Dvadsať rokov skúseností
Svoju kariéru v oblasti digitálneho marketingu a e-commerce začal Alexander Montchovsky pred dvadsiatimi rokmi a odvtedy prešiel radom kľúčových manažérskych pozícií. Medzi jeho významné zastávky patrí spoločnosti Studio Moderna, Stilago (ako súčasť skupiny Klingel GmbH) a dokonca aj gigantický Amazon. V rámci svojej kariéry získal cenné skúsenosti aj v kanadskej TD Bank Financial Group, kde pracoval v oddelení investičného manažmentu, a ako Brand Associate v luxusnom pánskom maloobchode Harry Rosen, ktorý ponúka prestížne značky ako Dolce & Gabbana, Balmain, Prada a mnoho ďalších.
Týmto menovaním sa Notino posilňuje v oblasti brandingu a marketingu, a to v čase, keď digitálny marketing zohráva kľúčovú úlohu pri zvyšovaní povedomia o značke a rozvoji internetového obchodu. Nový Brand Marketingový Riaditeľ Alexander Montchovsky prináša do Notino nielen svoje bohaté skúsenosti, ale aj svoj nadšený prístup k inováciám a rastu značky.
Radek Ondrášík zostáva v pozícii Marketingového Riaditeľa spoločnosti Notino a bude aj naďalej zohrávať dôležitú úlohu v strategickom rozvoji spoločnosti.
S touto posilou vo svojom tíme sa Notino pripravuje na nové výzvy v oblasti e-commerce a digitálneho marketingu a je odhodlaný ďalej rozvíjať svoje postavenie ako jeden z lídrov na trhu s kozmetikou a parfémami na Slovensku a v Európe.