Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

Alza prichádza s novou službou: Do polnoci objednáš, ráno v AlzaBoxe máš!

Alza.sk, leader v oblasti elektroniky, spúšťa revolučnú službu. Objednávky vytvorené do polnoci dodáva do AlzaBoxov hneď na druhý deň ráno. Táto unikátna služba je tak novo dostupná na území celého Slovenska. 

Alza prichádza s novou službou: Do polnoci objednáš, ráno v AlzaBoxe máš!

 Objednávka do niekoľkých hodín

Zákazníci z Bratislavy, Žiliny, Košíc či Prešova,  ale aj  Veľkého Krtíša môžu teraz objednávať na Alza.sk tesne pred spaním, a to až do polnoci. Hneď ráno im príde SMS s informáciou o doručení do vybraného AlzaBoxu. Internetový predajca Alza.sk tak pokračuje vo svojom pro-zákazníckom prístupe, a rapídne skrátil čas doručenia do výdajných schránok.  

„Na celom Slovensku máme teraz takmer 600 boxov a všimli sme si, že veľa zákazníkov objednáva vo večerných hodinách s doručením do AlzaBoxov. A my ich jednoducho nechceme nechať zbytočne dlho čakať. Preto prichádzame s touto jedinečnou službou, kedy zákazník, ktorý si napríklad v Bratislave objedná svoj tovar o 23:59, tak si ho následne môže vyzdvihnúť v ním zvolenom AlzaBoxe už na druhý deň o 8.hodine ráno,” vraví Andrea Slaná, country manažérka Alza.sk a dodáva: „Len pre predstavu, keď objednávku obdržíme o 23:59, tak ju už približne za 4 hodiny vkladáme do boxu v Bratislave. Rýchlosť a spokojnosť zákazníka je pre nás na prvom mieste a vďaka tejto revolučnej službe sme tak zase o krok bližšie k nášmu cieľu a misii spoločnosti: “Tvoríme svet, kde každý môže prežiť radosť z nákupu myšlienkou a doručenie teleportom”. 

Týždenný podcast UPdate

 Pri každom produkte, kde Alza.sk túto službu ponúka, nájde zákazník v aplikácii alebo na webe mapu s presným časom doručenia. Zákazník si navyše môže objednať tovar aj v piatok večer a nájde ho v AlzaBoxe už v sobotu ráno. Do AlzaBoxov totiž spoločnosť doručuje aj cez víkendy. Služba teda funguje 7 dní v týždni.

Doručenie do AlzaBoxov patrí medzi obľúbené spôsoby dodania objednávok z Alza.sk, volí ho viac ako 50 percent zákazníkov. Navyše s unikátnym členským programom AlzaPlus+ majú zákazníci doručenie zadarmo. Objednávku si potom stačí jednoducho vyzdvihnúť, napríklad cestou z práce. AlzaBoxy sú navyše šetrnejšie aj k životnému prostrediu. 

Podľa našich dát prejde balíček doručovaný do AlzaBoxu o tridsať percent kratšiu trasu ako ten, ktorý sa doručuje na adresu, takže jeho uhlíková stopa je nižšia,“ vysvetľuje Oliver Frčo, špecialista dopravy Alza.sk.

Prostredníctvom formulára môžu ľudia posielať podnety na otvorenie ďalších AlzaBoxov a rozšírenie unikátnej služby doručenia. Spoločnosť všetky prejde a vezme ich do úvahy pri plánovaní ďalších miest, kde AlzaBoxy otvorí.  

TS

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Marketing festival 2024 v Brne opäť oslovil stovky marketérov. Aké kľúčové veci by ste mali riešiť v roku 2024? 
10 min. čítanie

Marketing festival 2024 v Brne opäť oslovil stovky marketérov. Aké kľúčové veci by ste mali riešiť v roku 2024? 

Dnes už legendárna akcia, ktorá sa vrátila na miesto svojich začiatkov. Marketing festival sa tentokrát opäť konal v brnenskom Janáčkovom divadle. Stovky senior marketérov z Česka, Slovenska, ale aj zahraničia prišli nasávať vedomosti a spojiť sa s novým kontaktami. 9 TOP rečníkov sa krásne dopĺňalo v zaujímavom programe poskladanom na mieru súčasnej marketingovej situácie. Prinášame […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani
3 min. čítanie

Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani

V januári zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárast počtu nových internetových obchodov, pričom ich počet medziročne vzrástol o 30 %. Segment hobby sa tento rok dostal na prvé miesto s 18 % podielom nových e-shopov. Za ním nasledujú dlhodobo obľúbené kategórie oblečenia a potravín. Odborníci v poslednom období zaznamenali aj zvýšený záujem majiteľov kamenných obchodov […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+