskum potvrdzuje, že generácia Z má na značky jedinečné požiadavky. Zmysluplný účel a sociálna zodpovednosť sú na prvých priečkach.

Gen Z od značiek očakáva zmysluplnosť
Zdroj: Depositphotos

Generácia Z sa stáva kľúčovým hráčom na trhu a ich očakávania od značiek majú obrovský vplyv na smerovanie digitálneho marketingu. Prieskum agentúry Dentsu odhaľuje ich záujem o vyšší účel a sociálnu zodpovednosť.

Marketéri sa snažia pochopiť a zohľadniť tieto potreby pri tvorbe reklamných stratégií. Súčasný trend smeruje k udržateľnosti a autenticite, ale rieši aj sociálne otázky. Tieto témy oslovujú nielen Generáciu Z, ale vytvárajú aj dlhodobé vzťahy so značkami.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Správa z spoločnosti Dentsu prináša zaujímavé čísla a vhľady na generácie Z, X, Boomerov a Mileniálov vo Veľkej Británii. Zopár zaujímavých čísel z reportu:

  • 75 % respondentov generácie Z je viac ochotných kúpiť si produkty, ktoré prispievajú na charitu.

  • Napriek finančnej úzkosti generácia Z daruje 5 % svojho platu na charitu, čo je najviac zo všetkých generácií.

  • 70 % uprednostňuje značky, ktoré v reklame prejavujú emocionálnu inteligenciu.

Dopyt po značkách so zmysluplným účelom rastie aj medzi ďalšími vekovými skupinami, pričom 26 % Baby Boomers teraz uprednostňuje takéto značky.

Zdroj: Dentsu

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
SEO sa zmenilo. Ste pripravení?
3 min. čítanie

SEO sa zmenilo. Ste pripravení?

Vaši konkurenti už bodujú na ChatGPT, Reddite a v AI vyhľadávačoch, zatiaľ čo vy stále budujete spätné odkazy a optimalizujete pre Google. Mladší používatelia dnes začínajú s hľadaním informácií na sociálnych sieťach, nie na tradičných vyhľadávačoch. Ak vaša SEO stratégia nefunguje aj mimo Google, uniká vám zásadná zmena v tom, ako ľudia reálne vyhľadávajú informácie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Spamové filtre neodpúšťajú. Až 95 % odosielateľov e-mailov končí ako spam
4 min. čítanie

Spamové filtre neodpúšťajú. Až 95 % odosielateľov e-mailov končí ako spam

E-mailová kampaň môže byť perfektná, a napriek tomu skončí v spame. Až 95 % odosielateľov e-mailov sú podľa štatistík spoločnosti Mailkit technicky vnímaní ako spameri. Prečo? Pretože im chýba reputácia, technické nastavenie a relevantná databáza. Aj legitímne firmy preto končia v spame. Dôvodom môže byť zlá reputácia odosielateľa, preplnená databáza alebo chýbajúce technické nastavenie. Prešla […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge