1 min. čítanie

Prečo by sa ecommerce značky mali venovať contentu (Braňo Macko, Ponyhouse)

Braňo Macko je zakladateľom contentovej agentúry Ponyhouse, ktorá pre klientov vyrába blogy, vlogy alebo videá . V minulom rozhovore sme sa bavili o budovaní reputácie v online prostredí. V našom ďalšom rozhovore sme sa rozprávali o tom, prečo by sa ecommerce značky mali venovať contentu (obsahu).

Martin Šimo Martin Šimo
Moderator & redactor Ecommerce Bridge

V rozhovore sa dozviete:

  • 00:27 prečo by sa značky mali venovať obsahu, aký je rozdiel medzi výkonnostnými a značkovými  nástrojmi;
  • 2:00 za akých okolností sa oplatí začať s tvorbou obsahu, pre akých klientov pracujú v Ponyhouse;
  • 5:19 aký je rozdiel medzi dobrou a  zlou reklamou;
  • 9:07 ako by mal vyzerať obsah, ktorý plní svoju funkciu – aby si ľudia spojili značku s nejakým atribútom;
  • 10:47 aké sú prvé kroky, ktoré by ste mali podniknúť, ak chcete začať tvoriť obsah;
  • 13:44 ako zistím, či robím môj obsah dobre alebo nie;
  • 18:54 ako riešili konkrétny prípad pre svojho klienta, aký mali problém a ako ho vyriešili pomocou obsahu;
  • 30:08 zhrnutie, čo musí spĺňať obsahová stratégia.

Zdieľať článok
Martin Šimo
Moderator & redactor Ecommerce Bridge

Online marketingu sa venuje už takmer 9 rokov. Je spoluzakladateľom spoločnosti Diametro, ktorá pre klientov vymýšla a realizuje rastové projekty.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Majú sa marketéri báť AI a automatizácie? Máme tu úsvit úpadku marketingu, ako sme ho poznali doteraz?

So šéfom a zakladateľom agentúry PS:Digital, Petrom Šebom, sme sa v tomto rozhovore rozprávali o budúcnosti automatizácie a umelej inteligencie (AI) v digitálnom biznise a o tom, ako môže tento pokrok už čoskoro zmeniť prácu marketérov vo všeobecnosti. Môžu tieto trendy ohroziť živobytie copywriterov alebo grafikov?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Miroslava Birešová, Kaufland
2 min. čítanie

Na slovenský a český trh už čoskoro vstúpi Kaufland online trhovisko. Ako ho môžu e-shopy využiť pre svoj rast? (Miroslava Birešová, Global Marketplace)

V tejto časti magazínu Ecommerce Bridge nám sales manažérka Kaufland Global Marketplace pre Česko a Slovensko, Miroslava Birešová, priblížila nové Kaufland online trhovisko, ktoré vstúpi na trh už v tomto roku. Ako zmení pomery v e-commerce prostredí v našom priestore a čo nové prinesie?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok