Black Red White očakáva spoluprácu s veľkými značkami a distribútormi. Zároveň je otvorený spolupráci s menšími podnikmi, ktoré sú vo fáze rozvoja svojej ponuky alebo pôsobia v rámci špecifickej kategórie produktov. Otvorenie sa externým partnerom pomôže reťazcu rozšíriť svoje produktové portfólio ešte viac.
Širšia ponuka produktov
“Spustením trhoviska zabezpečíme našim zákazníkom najširšiu ponuku nábytku a bytového zariadenia na poľskom trhu a staneme sa najväčším multibrandovým internetovým obchodom v tejto kategórii. Spoluprácou s externými partnermi rýchlo zaplníme medzery v chýbajúcom sortimente či v kategóriách, ktoré sú pre nás ako výrobcu nové,” hovorí Mariusz Nowak, riaditeľ pre e-commerce a omnichannel stratégiu.
Webová stránka brw.pl je jedným z najväčších poľských internetových obchodov v kategórii Dom a záhrada, ktorý dynamicky rastie a mesačne ho navštívia v priemere 3 milióny ľudí. Za posledných niekoľko rokov sa návštevnosť stránky zvýšila o viac ako 70 % a miera konverzie sa viac ako strojnásobila.
BRW model spolupráce
Black Red White ponúka svojim partnerom nielen možnosť predaja produktov prostredníctvom webovej stránky brw.pl, ale aj individuálny prístup a starostlivosť v každej fáze integrácie. Vďaka službe marketplace budú môcť partneri využívať skúsenosti a dosah jedného z najväčších e-shopov v Poľsku, získavať nových zákazníkov a propagovať svoje vlastné produkty.
Spoločnosť Black Red White pracuje na realizácii projektu spolu s cloudovou spoločnosťou Mirakl. Francúzska softvérová spoločnosť je poskytovateľom najmodernejšej platformy na vývoj a prevádzku trhovísk. Oficiálne otvorenie je naplánované na leto 2023.