2 min. čítanie

Aukro.cz mení vedenie. Nový CEO prichádza z GymBeam

Najväčší tuzemský aukčný portál mení vedenie, nový generálny riaditeľ prichádza z košickej firmy. 

Aukro.cz mení vedenie. Nový CEO prichádza z GymBeam

Peter Topor je novým generálnym riaditeľom

Peter Topor sa v januári stal novým riaditeľom veľkého aukčného portálu Aukro.cz. Súčasný generálny riaditeľ Jan Sadílek, ktorý tento post zastával necelé dva roky, pokračuje vo svojej práci na Aukro. Prevezme oblasť Zberatelia a starožitnosti a stane sa marketingovým riaditeľom portálu. Topor prichádza zo spoločnosti GymBeam a predtým pracoval aj v spoločnostiach Shoptet a Footshop.

„Úlohou Petra Topora bude pokračovať v stratégii a zabezpečí ďalší rast spoločnosti prostredníctvom nových rozvojových projektov. Bude mu zverená najmä produktová a geografická expanzia a predaj vráteného tovaru z e-shopov,“ uviedla spoločnosť Pale Fire Capital, ktorá je vlastníkom portálu. 

Aukro patrí do skupiny Pale Fire Capital. „Zberateľské predmety, starožitnosti a umenie dnes predstavujú viac ako šesťdesiat percent obratu spoločnosti, takže na nich budeme stavať aj naďalej. Tieto kategórie sú skutočnou vášňou Jana Sadílka a som rád, že bude stáť na čele ich rozvoja,“ hovorí David Holý, partner spoločnosti Pale Fire Cap.

V roku 2021 bolo na Aukre uvedených takmer 32 miliónov položiek. Na prvom mieste bola kategória zberateľských predmetov s ročným obratom viac ako 60 miliónov eur, nasledovaná kategóriou starožitností a umenia s obratom 20 miliónov eur.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Digitalizácia v e-commerce: Zmluvy s influencermi, kuriérmi aj dodávateľmi
3 min. čítanie

Digitalizácia v e-commerce: Zmluvy s influencermi, kuriérmi aj dodávateľmi

Čas je v e-commerce rozhodujúci. Každá minúta sa počíta. Denne potrebujete expedovať tovar, dohodnúť spoluprácu s influencerom, podpísať zmluvu s obchodným partnerom. Pripraviť interné dokumenty, vybaviť reklamácie, spracovať nové objednávky či zaškoliť brigádnikov. Všetky tieto procesy zaberajú množstvo času. Ako ich urýchliť?

Stanislav TRIBUS Stanislav TRIBUS
Heslo verzus passkey: Ktoré prihlasovanie je bezpečnejšie a pohodlnejšie?
3 min. čítanie

Heslo verzus passkey: Ktoré prihlasovanie je bezpečnejšie a pohodlnejšie?

Každý e-shopár to pozná: zákazník sa pri pokuse o prihlásenie zasekne, zabudne heslo, po niekoľkých neúspešných pokusoch to vzdá – a košík zostane prázdny. Frustrácia, ktorú spôsobujú heslá, nefrustruje len zákazníkov, ale aj obchodníkov. Našťastie existuje riešenie, ktoré môže túto bariéru odstrániť – a zároveň zvýšiť bezpečnosť aj konverzie. Volá sa passkey.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+