Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Biedronka spúšťa nový e-shop zameraný na domácnosť

Jeden z najznámejších poľských reťazcov Biedronka, od pondelka 22. augusta oficiálne spúšťa nový predajný kanál. Biedronka Home je moderný internetový obchod, ktorý ponúka priemyselný tovar, ako sú dekorácie, náradie, bytový textil, móda alebo elektronika. Objednávky budú doručené na akúkoľvek adresu v Poľsku alebo do vybraného balíkomatu InPost. 

Biedronka spúšťa nový e-shop zameraný na domácnosť

Biedronke sa v Poľsku mimoriadne darí

Patrí medzi najväčšie poľské maloobchodné reťazce. Majiteľ Jerónimo Martins zamestnáva 70 tisíc ľudí a je najväčším súkromným zamestnávateľom v krajine. Reč je o predajniach Biedronka. Tá v pondelok otvorí svoj nový e-shop Biedronka Home. Sortiment bude rozdelený do deviatich kategórií: Kuchyňa, Dom a záhrada, Elektronika, Dielňa a auto, Šport a hobby, Zdravie a krása, Dieťa, Kultúra a zábava, a Móda.

Privátne značky a dva mesiace na vrátenie tovaru

Biedronka Home v súčasnosti ponúka takmer 1 000 produktov skladom, ale tento počet reťazec čoskoro navýši. Obchod ponúka výrobky vlastných značiek, ako sú kuchynské doplnky Smukee, biela technika Hoffen a dámsky textil Tom&Rose.

Náklady na dopravu z e-shopu Biedronka Home by mali byť 9,99 PLN, pokiaľ hodnota objednávky nepresiahne 149 PLN, v takom prípade bude doručenie bezplatné. Vrátenie tovaru je možné do 60 dní. Zákazníci si môžu v košíku vybrať v dvoch spôsobov doručenia: doručenie kuriérom alebo vyzdvihnutie v balíkomate InPost. 

Napriek inflácií tržby spoločnosti rástli

Pripomeňme, že po prvých šiestich mesiacoch tohto roka sa tržby reťazca Biedronka prepočítané na zloté zvýšili o 21,3 % a na eurá o 18,7 % a dosiahli 8,3 miliardy eur. Investície predstavovali 161 miliónov. Väčšina týchto prostriedkov bola vynaložená na otvorenie nových a rekonštrukciu existujúcich predajní. Celkovo sa sieť rozšírila o 33 predajní. Tržby celej skupiny Jeronimo Martins v prvom polroku vzrástli v porovnaní s prvým polrokom predchádzajúceho roka o 20 % (na 11,883 miliardy EUR) a čistý zisk sa zvýšil o 40,3 % (na 261 miliónov EUR).

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?
5 min. čítanie

Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?

Zákazníci sú náročnejší než kedykoľvek predtým. Očakávajú rýchlosť, pohodlie a zároveň osobný prístup. Ak chcete osloviť zákazníkov, nestačí len predávať – oplatí sa budovať vzťahy a prinášať hodnotu, inak riskuje stratu lojality. Prieskum zákazníckej skúsenosti KPMG Customer Experience Excellence 2024 odhaľuje, ktoré faktory dnes rozhodujú o úspechu značiek a ako sa im prispôsobiť. Aké ponaučenia […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+