Banská Bytrica
2. Október udalosť už prebehla
Trenčín
23. Október udalosť už prebehla
Poprad
6. November udalosť už prebehla
Bratislava ⭐
3. December Streda 17:00
Žilina
22. Január už čoskoro
Prešov
12. Február už čoskoro
Nitra
5. Marec už čoskoro
Michalovce
26. Marec už čoskoro
Zvolen
16. Apríl už čoskoro
Trnava
7. Máj už čoskoro
Bardejov
11. Jún už čoskoro
Košice
24. September už čoskoro
Trenčín
8. Október už čoskoro
Poprad
22. Október už čoskoro
Banská Bystrica
12. November už čoskoro
⭐ Bratislava
3. December už čoskoro
2 min. čítanie

Black Red White ohlásil vlastný marketplace

Spoločnosť Black Red White, výrobca a distribútor nábytku, spúšťa v Poľsku vlastné trhovisko. V kombinácii s externými partnermi bude najväčším poskytovateľom produktov pre domácnosť v krajine. 

Black Red White ohlásil vlastný marketplace

Black Red White očakáva spoluprácu s veľkými značkami a distribútormi. Zároveň je otvorený spolupráci s menšími podnikmi, ktoré sú vo fáze rozvoja svojej ponuky alebo pôsobia v rámci špecifickej kategórie produktov. Otvorenie sa externým partnerom pomôže reťazcu rozšíriť svoje produktové portfólio ešte viac.

Širšia ponuka produktov

 “Spustením trhoviska zabezpečíme našim zákazníkom najširšiu ponuku nábytku a bytového zariadenia na poľskom trhu a staneme sa najväčším multibrandovým internetovým obchodom v tejto kategórii. Spoluprácou s externými partnermi rýchlo zaplníme medzery v chýbajúcom sortimente či v kategóriách, ktoré sú pre nás ako výrobcu nové,“ hovorí Mariusz Nowak, riaditeľ pre e-commerce a omnichannel stratégiu.

Webová stránka brw.pl je jedným z najväčších poľských internetových obchodov v kategórii Dom a záhrada, ktorý dynamicky rastie a mesačne ho navštívia v priemere 3 milióny ľudí. Za posledných niekoľko rokov sa návštevnosť stránky zvýšila o viac ako 70 % a miera konverzie sa viac ako strojnásobila.

BRW model spolupráce

Black Red White ponúka svojim partnerom nielen možnosť predaja produktov prostredníctvom webovej stránky brw.pl, ale aj individuálny prístup a starostlivosť v každej fáze integrácie. Vďaka službe marketplace budú môcť partneri využívať skúsenosti a dosah jedného z najväčších e-shopov v Poľsku, získavať nových zákazníkov a propagovať svoje vlastné produkty.

Spoločnosť Black Red White pracuje na realizácii projektu spolu s cloudovou spoločnosťou Mirakl. Francúzska softvérová spoločnosť je poskytovateľom najmodernejšej platformy na vývoj a prevádzku trhovísk. Oficiálne otvorenie je naplánované na leto 2023.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo príspevky s aktívnymi odpoveďami na komentáre fungujú lepšie?
4 min. čítanie

Prečo príspevky s aktívnymi odpoveďami na komentáre fungujú lepšie?

Kedysi sa pozornosť sústredila takmer výhradne na samotný príspevok. Riešila sa jeho forma, dĺžka, vizuál, načasovanie. Dnes sa rovnako dôležitým priestorom stáva sekcia komentárov. Sociálne siete čoraz viac podporujú obsah, ktorý vyvoláva interakciu a práve komentáre sú signálom, ktorý algoritmy sledujú veľmi pozorne.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Rýchlosť webu je zásadná. Prihláste sa do PageSpeed.ONE Awards a zistite, ako na tom ste.
3 min. čítanie

Rýchlosť webu je zásadná. Prihláste sa do PageSpeed.ONE Awards a zistite, ako na tom ste.

Rýchlosť webu je stále dôležitejšia téma. Používatelia sú netrpezlivejší, vývojárske trendy komplikujú rýchlosť u používateľov, zariadenia sú čoraz rozmanitejšie. A do toho prichádza Black Friday a nová hrozba v podobe AI botov, ktoré dokážu vyčerpať server rovnako rýchlo ako reálni zákazníci. Rýchlosť prestala byť technickým detailom. Je to otázka biznisu. Práve preto sme tento rok […]

Redakcia Redakcia
TikTok Shop za šesť mesiacov zablokoval 70 miliónov produktov
2 min. čítanie

TikTok Shop za šesť mesiacov zablokoval 70 miliónov produktov

TikTok Shop zverejnil čísla, ktoré ukazujú rozsah boja proti podvodom v online predaji. Platforma v prvých šiestich mesiacoch roku 2025 odmietla viac ako 70 miliónov produktov ešte pred ich zalistovaním – je to o 40 % viac ako v predchádzajúcom polroku. Okrem toho zamietli aj 1,4 milióna žiadostí o registráciu predajcu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe