Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Chce byť Spotify módneho sveta, GLAMI mení svoju vizuálnu identitu

Módna platforma GLAMI, ktorá minulý rok kúpila taliansky agregátor STILEO a aktuálne pôsobí pod názvom GLAMI.group, teraz prišla s jednotnou vizuálnu identitu, ktorá zdôrazňuje záväzok personalizácie a rozmanitosti v móde.

Chce byť Spotify módneho sveta, GLAMI mení svoju vizuálnu identitu

Módna platforma GLAMI, ktorá minulý rok kúpila taliansky agregátor STILEO a aktuálne pôsobí pod názvom GLAMI.group, teraz prišla s jednotnou vizuálnu identitu, ktorá zdôrazňuje záväzok personalizácie a rozmanitosti v móde.

Tisíce e-shopov na jednom mieste

GLAMI.group spolupracuje s viac ako 4 300 módnymi e-shopmi v 14 európskych krajinách a využíva technológiu strojového učenia, aby zákazníkom poskytla čo najlepší zážitok z vyhľadávania módy. Cieľom GLAMI je byť “Spotify módy” a poskytovať personalizované módne kúsky pre každého používateľa na jednom mieste. 

Nová vizuálna identita GLAMI zahŕňa logo, nové farby a symbol značky: indigovú hviezdu.

|

 

Týždenný podcast UPdate

“Kombinácia ostrých a zaoblených hrán v symbole hviezdy odráža naše presvedčenie, že móda je pre ľudí každého veku, veľkosti a typu postavy, a preto predstavuje náš záväzok k inkluzívnosti. Indigo vyjadruje zmysel pre sofistikovanosť, kreativitu a spoľahlivosť. Spojením týchto dvoch atribútov chceme inšpirovať a pomôcť každému jednotlivému používateľovi značiek GLAMI a STILEO nájsť presne ten kúsok oblečenia, obuvi alebo doplnkov, ktorý hľadá,” hovorí Hana Zachová, Brand Lead značky GLAMI.

“Naším cieľom je zviditeľniť GLAMI ako poprednú európsku platformu na vyhľadávanie a objavovanie módy, ktorá využíva technológie na to, aby zákazníkom uľahčila a urýchlila výber módy,” hovorí Zachová a pokračuje: “Tešíme sa z možností, ktoré toto vylepšenie prináša, pretože pokračujeme v prepájaní e-shopov s novými zákazníkmi a ponúkame im bezproblémový nákupný zážitok.”

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?
5 min. čítanie

Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?

Zákazníci sú náročnejší než kedykoľvek predtým. Očakávajú rýchlosť, pohodlie a zároveň osobný prístup. Ak chcete osloviť zákazníkov, nestačí len predávať – oplatí sa budovať vzťahy a prinášať hodnotu, inak riskuje stratu lojality. Prieskum zákazníckej skúsenosti KPMG Customer Experience Excellence 2024 odhaľuje, ktoré faktory dnes rozhodujú o úspechu značiek a ako sa im prispôsobiť. Aké ponaučenia […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+