1 min. čítanie

Budovanie reputácie v online prostredí (Braňo Macko, Ponyhouse)

Braňo Macko je zakladateľom a kreatívnym riaditeľom contentovej agentúry Ponyhouse. Okrem toho je aj vášnivý zberateľ tenisiek. ;) Rozprávali sme sa o budovaní reputácie v online prostredí. Ako komunikovať so zákazníkmi prostredníctvom online médií, najmä na sociálnych sieťach, ak sa má značka chronický alebo akútny problém. Rozobrali sme konkrétne prípady jeho klientov, ako je napríklad Sedita.

Martin Šimo Martin Šimo
Moderator & redactor Ecommerce Bridge

V rozhovore sa dozviete:

  • 1:45 s čím sa naňho klienti obracajú, aké mávajú problémy s reputáciou;
  • 5:00 aké riešenia klientom navrhujú;
  • 11:50 ako ich riešenie zobral klient, ako vyzeral proces zmeny v komunikácii;
  • 19:23 aká je ich úloha v diskusii, ako zástupca klienta;
  • 22:30 ako riešia akútne problémy, akým spôsobom komunikujú v takýchto prípadoch;
  • 26:24 zhrnutie, aké kroky podniknúť pri chronických aj akútnych problémoch v komunikácii so zákazníkmi.

Zdieľať článok
Martin Šimo
Moderator & redactor Ecommerce Bridge

Online marketingu sa venuje už takmer 9 rokov. Je spoluzakladateľom spoločnosti Diametro, ktorá pre klientov vymýšla a realizuje rastové projekty.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)
4 min. čítanie

Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)

Umelá inteligencia ako buzzword posledných mesiacov stále rezonuje v marketingových a biznis kruhoch. Aké všetky možnosti nám ponúka a v čom dokáže byť užitočná v rámci online podnikania? Tipy pre využitie AI pre e-shopy nám prišiel dať Tomáš Brunovský, Architekt IT riešení v MagicScript.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Praktické e-mailingové tipy pre malé a stredné e-shopy. Čo by ste sa mali naučiť od najväčších? (Ondřej Ratajský, SmartEmailing)
4 min. čítanie

Praktické e-mailingové tipy pre malé a stredné e-shopy. Čo by ste sa mali naučiť od najväčších? (Ondřej Ratajský, SmartEmailing)

Na email marketing sa niekedy pozerá s prílišným rešpektom. Začneme ho robiť, až keď bude čas, alebo viac financií. Pritom by mal tvoriť jednu z kľúčových častí vášho marketingového mixu. A nie len tak posielanie náhodných ponúk. Personalizácia a segmentovanie publika môžu mať výrazný podiel na lepšom konverznom pomere. Ako by to mali robiť malé […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+