1 min. čítanie

Uber ukončí donášku jedla v Taliansku

Uber bude investovať len na trhoch, kde má šancu byť najväčším, prípadne druhým najväčším hráčom.

Uber ukončí donášku jedla v Taliansku
Zdroj: Depositphotos

Uber chce byť iba jednotkou, resp. dvojkou trhu

Americký prevádzkovateľ alternatívnej taxislužby Uber ukončí svoju činnosť v oblasti donášky jedla v Taliansku. Krok je súlade so stratégiou zameriavania sa na trhy s potenciálom udržateľného rastu, oznámila spoločnosť vo štvrtok.

Generálny riaditeľ spoločnosti Dara Khosrowshahi uviedol, že Uber bude investovať len na trhoch, kde má šancu byť najväčším, prípadne druhým najväčším hráčom.

Týždenný podcast UPdate

Spoločnosť, ktorá sa vo svojej donáškovej službe spolieha na samostatne zárobkovo činné osoby, uviedla, že v Taliansku sa jej rozhodnutie dotkne približne 50 zamestnancov Uberu, ako aj tisícov kuriérov a reštaurácií.

Uber ďalej informoval, že v krajine, kde spolupracuje s najväčším tamojším dispečerom taxislužieb, spoločnosťou IT Taxi, bude naďalej rozširovať svoje aktivity v oblasti prepravy.

Najväčšími trhmi Uberu v Európe sú Veľká Británia, Francúzsko, Španielsko a Nemecko.

Credit: Trend

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?
4 min. čítanie

AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?

Čínski technologickí giganti ako Alibaba, Tencent či JD.com dnes jasne ukazujú, že umelá inteligencia už nie je výsadou technických oddelení alebo pilotných projektov. Stáva sa bežnou súčasťou predaja a online reklamy. Pomáha lepšie cieliť, automatizovať kampane a zvyšovať výkon. A hoci tieto firmy pôsobia v Ázii, ich prístup môže byť cennou inšpiráciou aj pre české […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli
4 min. čítanie

Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli

Rok 2025 prináša nenápadné, ale zásadné zmeny v digitálnom správaní zákazníkov. Najnovšia správa od Contentsquare mapuje správanie používateľov na 6 000 weboch a potvrdzuje, že v roku 2025 nejde len o to, koľko ľudí na web príde, ale ako veľmi sa im tam chce zostať. Cesta od prvej návštevy po opakovaný nákup je dnes nevyspytateľná. Každá […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+