Banská Bytrica
2. Október udalosť už prebehla
Trenčín
23. Október udalosť už prebehla
Poprad
6. November udalosť už prebehla
Bratislava ⭐
3. December Streda 17:00
Žilina
22. Január už čoskoro
Prešov
12. Február už čoskoro
Nitra
5. Marec už čoskoro
Michalovce
26. Marec už čoskoro
Zvolen
16. Apríl už čoskoro
Trnava
7. Máj už čoskoro
Bardejov
11. Jún už čoskoro
Košice
24. September už čoskoro
Trenčín
8. Október už čoskoro
Poprad
22. Október už čoskoro
Banská Bystrica
12. November už čoskoro
⭐ Bratislava
3. December už čoskoro
2 min. čítanie

Alexander Montchovsky prichádza do Notina ako brand marketing director

Do Notina prichádza nová tvár. Alexander Montchovsky sa pripojil k tímu Notino na pozícii brand marketing director a prináša so sebou viac ako dve desaťročia skúseností v oblasti internetového obchodu a digitálneho marketingu z Kanady, Švajčiarska a strednej Európy.

Alexander Montchovsky prichádza do Notina ako brand marketing director

Dvadsať rokov skúseností

Svoju kariéru v oblasti digitálneho marketingu a e-commerce začal Alexander Montchovsky pred dvadsiatimi rokmi a odvtedy prešiel radom kľúčových manažérskych pozícií. Medzi jeho významné zastávky patrí spoločnosti Studio Moderna, Stilago (ako súčasť skupiny Klingel GmbH) a dokonca aj gigantický Amazon. V rámci svojej kariéry získal cenné skúsenosti aj v kanadskej TD Bank Financial Group, kde pracoval v oddelení investičného manažmentu, a ako Brand Associate v luxusnom pánskom maloobchode Harry Rosen, ktorý ponúka prestížne značky ako Dolce & Gabbana, Balmain, Prada a mnoho ďalších.

Týmto menovaním sa Notino posilňuje v oblasti brandingu a marketingu, a to v čase, keď digitálny marketing zohráva kľúčovú úlohu pri zvyšovaní povedomia o značke a rozvoji internetového obchodu. Nový Brand Marketingový Riaditeľ Alexander Montchovsky prináša do Notino nielen svoje bohaté skúsenosti, ale aj svoj nadšený prístup k inováciám a rastu značky.

Radek Ondrášík zostáva v pozícii Marketingového Riaditeľa spoločnosti Notino a bude aj naďalej zohrávať dôležitú úlohu v strategickom rozvoji spoločnosti.

S touto posilou vo svojom tíme sa Notino pripravuje na nové výzvy v oblasti e-commerce a digitálneho marketingu a je odhodlaný ďalej rozvíjať svoje postavenie ako jeden z lídrov na trhu s kozmetikou a parfémami na Slovensku a v Európe.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo príspevky s aktívnymi odpoveďami na komentáre fungujú lepšie?
4 min. čítanie

Prečo príspevky s aktívnymi odpoveďami na komentáre fungujú lepšie?

Kedysi sa pozornosť sústredila takmer výhradne na samotný príspevok. Riešila sa jeho forma, dĺžka, vizuál, načasovanie. Dnes sa rovnako dôležitým priestorom stáva sekcia komentárov. Sociálne siete čoraz viac podporujú obsah, ktorý vyvoláva interakciu a práve komentáre sú signálom, ktorý algoritmy sledujú veľmi pozorne.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Rýchlosť webu je zásadná. Prihláste sa do PageSpeed.ONE Awards a zistite, ako na tom ste.
3 min. čítanie

Rýchlosť webu je zásadná. Prihláste sa do PageSpeed.ONE Awards a zistite, ako na tom ste.

Rýchlosť webu je stále dôležitejšia téma. Používatelia sú netrpezlivejší, vývojárske trendy komplikujú rýchlosť u používateľov, zariadenia sú čoraz rozmanitejšie. A do toho prichádza Black Friday a nová hrozba v podobe AI botov, ktoré dokážu vyčerpať server rovnako rýchlo ako reálni zákazníci. Rýchlosť prestala byť technickým detailom. Je to otázka biznisu. Práve preto sme tento rok […]

Redakcia Redakcia
TikTok Shop za šesť mesiacov zablokoval 70 miliónov produktov
2 min. čítanie

TikTok Shop za šesť mesiacov zablokoval 70 miliónov produktov

TikTok Shop zverejnil čísla, ktoré ukazujú rozsah boja proti podvodom v online predaji. Platforma v prvých šiestich mesiacoch roku 2025 odmietla viac ako 70 miliónov produktov ešte pred ich zalistovaním – je to o 40 % viac ako v predchádzajúcom polroku. Okrem toho zamietli aj 1,4 milióna žiadostí o registráciu predajcu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe