3 min. čítanie

Ako Rohlik.cz hodnotí tohtoročné Vianoce

Dva dni pred Vianocami využilo možnosť nákupu potravín online viac ako 60 000 zákazníkov. Deň pred Vianocami Rohlík doručil rekordných 31 321 objednávok. Na Silvestra kuriéri doručovali zásielky do 18.00 h.

Ako Rohlik.cz hodnotí tohtoročné Vianoce

Vianočná ponuka

Tento rok si zákazníci mohli na Rohlik.cz prvýkrát kúpiť všetko, čo na Vianoce potrebujú, od kapra až po stromček. V predvianočnom období sa nakúpilo takmer desaťtisíc čerstvých kaprov. Spoločnosť doručila viac ako tisíc vianočných stromčekov.

“Počas týchto Vianoc nám dôveroval rekordný počet zákazníkov. Som veľmi rada, že sme im pomohli prežiť čo najpokojnejšie Vianoce,” hovorí Lutfia Volfová, hovorkyňa spoločnosti Rohlik.

Okrem potravín na štedrovečerný stôl, stromčekov a kaprov spoločnosť zaznamenala enormný záujem o kozmetiku. Tesne pred Vianocami si kozmetické sady objednalo takmer desaťtisíc zákazníkov.

Počas Silvestra si zákazníci mohli kúpiť chladené šampanské, ľad, hotové sendviče, vybrané pochúťky, silvestrovské dekorácie alebo aj šošovicu a údené mäso na novoročný obed. Na Silvestra kuriéri doručovali nákupy do 18.00 h a prvého januára od 12.00 do 22.00 h.

Stop zbytočnému plytvaniu

Spoločnosť sa snaží predchádzať zbytočnému plytvaniu, a preto v sekcii “Zachráň jedlo” ponúka potraviny, ktoré sa nepredali alebo sa blíži dátum ich spotreby. Vysoké zľavy lákajú zákazníkov kúpiť si sezónne produkty. Napríklad vianočné sladkosti sa predávajú so zľavami do 50 %. Veľmi dobre sa predáva aj mäso, ktoré v tejto kategórií tvorí približne 30 % predaja. To znamená, že každý deň sa ušetrilo približne päť ton mäsa. 

Zľavy sa však netýkali len potravín. Zákazníci mohli získať aj výhodné nákupy kozmetických balíčkov, baliaceho papiera, svetielok pod stromček alebo vybranej elektroniky so zľavami až do 50 %.

Vianočná pomoc

Ani tento rok sa nezabudlo na pomoc pre potrebných. Online supermarket v spolupráci s Armádou spásy pripravil projekt Rohlíkové ponožky pre dobrú vec. Zákazníci si mohli kúpiť balíček, ktorý obsahoval dva páry ponožiek za 200 korún. Po zakúpení bol jeden pár ponožiek doručený zákazníkovi domov a druhý Armáde spásy, ktorá ich daruje ľuďom bez domova. Okrem toho sto korún z tejto sumy išlo na nákup lôžok pre ľudí v núdzi. Predalo sa viac ako 1 700 ponožiek. Zákazníci si môžu ponožky pre dobrú vec kupovať aj naďalej.

Týždenný podcast UPdate
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy. marketérov a všetkých fanúšikov ecommerce. Prinášame novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta ecommerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články