Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Dr.Max s novým konceptom. Kombinuje tradičnú lekáreň a e-shop

V ostravskom obchodnom parku Futurum práve otvorila svoje brány nová pobočka siete lekární Dr.Max, ktorá predstavuje zaujímavú inováciu v oblasti lekární. Táto pobočka sa neobmedzuje len na tradičné lekárenské služby, ale integruje aj virtuálnu lekáreň, aby lekárnikom a zákazníkom ponúkla čo najširšiu škálu možností a služieb.

Dr.Max s novým konceptom. Kombinuje tradičnú lekáreň a e-shop

Veľkorysý priestor, samoobslužná zóna a kiosky

Obchodná časť pobočky má rozlohu 250 metrov štvorcových, čo je takmer trikrát viac, ako by ste očakávali od priemernej lekárne. Najväčším rozdielom je však výrazne väčší počet samoobslužných zón, ktoré dopĺňajú štyri klasické lekárenské pulty. K tomu sa pridávajú špeciálne sekcie na výdaj zásielok z e-shopu, predajné kiosky s dotykovou obrazovkou, samoobslužné pokladničné sekcie, špeciálny priestor na výdaj boxov, oddychová zóna a konzultačná časť na rôzne skríningové služby. Súčasťou tejto novej pobočky je samozrejme aj dermocentrum s rozšíreným sortimentom starostlivosti o pleť a odborným poradenstvom.

Samozrejme, zákazníci majú k dispozícii nielen väčšiu plochu pre tradičné lekárenské služby, ale aj veľký sklad s rozlohou 1 100 metrov štvorcových vo vnútri, vďaka čomu môže predajňa ponúknuť zákazníkom sortiment, ktorý je dva až trikrát širší ako v tradičnej lekárni. Táto výhoda sa ukazuje ako kľúčová, najmä pre zákazníkov, ktorí si želajú okamžité vybavenie objednávky z e-shopu prostredníctvom predajného kiosku.

Týždenný podcast UPdate

Zberné miesto pre kuriérov

Nová pobočka Dr.Max v Ostrave slúži aj ako zberné miesto pre kuriérov, ktorí doručujú objednávky z e-shopu Dr.Max na rôzne adresy v Ostrave. Táto novinka ponúka zákazníkom väčšiu flexibilitu a komfort pri nákupe liekov a zdravotníckeho materiálu.

Generálny riaditeľ najväčšej tuzemskej siete lekární Jan Žák komentuje túto novú pobočku slovami: “Je to pre nás veľmi dôležité: “Toto komplexné pracovisko je prvé svojho druhu nielen v rámci Dr. Max, ale aj v českom lekárnictve vôbec. Je to nový krok v našom omnichannel koncepte, v ktorom prepájame tradičné lekárne s virtuálnymi.”

Dr.Max sa nedávno pochválil aj tým, že ako prvý sieť lekární v Českej republike spustil robotizovaný sklad a expedíciu v Roudnici nad Labem. V budúcom roku plánuje rozšíriť takéto miesta v rámci celého reťazca. Okrem toho spustila prevádzku centrálneho laboratória druhej generácie v Prahe s pobočkami v Brne a Ostrave.

Jan Žák zdôrazňuje, že ich cieľom je poskytovať čo najširšiu škálu služieb pre svojich zákazníkov a zároveň uľahčiť prácu lekárnikom, aby sa mohli venovať odbornejšej starostlivosti o pacientov. A inovácie, ako je táto nová pobočka v Ostrave, sú kľúčovým prvkom tohto cieľa.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vývoj európskeho online trhu pod tlakom čínskych gigantov
3 min. čítanie

Vývoj európskeho online trhu pod tlakom čínskych gigantov

Európska e-commerce scéna sa dramaticky mení a čínske platformy získavajú čoraz väčší podiel na trhu. Zatiaľ čo sa v roku 2023 domáci e-commerce rast v Číne spomalil na slabých 3,5 % – čo je menej než rast väčšiny TOP 10 globálnych trhov – čínski giganti hľadajú príležitosti na expanziu smerom na západ.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?
3 min. čítanie

Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?

Značky stoja pred dôležitou výzvou, ako zmeniť spôsob zobrazovania mužov vo svojich kampaniach. Podľa nedávnej správy spoločnosti Kantar sa moderné publikum nevie stotožniť so zaužívanými stereotypmi o silných a nezdolných mužoch. Naopak, inkluzívna maskulinita v marketingu s rôznymi odlišnosťami je kľúčom k budovaniu spojení so spotrebiteľmi a k rastu značky. Pozrime sa na závery, z […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+