2 min. čítanie

Aukro.cz mení vedenie. Nový CEO prichádza z GymBeam

Najväčší tuzemský aukčný portál mení vedenie, nový generálny riaditeľ prichádza z košickej firmy. 

Aukro.cz mení vedenie. Nový CEO prichádza z GymBeam

Peter Topor je novým generálnym riaditeľom

Peter Topor sa v januári stal novým riaditeľom veľkého aukčného portálu Aukro.cz. Súčasný generálny riaditeľ Jan Sadílek, ktorý tento post zastával necelé dva roky, pokračuje vo svojej práci na Aukro. Prevezme oblasť Zberatelia a starožitnosti a stane sa marketingovým riaditeľom portálu. Topor prichádza zo spoločnosti GymBeam a predtým pracoval aj v spoločnostiach Shoptet a Footshop.

„Úlohou Petra Topora bude pokračovať v stratégii a zabezpečí ďalší rast spoločnosti prostredníctvom nových rozvojových projektov. Bude mu zverená najmä produktová a geografická expanzia a predaj vráteného tovaru z e-shopov,“ uviedla spoločnosť Pale Fire Capital, ktorá je vlastníkom portálu. 

Aukro patrí do skupiny Pale Fire Capital. „Zberateľské predmety, starožitnosti a umenie dnes predstavujú viac ako šesťdesiat percent obratu spoločnosti, takže na nich budeme stavať aj naďalej. Tieto kategórie sú skutočnou vášňou Jana Sadílka a som rád, že bude stáť na čele ich rozvoja,“ hovorí David Holý, partner spoločnosti Pale Fire Cap.

V roku 2021 bolo na Aukre uvedených takmer 32 miliónov položiek. Na prvom mieste bola kategória zberateľských predmetov s ročným obratom viac ako 60 miliónov eur, nasledovaná kategóriou starožitností a umenia s obratom 20 miliónov eur.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?
4 min. čítanie

AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?

Čínski technologickí giganti ako Alibaba, Tencent či JD.com dnes jasne ukazujú, že umelá inteligencia už nie je výsadou technických oddelení alebo pilotných projektov. Stáva sa bežnou súčasťou predaja a online reklamy. Pomáha lepšie cieliť, automatizovať kampane a zvyšovať výkon. A hoci tieto firmy pôsobia v Ázii, ich prístup môže byť cennou inšpiráciou aj pre české […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli
4 min. čítanie

Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli

Rok 2025 prináša nenápadné, ale zásadné zmeny v digitálnom správaní zákazníkov. Najnovšia správa od Contentsquare mapuje správanie používateľov na 6 000 weboch a potvrdzuje, že v roku 2025 nejde len o to, koľko ľudí na web príde, ale ako veľmi sa im tam chce zostať. Cesta od prvej návštevy po opakovaný nákup je dnes nevyspytateľná. Každá […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+