2 min. čítanie

Ako Rohlik.cz hodnotí tohtoročné Vianoce

Dva dni pred Vianocami využilo možnosť nákupu potravín online viac ako 60 000 zákazníkov. Deň pred Vianocami Rohlík doručil rekordných 31 321 objednávok. Na Silvestra kuriéri doručovali zásielky do 18.00 h.

Ako Rohlik.cz hodnotí tohtoročné Vianoce

Vianočná ponuka

Tento rok si zákazníci mohli na Rohlik.cz prvýkrát kúpiť všetko, čo na Vianoce potrebujú, od kapra až po stromček. V predvianočnom období sa nakúpilo takmer desaťtisíc čerstvých kaprov. Spoločnosť doručila viac ako tisíc vianočných stromčekov.

“Počas týchto Vianoc nám dôveroval rekordný počet zákazníkov. Som veľmi rada, že sme im pomohli prežiť čo najpokojnejšie Vianoce,” hovorí Lutfia Volfová, hovorkyňa spoločnosti Rohlik.

Okrem potravín na štedrovečerný stôl, stromčekov a kaprov spoločnosť zaznamenala enormný záujem o kozmetiku. Tesne pred Vianocami si kozmetické sady objednalo takmer desaťtisíc zákazníkov.

Počas Silvestra si zákazníci mohli kúpiť chladené šampanské, ľad, hotové sendviče, vybrané pochúťky, silvestrovské dekorácie alebo aj šošovicu a údené mäso na novoročný obed. Na Silvestra kuriéri doručovali nákupy do 18.00 h a prvého januára od 12.00 do 22.00 h.

Stop zbytočnému plytvaniu

Spoločnosť sa snaží predchádzať zbytočnému plytvaniu, a preto v sekcii “Zachráň jedlo” ponúka potraviny, ktoré sa nepredali alebo sa blíži dátum ich spotreby. Vysoké zľavy lákajú zákazníkov kúpiť si sezónne produkty. Napríklad vianočné sladkosti sa predávajú so zľavami do 50 %. Veľmi dobre sa predáva aj mäso, ktoré v tejto kategórií tvorí približne 30 % predaja. To znamená, že každý deň sa ušetrilo približne päť ton mäsa. 

Zľavy sa však netýkali len potravín. Zákazníci mohli získať aj výhodné nákupy kozmetických balíčkov, baliaceho papiera, svetielok pod stromček alebo vybranej elektroniky so zľavami až do 50 %.

Vianočná pomoc

Ani tento rok sa nezabudlo na pomoc pre potrebných. Online supermarket v spolupráci s Armádou spásy pripravil projekt Rohlíkové ponožky pre dobrú vec. Zákazníci si mohli kúpiť balíček, ktorý obsahoval dva páry ponožiek za 200 korún. Po zakúpení bol jeden pár ponožiek doručený zákazníkovi domov a druhý Armáde spásy, ktorá ich daruje ľuďom bez domova. Okrem toho sto korún z tejto sumy išlo na nákup lôžok pre ľudí v núdzi. Predalo sa viac ako 1 700 ponožiek. Zákazníci si môžu ponožky pre dobrú vec kupovať aj naďalej.

Týždenný podcast UPdate
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %
2 min. čítanie

Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %

Pre e-commerce hráčov je výzva nájsť balanc medzi ústretovosťou voči zákazníkom a udaržaním vratiek v rozumnej hladine. Online nakupujúci v Nemecku vracajú 11 % svojich nákupov, ako ukázal prieskum, nemeckého digitálneho združenia Bitkom.

Prečítať článok
Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať
4 min. čítanie

Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať

Česká e-commerce sa po dvoch rokoch červených čísel opäť nadychuje. Zákazníci však boli nútení prispôsobiť inflácii svoje rozpočty a nákupné zvyklosti – a mnoho nových návykov si uchovajú aj tento rok, keď očakávajú reálny rast miezd. Skip Pay v rámci svojho panelu pravidelne nakupujúcich zákazníkov analyzoval spotrebiteľské správanie – zákazníci sú pripravení byť opäť lojálni, […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+