2 min. čítanie

Chce byť Spotify módneho sveta, GLAMI mení svoju vizuálnu identitu

Módna platforma GLAMI, ktorá minulý rok kúpila taliansky agregátor STILEO a aktuálne pôsobí pod názvom GLAMI.group, teraz prišla s jednotnou vizuálnu identitu, ktorá zdôrazňuje záväzok personalizácie a rozmanitosti v móde.

Chce byť Spotify módneho sveta, GLAMI mení svoju vizuálnu identitu

Módna platforma GLAMI, ktorá minulý rok kúpila taliansky agregátor STILEO a aktuálne pôsobí pod názvom GLAMI.group, teraz prišla s jednotnou vizuálnu identitu, ktorá zdôrazňuje záväzok personalizácie a rozmanitosti v móde.

Tisíce e-shopov na jednom mieste

GLAMI.group spolupracuje s viac ako 4 300 módnymi e-shopmi v 14 európskych krajinách a využíva technológiu strojového učenia, aby zákazníkom poskytla čo najlepší zážitok z vyhľadávania módy. Cieľom GLAMI je byť „Spotify módy“ a poskytovať personalizované módne kúsky pre každého používateľa na jednom mieste. 

Nová vizuálna identita GLAMI zahŕňa logo, nové farby a symbol značky: indigovú hviezdu.

|

 

Týždenný podcast UPdate

„Kombinácia ostrých a zaoblených hrán v symbole hviezdy odráža naše presvedčenie, že móda je pre ľudí každého veku, veľkosti a typu postavy, a preto predstavuje náš záväzok k inkluzívnosti. Indigo vyjadruje zmysel pre sofistikovanosť, kreativitu a spoľahlivosť. Spojením týchto dvoch atribútov chceme inšpirovať a pomôcť každému jednotlivému používateľovi značiek GLAMI a STILEO nájsť presne ten kúsok oblečenia, obuvi alebo doplnkov, ktorý hľadá,“ hovorí Hana Zachová, Brand Lead značky GLAMI.

„Naším cieľom je zviditeľniť GLAMI ako poprednú európsku platformu na vyhľadávanie a objavovanie módy, ktorá využíva technológie na to, aby zákazníkom uľahčila a urýchlila výber módy,“ hovorí Zachová a pokračuje: „Tešíme sa z možností, ktoré toto vylepšenie prináša, pretože pokračujeme v prepájaní e-shopov s novými zákazníkmi a ponúkame im bezproblémový nákupný zážitok.“

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Dognet 2.0: stredoeurópska affiliate sieť spúšťa nový systém už aj pre inzerentov. Je rýchlejší, prehľadnejší a pripravený na budúcnosť
3 min. čítanie

Dognet 2.0: stredoeurópska affiliate sieť spúšťa nový systém už aj pre inzerentov. Je rýchlejší, prehľadnejší a pripravený na budúcnosť

Dognet sa po troch rokoch vývoja technologicky posúva na úplne novú úroveň. Po migrácii publisherov prichádza 20. mája na rad aj druhá fáza – prechod inzerentov na nový systém Dognet 2.0. Vlastné technické riešenie má priniesť väčšiu flexibilitu, lepší reporting a schopnosť reagovať na meniaci sa trh rýchlejšie ako kedykoľvek predtým. To všetko pre tisíce […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?
4 min. čítanie

AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?

Čínski technologickí giganti ako Alibaba, Tencent či JD.com dnes jasne ukazujú, že umelá inteligencia už nie je výsadou technických oddelení alebo pilotných projektov. Stáva sa bežnou súčasťou predaja a online reklamy. Pomáha lepšie cieliť, automatizovať kampane a zvyšovať výkon. A hoci tieto firmy pôsobia v Ázii, ich prístup môže byť cennou inšpiráciou aj pre české […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+