2 min. čítanie

Black Red White ohlásil vlastný marketplace

Spoločnosť Black Red White, výrobca a distribútor nábytku, spúšťa v Poľsku vlastné trhovisko. V kombinácii s externými partnermi bude najväčším poskytovateľom produktov pre domácnosť v krajine. 

Black Red White ohlásil vlastný marketplace

Black Red White očakáva spoluprácu s veľkými značkami a distribútormi. Zároveň je otvorený spolupráci s menšími podnikmi, ktoré sú vo fáze rozvoja svojej ponuky alebo pôsobia v rámci špecifickej kategórie produktov. Otvorenie sa externým partnerom pomôže reťazcu rozšíriť svoje produktové portfólio ešte viac.

Širšia ponuka produktov

 “Spustením trhoviska zabezpečíme našim zákazníkom najširšiu ponuku nábytku a bytového zariadenia na poľskom trhu a staneme sa najväčším multibrandovým internetovým obchodom v tejto kategórii. Spoluprácou s externými partnermi rýchlo zaplníme medzery v chýbajúcom sortimente či v kategóriách, ktoré sú pre nás ako výrobcu nové,“ hovorí Mariusz Nowak, riaditeľ pre e-commerce a omnichannel stratégiu.

Webová stránka brw.pl je jedným z najväčších poľských internetových obchodov v kategórii Dom a záhrada, ktorý dynamicky rastie a mesačne ho navštívia v priemere 3 milióny ľudí. Za posledných niekoľko rokov sa návštevnosť stránky zvýšila o viac ako 70 % a miera konverzie sa viac ako strojnásobila.

BRW model spolupráce

Black Red White ponúka svojim partnerom nielen možnosť predaja produktov prostredníctvom webovej stránky brw.pl, ale aj individuálny prístup a starostlivosť v každej fáze integrácie. Vďaka službe marketplace budú môcť partneri využívať skúsenosti a dosah jedného z najväčších e-shopov v Poľsku, získavať nových zákazníkov a propagovať svoje vlastné produkty.

Spoločnosť Black Red White pracuje na realizácii projektu spolu s cloudovou spoločnosťou Mirakl. Francúzska softvérová spoločnosť je poskytovateľom najmodernejšej platformy na vývoj a prevádzku trhovísk. Oficiálne otvorenie je naplánované na leto 2023.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch
5 min. čítanie

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch

Kto z nás si aspoň raz nekrátil čakanie hrou v mobile? V roku 2025 patria digitálne hry – či už na telefóne, konzole alebo počítači – medzi najobľúbenejšie formy trávenia času online. Z pohľadu reklamy sú však stále nedocenené. Hoci mladšie generácie strávia nad hrami desiatky minút denne, značky im venujú len zlomok svojich rozpočtov. […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 
7 min. čítanie

isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 

Kvôli tlaku globálnych hráčov z Ázie a rozmachu online trhovísk sa prostredie e-commerce v strednej Európe dynamicky mení. Mnohým internetovým obchodom hrozí zánik a v hre ostáva ten, kto sa prispôsobí. Rozhodujúcou konkurenčnou výhodou sa stáva logistika. isklad, technologický líder medzi fulfillment centrami, preto prichádza s prelomovými inováciami, ktoré môžu zamiešať karty celému odvetviu.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+