2 min. čítanie

Aukro.cz mení vedenie. Nový CEO prichádza z GymBeam

Najväčší tuzemský aukčný portál mení vedenie, nový generálny riaditeľ prichádza z košickej firmy. 

Aukro.cz mení vedenie. Nový CEO prichádza z GymBeam

Peter Topor je novým generálnym riaditeľom

Peter Topor sa v januári stal novým riaditeľom veľkého aukčného portálu Aukro.cz. Súčasný generálny riaditeľ Jan Sadílek, ktorý tento post zastával necelé dva roky, pokračuje vo svojej práci na Aukro. Prevezme oblasť Zberatelia a starožitnosti a stane sa marketingovým riaditeľom portálu. Topor prichádza zo spoločnosti GymBeam a predtým pracoval aj v spoločnostiach Shoptet a Footshop.

“Úlohou Petra Topora bude pokračovať v stratégii a zabezpečí ďalší rast spoločnosti prostredníctvom nových rozvojových projektov. Bude mu zverená najmä produktová a geografická expanzia a predaj vráteného tovaru z e-shopov,” uviedla spoločnosť Pale Fire Capital, ktorá je vlastníkom portálu. 

Aukro patrí do skupiny Pale Fire Capital. “Zberateľské predmety, starožitnosti a umenie dnes predstavujú viac ako šesťdesiat percent obratu spoločnosti, takže na nich budeme stavať aj naďalej. Tieto kategórie sú skutočnou vášňou Jana Sadílka a som rád, že bude stáť na čele ich rozvoja,” hovorí David Holý, partner spoločnosti Pale Fire Cap.

V roku 2021 bolo na Aukre uvedených takmer 32 miliónov položiek. Na prvom mieste bola kategória zberateľských predmetov s ročným obratom viac ako 60 miliónov eur, nasledovaná kategóriou starožitností a umenia s obratom 20 miliónov eur.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %
2 min. čítanie

Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %

Pre e-commerce hráčov je výzva nájsť balanc medzi ústretovosťou voči zákazníkom a udaržaním vratiek v rozumnej hladine. Online nakupujúci v Nemecku vracajú 11 % svojich nákupov, ako ukázal prieskum, nemeckého digitálneho združenia Bitkom.

Prečítať článok
Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať
4 min. čítanie

Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať

Česká e-commerce sa po dvoch rokoch červených čísel opäť nadychuje. Zákazníci však boli nútení prispôsobiť inflácii svoje rozpočty a nákupné zvyklosti – a mnoho nových návykov si uchovajú aj tento rok, keď očakávajú reálny rast miezd. Skip Pay v rámci svojho panelu pravidelne nakupujúcich zákazníkov analyzoval spotrebiteľské správanie – zákazníci sú pripravení byť opäť lojálni, […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+