Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

Dr.Max s novým konceptom. Kombinuje tradičnú lekáreň a e-shop

V ostravskom obchodnom parku Futurum práve otvorila svoje brány nová pobočka siete lekární Dr.Max, ktorá predstavuje zaujímavú inováciu v oblasti lekární. Táto pobočka sa neobmedzuje len na tradičné lekárenské služby, ale integruje aj virtuálnu lekáreň, aby lekárnikom a zákazníkom ponúkla čo najširšiu škálu možností a služieb.

Dr.Max s novým konceptom. Kombinuje tradičnú lekáreň a e-shop

Veľkorysý priestor, samoobslužná zóna a kiosky

Obchodná časť pobočky má rozlohu 250 metrov štvorcových, čo je takmer trikrát viac, ako by ste očakávali od priemernej lekárne. Najväčším rozdielom je však výrazne väčší počet samoobslužných zón, ktoré dopĺňajú štyri klasické lekárenské pulty. K tomu sa pridávajú špeciálne sekcie na výdaj zásielok z e-shopu, predajné kiosky s dotykovou obrazovkou, samoobslužné pokladničné sekcie, špeciálny priestor na výdaj boxov, oddychová zóna a konzultačná časť na rôzne skríningové služby. Súčasťou tejto novej pobočky je samozrejme aj dermocentrum s rozšíreným sortimentom starostlivosti o pleť a odborným poradenstvom.

Samozrejme, zákazníci majú k dispozícii nielen väčšiu plochu pre tradičné lekárenské služby, ale aj veľký sklad s rozlohou 1 100 metrov štvorcových vo vnútri, vďaka čomu môže predajňa ponúknuť zákazníkom sortiment, ktorý je dva až trikrát širší ako v tradičnej lekárni. Táto výhoda sa ukazuje ako kľúčová, najmä pre zákazníkov, ktorí si želajú okamžité vybavenie objednávky z e-shopu prostredníctvom predajného kiosku.

Týždenný podcast UPdate

Zberné miesto pre kuriérov

Nová pobočka Dr.Max v Ostrave slúži aj ako zberné miesto pre kuriérov, ktorí doručujú objednávky z e-shopu Dr.Max na rôzne adresy v Ostrave. Táto novinka ponúka zákazníkom väčšiu flexibilitu a komfort pri nákupe liekov a zdravotníckeho materiálu.

Generálny riaditeľ najväčšej tuzemskej siete lekární Jan Žák komentuje túto novú pobočku slovami: “Je to pre nás veľmi dôležité: “Toto komplexné pracovisko je prvé svojho druhu nielen v rámci Dr. Max, ale aj v českom lekárnictve vôbec. Je to nový krok v našom omnichannel koncepte, v ktorom prepájame tradičné lekárne s virtuálnymi.”

Dr.Max sa nedávno pochválil aj tým, že ako prvý sieť lekární v Českej republike spustil robotizovaný sklad a expedíciu v Roudnici nad Labem. V budúcom roku plánuje rozšíriť takéto miesta v rámci celého reťazca. Okrem toho spustila prevádzku centrálneho laboratória druhej generácie v Prahe s pobočkami v Brne a Ostrave.

Jan Žák zdôrazňuje, že ich cieľom je poskytovať čo najširšiu škálu služieb pre svojich zákazníkov a zároveň uľahčiť prácu lekárnikom, aby sa mohli venovať odbornejšej starostlivosti o pacientov. A inovácie, ako je táto nová pobočka v Ostrave, sú kľúčovým prvkom tohto cieľa.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Marketing festival 2024 v Brne opäť oslovil stovky marketérov. Aké kľúčové veci by ste mali riešiť v roku 2024? 
10 min. čítanie

Marketing festival 2024 v Brne opäť oslovil stovky marketérov. Aké kľúčové veci by ste mali riešiť v roku 2024? 

Dnes už legendárna akcia, ktorá sa vrátila na miesto svojich začiatkov. Marketing festival sa tentokrát opäť konal v brnenskom Janáčkovom divadle. Stovky senior marketérov z Česka, Slovenska, ale aj zahraničia prišli nasávať vedomosti a spojiť sa s novým kontaktami. 9 TOP rečníkov sa krásne dopĺňalo v zaujímavom programe poskladanom na mieru súčasnej marketingovej situácie. Prinášame […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani
3 min. čítanie

Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani

V januári zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárast počtu nových internetových obchodov, pričom ich počet medziročne vzrástol o 30 %. Segment hobby sa tento rok dostal na prvé miesto s 18 % podielom nových e-shopov. Za ním nasledujú dlhodobo obľúbené kategórie oblečenia a potravín. Odborníci v poslednom období zaznamenali aj zvýšený záujem majiteľov kamenných obchodov […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+