2 min. čítanie

Čaká nás Gmail “Twitter” Blue? Modré odznaky sú zatiaľ zadarmo

Spoločnosť Google v stredu oznámila používanie modrej kontrolky na overovanie totožnosti. Nové modré kontrolné značky sa budú automaticky zobrazovať pri spoločnostiach, ktoré prijali existujúcu funkciu Gmail Brand Indicators for Message Identification (BIMI).

Čaká nás Gmail “Twitter” Blue? Modré odznaky sú zatiaľ zadarmo

Modrý odznak platí pre funkciu BIMI

Spoločnosť Google v stredu oznámila používanie modrej kontrolky na overovanie totožnosti. Nové modré kontrolné značky sa budú automaticky zobrazovať pri spoločnostiach, ktoré prijali existujúcu funkciu Gmail Brand Indicators for Message Identification (BIMI).

Funkcia BIMI, ktorá sa zaviedla v roku 2021, vyžaduje, aby odosielatelia používali silné overenie a overili logo svojej značky, aby sa v e-mailoch mohlo zobrazovať logo značky ako avatar. Používatelia teraz uvidia ikonu pre odosielateľov, ktorí prijali funkciu BIMI. Spoločnosť Google tvrdí, že táto aktualizácia pomôže používateľom identifikovať správy od legitímnych odosielateľov v porovnaní s podvodníkmi.

Služba Gmail zavádza modré overené značky na účtoch Workspace aj na osobných účtoch Google.

Po prejdení na modrú kontrolku, sa vedľa mena odosielateľa zobrazí informácia, že “odosielateľ tohto e-mailu overil”, že vlastní doménu a logo na profilovom obrázku.

zdroj: Google

“Overovanie e-mailov pomáha používateľom a systémom zabezpečenia e-mailov identifikovať a zastaviť spam a zároveň umožňuje odosielateľom využiť dôveru v ich značku,” píše spoločnosť v príspevku na blogu. 

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Rozruch okolo Twitter Blue

Modré kontrolné značky sa v posledných mesiacoch dostávali na titulky novín najmä kvôli sociálnej sieti Twitter. Platforma vlastnená Elonom Muskom začala rušiť modré odznaky. Samozrejme, modrý odznak pre overenie účtu existuje na sociálnej sieti aj naďalej, však funkcionalita už nie je bezplatná – je potrebné platiť mesačné predplatné vo výške 8 dolárov v rámci ponuky Twitter Blue.

Samozrejme, kontrolné značky nevynašiel Twitter. YouTube, Pinterest, TikTok a mnohé ďalšie digitálne platformy majú určitú formu overovania. Twitter však poslúžil ako inšpirácia. Napríklad pre Metu, ktorá v marci spustila poplatok za overený účet. 

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov
4 min. čítanie

Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov

Kupujúci dnes menia značky častejšie než kedykoľvek predtým. Vernosť zákazníkov sa rozpadá a tradičné taktiky – ako cenové akcie či zľavové kódy – prestávajú fungovať. Nové zistenia prieskumu EMARKETER a Bloomreach ukazujú, že ak chcú značky získať a udržať si verných zákazníkov, musia sa zamerať na to podstatné: budovať dôveru, pracovať s emóciami a dodať […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia
2 min. čítanie

Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia

Meta zavádza nové nástroje a vylepšenia reklamných nástrojov zamerané na podporu maloobchodných a internetových obchodov. Spoločnosť naďalej investuje do modelov umelej inteligencie a rozširuje možnosti pre inzerentov, aby maximalizovali predajné výsledky online aj v kamenných predajniach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+