2 min. čítanie

Alexander Montchovsky prichádza do Notina ako brand marketing director

Do Notina prichádza nová tvár. Alexander Montchovsky sa pripojil k tímu Notino na pozícii brand marketing director a prináša so sebou viac ako dve desaťročia skúseností v oblasti internetového obchodu a digitálneho marketingu z Kanady, Švajčiarska a strednej Európy.

Alexander Montchovsky prichádza do Notina ako brand marketing director

Dvadsať rokov skúseností

Svoju kariéru v oblasti digitálneho marketingu a e-commerce začal Alexander Montchovsky pred dvadsiatimi rokmi a odvtedy prešiel radom kľúčových manažérskych pozícií. Medzi jeho významné zastávky patrí spoločnosti Studio Moderna, Stilago (ako súčasť skupiny Klingel GmbH) a dokonca aj gigantický Amazon. V rámci svojej kariéry získal cenné skúsenosti aj v kanadskej TD Bank Financial Group, kde pracoval v oddelení investičného manažmentu, a ako Brand Associate v luxusnom pánskom maloobchode Harry Rosen, ktorý ponúka prestížne značky ako Dolce & Gabbana, Balmain, Prada a mnoho ďalších.

Týmto menovaním sa Notino posilňuje v oblasti brandingu a marketingu, a to v čase, keď digitálny marketing zohráva kľúčovú úlohu pri zvyšovaní povedomia o značke a rozvoji internetového obchodu. Nový Brand Marketingový Riaditeľ Alexander Montchovsky prináša do Notino nielen svoje bohaté skúsenosti, ale aj svoj nadšený prístup k inováciám a rastu značky.

Radek Ondrášík zostáva v pozícii Marketingového Riaditeľa spoločnosti Notino a bude aj naďalej zohrávať dôležitú úlohu v strategickom rozvoji spoločnosti.

S touto posilou vo svojom tíme sa Notino pripravuje na nové výzvy v oblasti e-commerce a digitálneho marketingu a je odhodlaný ďalej rozvíjať svoje postavenie ako jeden z lídrov na trhu s kozmetikou a parfémami na Slovensku a v Európe.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI asistent Rufus: Nová éra reklamy na Amazon Ads
2 min. čítanie

AI asistent Rufus: Nová éra reklamy na Amazon Ads

Amazon opäť rozširuje svoje reklamné možnosti. Generatívny AI asistent Rufus začína integrovať sponzorované príspevky priamo do zákazníckych konverzácií. Aj keď táto funkcia je zatiaľ dostupná len v USA, ide o dôležitý trend, ktorý môžeme v budúcnosti očakávať aj na európskych trhoch.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+