2 min. čítanie

Čaká nás Gmail “Twitter” Blue? Modré odznaky sú zatiaľ zadarmo

Spoločnosť Google v stredu oznámila používanie modrej kontrolky na overovanie totožnosti. Nové modré kontrolné značky sa budú automaticky zobrazovať pri spoločnostiach, ktoré prijali existujúcu funkciu Gmail Brand Indicators for Message Identification (BIMI).

Čaká nás Gmail “Twitter” Blue? Modré odznaky sú zatiaľ zadarmo

Modrý odznak platí pre funkciu BIMI

Spoločnosť Google v stredu oznámila používanie modrej kontrolky na overovanie totožnosti. Nové modré kontrolné značky sa budú automaticky zobrazovať pri spoločnostiach, ktoré prijali existujúcu funkciu Gmail Brand Indicators for Message Identification (BIMI).

Funkcia BIMI, ktorá sa zaviedla v roku 2021, vyžaduje, aby odosielatelia používali silné overenie a overili logo svojej značky, aby sa v e-mailoch mohlo zobrazovať logo značky ako avatar. Používatelia teraz uvidia ikonu pre odosielateľov, ktorí prijali funkciu BIMI. Spoločnosť Google tvrdí, že táto aktualizácia pomôže používateľom identifikovať správy od legitímnych odosielateľov v porovnaní s podvodníkmi.

Služba Gmail zavádza modré overené značky na účtoch Workspace aj na osobných účtoch Google.

Po prejdení na modrú kontrolku, sa vedľa mena odosielateľa zobrazí informácia, že „odosielateľ tohto e-mailu overil“, že vlastní doménu a logo na profilovom obrázku.

zdroj: Google

„Overovanie e-mailov pomáha používateľom a systémom zabezpečenia e-mailov identifikovať a zastaviť spam a zároveň umožňuje odosielateľom využiť dôveru v ich značku,“ píše spoločnosť v príspevku na blogu. 

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Rozruch okolo Twitter Blue

Modré kontrolné značky sa v posledných mesiacoch dostávali na titulky novín najmä kvôli sociálnej sieti Twitter. Platforma vlastnená Elonom Muskom začala rušiť modré odznaky. Samozrejme, modrý odznak pre overenie účtu existuje na sociálnej sieti aj naďalej, však funkcionalita už nie je bezplatná – je potrebné platiť mesačné predplatné vo výške 8 dolárov v rámci ponuky Twitter Blue.

Samozrejme, kontrolné značky nevynašiel Twitter. YouTube, Pinterest, TikTok a mnohé ďalšie digitálne platformy majú určitú formu overovania. Twitter však poslúžil ako inšpirácia. Napríklad pre Metu, ktorá v marci spustila poplatok za overený účet. 

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Personalizácia na plné obrátky: Ako AI mení digitálnu reklamu v reálnom čase
5 min. čítanie

Personalizácia na plné obrátky: Ako AI mení digitálnu reklamu v reálnom čase

Personalizácia sa stala normou, no zároveň u spotrebiteľov rastie dopyt po autentickej a transparentnej komunikácii. Zákazníci chcú relevantný obsah, ktorý pôsobí prirodzene a nezasahuje do ich súkromia. Prehnaná personalizácia môže vzbudiť nedôveru, zatiaľ čo vyvážený prístup pomáha budovať vzťah so značkou.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Spustiť reklamu na YouTube priamo z videa? Novinky na platforme potešia tvorcov aj firmy
3 min. čítanie

Spustiť reklamu na YouTube priamo z videa? Novinky na platforme potešia tvorcov aj firmy

YouTube prináša novinky, ktoré majú tvorcom aj značkám výrazne uľahčiť prácu. Dostať video k publiku bude teraz jednoduchšie – namiesto zdĺhavého nastavovania v Google Ads stačí pár klikov priamo vo videu. YouTube zároveň testuje ďalšie funkcie, ktoré môžu pomôcť rozšíriť zásah, posilniť vzťah s publikom a lepšie osloviť zahraničné trhy.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+