Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
1 min. čítanie

Prečo by sa ecommerce značky mali venovať contentu (Braňo Macko, Ponyhouse)

Braňo Macko je zakladateľom contentovej agentúry Ponyhouse, ktorá pre klientov vyrába blogy, vlogy alebo videá . V minulom rozhovore sme sa bavili o budovaní reputácie v online prostredí. V našom ďalšom rozhovore sme sa rozprávali o tom, prečo by sa ecommerce značky mali venovať contentu (obsahu).

Martin Šimo Martin Šimo
Moderator & redactor Ecommerce Bridge

V rozhovore sa dozviete:

  • 00:27 prečo by sa značky mali venovať obsahu, aký je rozdiel medzi výkonnostnými a značkovými  nástrojmi;
  • 2:00 za akých okolností sa oplatí začať s tvorbou obsahu, pre akých klientov pracujú v Ponyhouse;
  • 5:19 aký je rozdiel medzi dobrou a  zlou reklamou;
  • 9:07 ako by mal vyzerať obsah, ktorý plní svoju funkciu – aby si ľudia spojili značku s nejakým atribútom;
  • 10:47 aké sú prvé kroky, ktoré by ste mali podniknúť, ak chcete začať tvoriť obsah;
  • 13:44 ako zistím, či robím môj obsah dobre alebo nie;
  • 18:54 ako riešili konkrétny prípad pre svojho klienta, aký mali problém a ako ho vyriešili pomocou obsahu;
  • 30:08 zhrnutie, čo musí spĺňať obsahová stratégia.

Zdieľať článok
Martin Šimo
Moderator & redactor Ecommerce Bridge

Online marketingu sa venuje už takmer 9 rokov. Je spoluzakladateľom spoločnosti Diametro, ktorá pre klientov vymýšla a realizuje rastové projekty.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Kontroverzie spojené s X, Nákupy z druhej ruky a Gen Z chce udržateľnejší svet | MUDROVAČKA 02/2024
1 min. čítanie

Kontroverzie spojené s X, Nákupy z druhej ruky a Gen Z chce udržateľnejší svet | MUDROVAČKA 02/2024

Prinášame vám našu klasickú MUDROVAČKU, kde sme sa tentokrát pozreli na iné témy, ako AI! Viac sme rozobrali nový model Ecommerce Bridge Live eventov, zistili, prečo chcú mladí ľudia viac udržateľný svet, ako bude vyzerať ďalej X pod taktovkou Elona Muska a či majú influenceri po chlebe. To všetko a ešte omnoho viac v našej […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Reverzná logistika ako strašiak expanzie? V roku 2024 už určite nie! (Dušan Halás, Expandeco)
1 min. čítanie

Reverzná logistika ako strašiak expanzie? V roku 2024 už určite nie! (Dušan Halás, Expandeco)

Plánujete expanziu na zahraničné trhy a neviete, kde začať? A to ste ešte ani neprešili do druhej fázy, kde musíte riešiť vracanie tovaru od zákazníkov… Reverzná logistika je pojem, s ktorým sa nestretávame denne. Ale pri e-shopoch to je ďalší z kľúčových faktorov, či sa zákazník vráti aj nabudúce alebo nie. Ako celý tento proces […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+