Zaujíma ma
3. septembra 2019

Martin Šimo

Moderator & redactor Ecommerce Bridge
3. septembra 2019

Prečo by sa ecommerce značky mali venovať contentu (Braňo Macko, Ponyhouse)

2 min čítania

Braňo Macko je zakladateľom contentovej agentúry Ponyhouse, ktorá pre klientov vyrába blogy, vlogy alebo videá . V minulom rozhovore sme sa bavili o budovaní reputácie v online prostredí. V našom ďalšom rozhovore sme sa rozprávali o tom, prečo by sa ecommerce značky mali venovať contentu (obsahu).

V rozhovore sa dozviete:

  • 00:27 prečo by sa značky mali venovať obsahu, aký je rozdiel medzi výkonnostnými a značkovými  nástrojmi;
  • 2:00 za akých okolností sa oplatí začať s tvorbou obsahu, pre akých klientov pracujú v Ponyhouse;
  • 5:19 aký je rozdiel medzi dobrou a  zlou reklamou;
  • 9:07 ako by mal vyzerať obsah, ktorý plní svoju funkciu – aby si ľudia spojili značku s nejakým atribútom;
  • 10:47 aké sú prvé kroky, ktoré by ste mali podniknúť, ak chcete začať tvoriť obsah;
  • 13:44 ako zistím, či robím môj obsah dobre alebo nie;
  • 18:54 ako riešili konkrétny prípad pre svojho klienta, aký mali problém a ako ho vyriešili pomocou obsahu;
  • 30:08 zhrnutie, čo musí spĺňať obsahová stratégia.

Získaj novinky ako prvý

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

Martin Šimo

Moderator & redactor Ecommerce Bridge

Online marketingu sa venuje už takmer 9 rokov. Je spoluzakladateľom spoločnosti Diametro, ktorá pre klientov vymýšla a realizuje rastové projekty.

Posledné
Obľubené
  • Kategórie

  • Podcasty





  • O nás

    Pravidlené novinky, rozhovory a dlhodobý obsah pre majiteľov eshopov a ecommerce marketérov. To je Ecommerce Bridge.

  • Tlačové správy

  • Získaj novinky ako prvý

    Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.