1 min. čítanie

Tvorba newsletterov pomocou ChatGPT? Ecomail prináša 4 funkcie

Česká platforma na odosielanie e-mailov Ecomail novo integrovala OpenAI do svojho nástroja.

Tvorba newsletterov pomocou ChatGPT? Ecomail prináša 4 funkcie
Zdroj: Depositphotos

Funkcie, ktoré šetria čas aj peniaze

Česká platforma na odosielanie e-mailov Ecomail novo integrovala OpenAI do svojho nástroja. Jej cieľom je zjednodušiť proces tvorby newsletterov a uvoľniť ruky marketérom a majiteľom e-shopov.

Používatelia majú k dispozícii štyri funkcie: vylepšiť, preformulovať, skrátiť alebo predĺžiť text.

“Nová funkcia ušetrí našim klientom čas a peniaze. Používatelia teraz môžu do nástroja skopírovať vlastný text z blogu alebo webovej stránky a umelá inteligencia text upraví do vhodnej podoby, takže môžu newsletter ihneď odoslať,” hovorí Jakub Stupka, prevádzkový riaditeľ marketingovej platformy Ecomail.cz.

Týždenný podcast UPdate

Používatelia aplikácie sa čoskoro dočkajú ďalších vylepšení, napríklad prechodu na ChatGPT 4. Okrem toho by umelá inteligencia mohla v budúcnosti generovať celý text v šablóne na základe vstupných údajov klienta, ako aj fotografie pre newsletter. 

“V budúcnosti nás čaká napríklad personalizácia textu na základe vopred zvoleného tónu hlasu, ktorý sa bude aplikovať na každý novo vytvorený e-mail,” dodáva Jakub Stupka.

Už teraz sa implementácia umelej inteligencie osvedčila napríklad grafickému nástroju Canva, ktorý prišiel s viacerými vylepšeniami, ako je napríklad možnosť odstrániť z fotografie nechcený objekt alebo ho nahradiť iným.

Credit: Mediaguru

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako komunikujete na Čechov? Každý druhý e-mail na Sezname je marketingové zdelenie
4 min. čítanie

Ako komunikujete na Čechov? Každý druhý e-mail na Sezname je marketingové zdelenie

Informačné a komunikačné technológie sa vyvíjajú stále rýchlejším tempom. Zatiaľ čo v minulých dekádach slúžil e-mail primárne na bežnú one-to-one komunikáciu, dnes sa z neho stáva významný obchodný nástroj. Analýza, ktorú pripravila spoločnosť Ecomail v spolupráci so Seznamom ukazuje, že 54 % e-mailov na Sezname tvoria práve marketingové oznámenia.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+