2 min. čítanie

Answear.com sa vracia na Ukrajinu

Spoločnosť Answear.com obnovila svoju činnosť na ukrajinskom trhu. Po fáze skúšobných objednávok spoločnosť obnovila pravidelný predaj v celej krajine s výnimkou juhovýchodnej časti Ukrajiny, kde stále prebiehajú nepriateľské akcie.

Answear.com sa vracia na Ukrajinu

Spoločnosť vybavuje len vopred zaplatené objednávky

Answear.com sa po viac ako dvojmesačnej prestávke vrátila na ukrajinský trh. Spoločnosť začala vybavovať objednávky na území celej krajiny s výnimkou regiónov, na ktoré sa vzťahujú vojenské akcie. V súčasnosti spoločnosť vybavuje len vopred zaplatené objednávky.

“Sme radi, že situácia za našou východnou hranicou sa v posledných týždňoch výrazne zlepšila. Vidíme, že západná časť krajiny sa postupne vracia do normálu, ľudia sa začínajú vracať k svojim každodenným povinnostiam, život sa pomaly rozbieha tak, ako to bolo pred vojnou. Preto sme sa rozhodli obnoviť našu činnosť na ukrajinskom trhu tak, ako nás k tomu vyzvali ukrajinské orgány. Na začiatku sme spustili skúšobný predaj a teraz vybavujeme pravidelné objednávky. Vidíme záujem obyvateľov Ukrajiny, ale je príliš skoro na to, aby sme mohli posúdiť, do akej miery vojna ovplyvnila spotrebiteľské správanie Ukrajincov,“ komentuje Krzysztof Bajołek, generálny riaditeľ Answear.com. 

Answear sa snaží pomôcť aj praktickým spôsobom

Spoločnosť sa snaží obyvateľom pomôcť rôznymi formami, a to vo forme finančných darov, ako aj formou praktickej pomoci v podobe oblečenia pre utečencov alebo zásielok najpotrebnejších vecí (vrátane spacích vakov, powerbánk, termoprádla). Kancelária v Ľvove stále funguje a od začiatku konfliktu pomohla zabezpečiť pomoc vo výške viac ako 170 000 eur. 

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Digitalizácia v e-commerce: Zmluvy s influencermi, kuriérmi aj dodávateľmi
3 min. čítanie

Digitalizácia v e-commerce: Zmluvy s influencermi, kuriérmi aj dodávateľmi

Čas je v e-commerce rozhodujúci. Každá minúta sa počíta. Denne potrebujete expedovať tovar, dohodnúť spoluprácu s influencerom, podpísať zmluvu s obchodným partnerom. Pripraviť interné dokumenty, vybaviť reklamácie, spracovať nové objednávky či zaškoliť brigádnikov. Všetky tieto procesy zaberajú množstvo času. Ako ich urýchliť?

Stanislav TRIBUS Stanislav TRIBUS
Heslo verzus passkey: Ktoré prihlasovanie je bezpečnejšie a pohodlnejšie?
3 min. čítanie

Heslo verzus passkey: Ktoré prihlasovanie je bezpečnejšie a pohodlnejšie?

Každý e-shopár to pozná: zákazník sa pri pokuse o prihlásenie zasekne, zabudne heslo, po niekoľkých neúspešných pokusoch to vzdá – a košík zostane prázdny. Frustrácia, ktorú spôsobujú heslá, nefrustruje len zákazníkov, ale aj obchodníkov. Našťastie existuje riešenie, ktoré môže túto bariéru odstrániť – a zároveň zvýšiť bezpečnosť aj konverzie. Volá sa passkey.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+