1 min. čítanie

Čínski giganti zaplavujú oblohu aj reklamný priestor

Prevádzka leteckej nákladnej dopravy masívne nárastla. A spolu s ňou aj ceny za inzerciu. Môžu za to najmä obchody s lacným tovarom ako je Shein a Temu.

Čínski giganti zaplavujú oblohu aj reklamný priestor
Zdroj: Depositphotos

Tieto firmy denne posielajú tony produktov z Číny do Európy. Rýchly nárast spôsobuje nedostatok kapacít v leteckej preprave a zvyšovanie cien, ovplyvňuje logistiku a vytvára tlak na miestnych aj globálnych hráčov.

Expanzia spoločností na európsky trh vyvoláva diskusie o potrebe regulácie a úpravy legislatívy na ochranu trhu. Odhaduje sa, že len do Nemecka prichádza denne približne 400 000 balíkov. V prepočte ide o takmer 150 miliónov balíkov ročne. Nemecké maloobchodné združenie vyzýva politikov, aby podnikli prísnejšie opatrenia voči lacným trhom z Číny, ako je Temu. Antikampaň na Shein apelovala na dopady na životné prostredie.

Spoločnosť Temu sa v poslednej dobe skloňuje čoraz viac. Temu zvýšilo ceny online reklamy v Česku a menšie firmy nie sú schopné držať krok.

Týždenný podcast UPdate
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
SEO sa zmenilo. Ste pripravení?
3 min. čítanie

SEO sa zmenilo. Ste pripravení?

Vaši konkurenti už bodujú na ChatGPT, Reddite a v AI vyhľadávačoch, zatiaľ čo vy stále budujete spätné odkazy a optimalizujete pre Google. Mladší používatelia dnes začínajú s hľadaním informácií na sociálnych sieťach, nie na tradičných vyhľadávačoch. Ak vaša SEO stratégia nefunguje aj mimo Google, uniká vám zásadná zmena v tom, ako ľudia reálne vyhľadávajú informácie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Spamové filtre neodpúšťajú. Až 95 % odosielateľov e-mailov končí ako spam
4 min. čítanie

Spamové filtre neodpúšťajú. Až 95 % odosielateľov e-mailov končí ako spam

E-mailová kampaň môže byť perfektná, a napriek tomu skončí v spame. Až 95 % odosielateľov e-mailov sú podľa štatistík spoločnosti Mailkit technicky vnímaní ako spameri. Prečo? Pretože im chýba reputácia, technické nastavenie a relevantná databáza. Aj legitímne firmy preto končia v spame. Dôvodom môže byť zlá reputácia odosielateľa, preplnená databáza alebo chýbajúce technické nastavenie. Prešla […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge