1 min. čítanie

Budovanie reputácie v online prostredí (Braňo Macko, Ponyhouse)

Braňo Macko je zakladateľom a kreatívnym riaditeľom contentovej agentúry Ponyhouse. Okrem toho je aj vášnivý zberateľ tenisiek. ;) Rozprávali sme sa o budovaní reputácie v online prostredí. Ako komunikovať so zákazníkmi prostredníctvom online médií, najmä na sociálnych sieťach, ak sa má značka chronický alebo akútny problém. Rozobrali sme konkrétne prípady jeho klientov, ako je napríklad Sedita.

Martin Šimo Martin Šimo
Moderator & redactor Ecommerce Bridge

V rozhovore sa dozviete:

  • 1:45 s čím sa naňho klienti obracajú, aké mávajú problémy s reputáciou;
  • 5:00 aké riešenia klientom navrhujú;
  • 11:50 ako ich riešenie zobral klient, ako vyzeral proces zmeny v komunikácii;
  • 19:23 aká je ich úloha v diskusii, ako zástupca klienta;
  • 22:30 ako riešia akútne problémy, akým spôsobom komunikujú v takýchto prípadoch;
  • 26:24 zhrnutie, aké kroky podniknúť pri chronických aj akútnych problémoch v komunikácii so zákazníkmi.

Zdieľať článok
Martin Šimo
Moderator & redactor Ecommerce Bridge

Online marketingu sa venuje už takmer 9 rokov. Je spoluzakladateľom spoločnosti Diametro, ktorá pre klientov vymýšla a realizuje rastové projekty.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Miroslava Birešová, Kaufland
2 min. čítanie

Na slovenský a český trh už čoskoro vstúpi Kaufland online trhovisko. Ako ho môžu e-shopy využiť pre svoj rast? (Miroslava Birešová, Global Marketplace)

V tejto časti magazínu Ecommerce Bridge nám sales manažérka Kaufland Global Marketplace pre Česko a Slovensko, Miroslava Birešová, priblížila nové Kaufland online trhovisko, ktoré vstúpi na trh už v tomto roku. Ako zmení pomery v e-commerce prostredí v našom priestore a čo nové prinesie?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Matej Očenáš
2 min. čítanie

Predaj športových zážitkov za 5 miliónov € ročne. Ako po pandémii funguje projekt FutbalTour? (Matej Očenáš)

FutbalTour.sk je zážitková cestovná agentúra, ktorá klientom ponúka výlety na najrôznejšie športové podujatia s kompletným servisom. Nejde len o futbal. Spoločnosť funguje už 12 rokov a v roku 2019 dosiahla obrat 5 miliónov eur. Kríza to pribrzdila, no dnes sa firma opäť dostáva do starých úspešných čísel. Jej šéf Matej Očenáš nám porozprával aj to, […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok