2 min. čítanie

Alza prichádza s novou službou: Do polnoci objednáš, ráno v AlzaBoxe máš!

Alza.sk, leader v oblasti elektroniky, spúšťa revolučnú službu. Objednávky vytvorené do polnoci dodáva do AlzaBoxov hneď na druhý deň ráno. Táto unikátna služba je tak novo dostupná na území celého Slovenska. 

Alza prichádza s novou službou: Do polnoci objednáš, ráno v AlzaBoxe máš!

 Objednávka do niekoľkých hodín

Zákazníci z Bratislavy, Žiliny, Košíc či Prešova,  ale aj  Veľkého Krtíša môžu teraz objednávať na Alza.sk tesne pred spaním, a to až do polnoci. Hneď ráno im príde SMS s informáciou o doručení do vybraného AlzaBoxu. Internetový predajca Alza.sk tak pokračuje vo svojom pro-zákazníckom prístupe, a rapídne skrátil čas doručenia do výdajných schránok.  

„Na celom Slovensku máme teraz takmer 600 boxov a všimli sme si, že veľa zákazníkov objednáva vo večerných hodinách s doručením do AlzaBoxov. A my ich jednoducho nechceme nechať zbytočne dlho čakať. Preto prichádzame s touto jedinečnou službou, kedy zákazník, ktorý si napríklad v Bratislave objedná svoj tovar o 23:59, tak si ho následne môže vyzdvihnúť v ním zvolenom AlzaBoxe už na druhý deň o 8.hodine ráno,” vraví Andrea Slaná, country manažérka Alza.sk a dodáva: „Len pre predstavu, keď objednávku obdržíme o 23:59, tak ju už približne za 4 hodiny vkladáme do boxu v Bratislave. Rýchlosť a spokojnosť zákazníka je pre nás na prvom mieste a vďaka tejto revolučnej službe sme tak zase o krok bližšie k nášmu cieľu a misii spoločnosti: „Tvoríme svet, kde každý môže prežiť radosť z nákupu myšlienkou a doručenie teleportom”. 

Týždenný podcast UPdate

 Pri každom produkte, kde Alza.sk túto službu ponúka, nájde zákazník v aplikácii alebo na webe mapu s presným časom doručenia. Zákazník si navyše môže objednať tovar aj v piatok večer a nájde ho v AlzaBoxe už v sobotu ráno. Do AlzaBoxov totiž spoločnosť doručuje aj cez víkendy. Služba teda funguje 7 dní v týždni.

Doručenie do AlzaBoxov patrí medzi obľúbené spôsoby dodania objednávok z Alza.sk, volí ho viac ako 50 percent zákazníkov. Navyše s unikátnym členským programom AlzaPlus+ majú zákazníci doručenie zadarmo. Objednávku si potom stačí jednoducho vyzdvihnúť, napríklad cestou z práce. AlzaBoxy sú navyše šetrnejšie aj k životnému prostrediu. 

Podľa našich dát prejde balíček doručovaný do AlzaBoxu o tridsať percent kratšiu trasu ako ten, ktorý sa doručuje na adresu, takže jeho uhlíková stopa je nižšia,“ vysvetľuje Oliver Frčo, špecialista dopravy Alza.sk.

Prostredníctvom formulára môžu ľudia posielať podnety na otvorenie ďalších AlzaBoxov a rozšírenie unikátnej služby doručenia. Spoločnosť všetky prejde a vezme ich do úvahy pri plánovaní ďalších miest, kde AlzaBoxy otvorí.  

TS

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels
5 min. čítanie

Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels

Platforma zavádza zmenu, ktorá zásadne ovplyvní spôsob, akým milióny ľudí zdieľajú videá. Facebook sa rozhodol zjednodušiť koncept videa a oznámil, že v priebehu najbližších mesiacov sa každé nahrané video automaticky zmení na Reels. Už žiadne rozhodovanie medzi formátmi – všetko sa zjednocuje. Pozrime sa, čo táto zmena znamená pre tvorcov obsahu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch
5 min. čítanie

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch

Kto z nás si aspoň raz nekrátil čakanie hrou v mobile? V roku 2025 patria digitálne hry – či už na telefóne, konzole alebo počítači – medzi najobľúbenejšie formy trávenia času online. Z pohľadu reklamy sú však stále nedocenené. Hoci mladšie generácie strávia nad hrami desiatky minút denne, značky im venujú len zlomok svojich rozpočtov. […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 
7 min. čítanie

isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 

Kvôli tlaku globálnych hráčov z Ázie a rozmachu online trhovísk sa prostredie e-commerce v strednej Európe dynamicky mení. Mnohým internetovým obchodom hrozí zánik a v hre ostáva ten, kto sa prispôsobí. Rozhodujúcou konkurenčnou výhodou sa stáva logistika. isklad, technologický líder medzi fulfillment centrami, preto prichádza s prelomovými inováciami, ktoré môžu zamiešať karty celému odvetviu.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+