2 min. čítanie

Chce byť Spotify módneho sveta, GLAMI mení svoju vizuálnu identitu

Módna platforma GLAMI, ktorá minulý rok kúpila taliansky agregátor STILEO a aktuálne pôsobí pod názvom GLAMI.group, teraz prišla s jednotnou vizuálnu identitu, ktorá zdôrazňuje záväzok personalizácie a rozmanitosti v móde.

Chce byť Spotify módneho sveta, GLAMI mení svoju vizuálnu identitu

Módna platforma GLAMI, ktorá minulý rok kúpila taliansky agregátor STILEO a aktuálne pôsobí pod názvom GLAMI.group, teraz prišla s jednotnou vizuálnu identitu, ktorá zdôrazňuje záväzok personalizácie a rozmanitosti v móde.

Tisíce e-shopov na jednom mieste

GLAMI.group spolupracuje s viac ako 4 300 módnymi e-shopmi v 14 európskych krajinách a využíva technológiu strojového učenia, aby zákazníkom poskytla čo najlepší zážitok z vyhľadávania módy. Cieľom GLAMI je byť „Spotify módy“ a poskytovať personalizované módne kúsky pre každého používateľa na jednom mieste. 

Nová vizuálna identita GLAMI zahŕňa logo, nové farby a symbol značky: indigovú hviezdu.

|

 

Týždenný podcast UPdate

„Kombinácia ostrých a zaoblených hrán v symbole hviezdy odráža naše presvedčenie, že móda je pre ľudí každého veku, veľkosti a typu postavy, a preto predstavuje náš záväzok k inkluzívnosti. Indigo vyjadruje zmysel pre sofistikovanosť, kreativitu a spoľahlivosť. Spojením týchto dvoch atribútov chceme inšpirovať a pomôcť každému jednotlivému používateľovi značiek GLAMI a STILEO nájsť presne ten kúsok oblečenia, obuvi alebo doplnkov, ktorý hľadá,“ hovorí Hana Zachová, Brand Lead značky GLAMI.

„Naším cieľom je zviditeľniť GLAMI ako poprednú európsku platformu na vyhľadávanie a objavovanie módy, ktorá využíva technológie na to, aby zákazníkom uľahčila a urýchlila výber módy,“ hovorí Zachová a pokračuje: „Tešíme sa z možností, ktoré toto vylepšenie prináša, pretože pokračujeme v prepájaní e-shopov s novými zákazníkmi a ponúkame im bezproblémový nákupný zážitok.“

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Slováci nechcú digitálne pozlátko. Chcú, aby online nákupy fungovali
3 min. čítanie

Slováci nechcú digitálne pozlátko. Chcú, aby online nákupy fungovali

Slováci nechcú len digitálnu zábavu. Hľadajú nástroje, ktoré im nákup zjednodušia. Zákazníci ukazujú, že ak sa o nich obchodník stará offline, pokojne za ním prejdú aj do online prostredia. A hoci metaverzum ešte nie je mainstream, väčšina spotrebiteľov ho úplne neodmieta. Čo ďalšie prezrádza najnovší prieskum Médiá a technológie od MNForce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge