2 min. čítanie

Answear.com sa vracia na Ukrajinu

Spoločnosť Answear.com obnovila svoju činnosť na ukrajinskom trhu. Po fáze skúšobných objednávok spoločnosť obnovila pravidelný predaj v celej krajine s výnimkou juhovýchodnej časti Ukrajiny, kde stále prebiehajú nepriateľské akcie.

Answear.com sa vracia na Ukrajinu

Spoločnosť vybavuje len vopred zaplatené objednávky

Answear.com sa po viac ako dvojmesačnej prestávke vrátila na ukrajinský trh. Spoločnosť začala vybavovať objednávky na území celej krajiny s výnimkou regiónov, na ktoré sa vzťahujú vojenské akcie. V súčasnosti spoločnosť vybavuje len vopred zaplatené objednávky.

“Sme radi, že situácia za našou východnou hranicou sa v posledných týždňoch výrazne zlepšila. Vidíme, že západná časť krajiny sa postupne vracia do normálu, ľudia sa začínajú vracať k svojim každodenným povinnostiam, život sa pomaly rozbieha tak, ako to bolo pred vojnou. Preto sme sa rozhodli obnoviť našu činnosť na ukrajinskom trhu tak, ako nás k tomu vyzvali ukrajinské orgány. Na začiatku sme spustili skúšobný predaj a teraz vybavujeme pravidelné objednávky. Vidíme záujem obyvateľov Ukrajiny, ale je príliš skoro na to, aby sme mohli posúdiť, do akej miery vojna ovplyvnila spotrebiteľské správanie Ukrajincov,” komentuje Krzysztof Bajołek, generálny riaditeľ Answear.com. 

Answear sa snaží pomôcť aj praktickým spôsobom

Spoločnosť sa snaží obyvateľom pomôcť rôznymi formami, a to vo forme finančných darov, ako aj formou praktickej pomoci v podobe oblečenia pre utečencov alebo zásielok najpotrebnejších vecí (vrátane spacích vakov, powerbánk, termoprádla). Kancelária v Ľvove stále funguje a od začiatku konfliktu pomohla zabezpečiť pomoc vo výške viac ako 170 000 eur. 

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Čo si myslia Česi o AI pri nakupovaní módy?
3 min. čítanie

Čo si myslia Česi o AI pri nakupovaní módy?

V roku 2023 sme zaznamenali prelom v oblasti generatívnych systémov založených na umelej inteligencii (AI), od telefonických rozhovorov s virtuálnymi operátormi až po automaticky personalizované odporúčania produktov a virtuálnych nákupných asistentov. Algoritmy strojového učenia sú dnes všadeprítomné, ale čo si o zavádzaní AI vo svete módy myslia českí spotrebitelia? Aké nové nástroje poznajú a ktoré […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+