2 min. čítanie

Biedronka spúšťa nový e-shop zameraný na domácnosť

Jeden z najznámejších poľských reťazcov Biedronka, od pondelka 22. augusta oficiálne spúšťa nový predajný kanál. Biedronka Home je moderný internetový obchod, ktorý ponúka priemyselný tovar, ako sú dekorácie, náradie, bytový textil, móda alebo elektronika. Objednávky budú doručené na akúkoľvek adresu v Poľsku alebo do vybraného balíkomatu InPost. 

Biedronka spúšťa nový e-shop zameraný na domácnosť

Biedronke sa v Poľsku mimoriadne darí

Patrí medzi najväčšie poľské maloobchodné reťazce. Majiteľ Jerónimo Martins zamestnáva 70 tisíc ľudí a je najväčším súkromným zamestnávateľom v krajine. Reč je o predajniach Biedronka. Tá v pondelok otvorí svoj nový e-shop Biedronka Home. Sortiment bude rozdelený do deviatich kategórií: Kuchyňa, Dom a záhrada, Elektronika, Dielňa a auto, Šport a hobby, Zdravie a krása, Dieťa, Kultúra a zábava, a Móda.

Privátne značky a dva mesiace na vrátenie tovaru

Biedronka Home v súčasnosti ponúka takmer 1 000 produktov skladom, ale tento počet reťazec čoskoro navýši. Obchod ponúka výrobky vlastných značiek, ako sú kuchynské doplnky Smukee, biela technika Hoffen a dámsky textil Tom&Rose.

Náklady na dopravu z e-shopu Biedronka Home by mali byť 9,99 PLN, pokiaľ hodnota objednávky nepresiahne 149 PLN, v takom prípade bude doručenie bezplatné. Vrátenie tovaru je možné do 60 dní. Zákazníci si môžu v košíku vybrať v dvoch spôsobov doručenia: doručenie kuriérom alebo vyzdvihnutie v balíkomate InPost. 

Napriek inflácií tržby spoločnosti rástli

Pripomeňme, že po prvých šiestich mesiacoch tohto roka sa tržby reťazca Biedronka prepočítané na zloté zvýšili o 21,3 % a na eurá o 18,7 % a dosiahli 8,3 miliardy eur. Investície predstavovali 161 miliónov. Väčšina týchto prostriedkov bola vynaložená na otvorenie nových a rekonštrukciu existujúcich predajní. Celkovo sa sieť rozšírila o 33 predajní. Tržby celej skupiny Jeronimo Martins v prvom polroku vzrástli v porovnaní s prvým polrokom predchádzajúceho roka o 20 % (na 11,883 miliardy EUR) a čistý zisk sa zvýšil o 40,3 % (na 261 miliónov EUR).

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI-generovaná kreatíva – rýchlosť a variabilita na max
5 min. čítanie

AI-generovaná kreatíva – rýchlosť a variabilita na max

Digitálny marketing prechádza revolúciou, ktorej hnacou silou je umelá inteligencia (AI). Tradičná tvorba marketingových kreatív – či už ide o vizuály, bannery, reklamné texty alebo videá – si vyžaduje množstvo času, ľudských zdrojov a finančných prostriedkov. Navyše, pri manuálnej tvorbe obsahu je veľmi ťažké dosiahnuť vysoký stupeň personalizácie, ktorý dnešní zákazníci očakávajú.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
EÚ ide po lacných balíkoch z Ázie. Denne ich príde 12 miliónov
2 min. čítanie

EÚ ide po lacných balíkoch z Ázie. Denne ich príde 12 miliónov

Každý deň prúdi do Európy 12 miliónov malých balíkov z online obchodov mimo EÚ. Väčšina z nich je zámerne podhodnotená, aby sa vyhli daniam a mnohé obsahujú nebezpečné výrobky. Do hry teraz vstupuje Európsky parlament s návrhmi, ktoré by mohli zásadne ovplyvniť spôsob, akým nakupujeme online.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge Europe
14 rokov kávy: Z detskej izby na na najväčší e-shop s kávou na Slovensku
3 min. čítanie

14 rokov kávy: Z detskej izby na na najväčší e-shop s kávou na Slovensku

Slovensko je známe svojou láskou ku kvalitnej káve a jednou z najvýraznejších značiek na tomto trhu je pražiareň kávy COFFEEIN, ktorá už 14 rokov prináša svojim zákazníkom to najlepšie z celého sveta. Za ich úspechom stojí nielen vášeň pre kávu, ale aj neustála snaha o vzdelávanie trhu a osobné návštevy farmárov v krajinách, kde sa […]

Peter Szabó Peter Szabó
Coffeein