Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
3 min. čítanie

Konferencia E-mail ReStart 2025 maximalizuje využitie zákazníckych dát

Digitálna agentúra Taste organizuje štvrtý ročník konferencie E-mail Restart, ktorá sa uskutoční 23. januára 2025 v Kine Lucerna. Táto najväčšia offline konferencia o e-mailingu v Česku ponúkne celkom 11 prednášok, ktoré sa zamerajú na maximálne využitie zákazníckych dát. Účastníci sa môžu tešiť na praktické návody, reálne ukážky a case studies, ktoré budú môcť okamžite využiť pre svoj e-mail marketing. Na pódiu sa objavia uznávaní experti, ako sú Jakub Olexa, Martin Císař alebo Karel Holub.

Konferencia E-mail ReStart 2025 maximalizuje využitie zákazníckych dát
Zdroj: Taste

Program konferencie zostavil Lukáš Vlášek, Head of Marketing Automatization z digitálnej agentúry Taste. „Na oboch E-mail Datech, ktoré sme organizovali v roku 2024, sme sa zamerali na tému retencie zákazníkov a lepšiu prácu s dátami. Blížiaci sa E-mail Restart teraz na tieto meet-upy v podstate nadväzuje a bude sa venovať maximálnemu využitiu zákazníckych dát,“ približuje Lukáš kontext celej konferencie.

Na E-mail Restarte vystúpi Jakub Olexa, ktorý sa e-mailingu venuje viac než 20 rokov, prednáša na konferenciách po celom svete a aktívne sa podieľa na rozvoji e-mailových technológií a kyberbezpečnosti v rámci M3AAWG, CSA a ďalších odborných zoskupení. Vo svojej prednáške sa zameria práve na bezpečnosť dát, spamu a botov v e-mailingu.

Privítame tiež Martina Císařa s Adélou Görtlerovou, ktorí predstavia ukážku kampane Škoda Auto, ktorá reaguje na správanie používateľov na webe a využíva dáta z viacerých interných systémov. Karel Holub popíše praktické využitie CDP, metódy a stratégie personalizácie obsahu pre anonymných a pseudo-anonymných používateľov.

Konferencia Email restart

S Markétou Kryštůfkovou a Anetou Abelovou si prejdeme prípadovú štúdiu e-shopu Vuch, z ktorej si odnesieme konkrétne tipy, kde a ako sa hľadajú tie najlepšie retenčné scenáre. Lukáš Hertl nám prinesie praktické príklady z reálnych projektov, napríklad ako prepojiť business dáta s marketingovými nástrojmi, ako vytvárať pokročilé segmenty alebo spúšťať personalizované automatizácie.

Na konferencii vystúpi aj Kazimír Krysta, ktorý nám ponúkne komplexný reporting pre jednotlivé úrovne ľudí vo firme. Monika Peštová predstaví najzásadnejšie e-mailingové kampane roku 2024 plné úspechov aj slepých uličiek klientov Ecomailu. Zostava Kateřina Růžičková, Jiří Havlovic a Jakub Votruba ukážu, ako môže zmena názvu vernostného programu od základov zmeniť zákaznícku skúsenosť.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Jan Baštýř na detskom tovare vysvetlí e-mailingové princípy, ktoré fungujú naprieč rôznymi odvetviami. Jan Krčmář dá účastníkom tipy, ako pomocou dynamiky v e-mailingu vystúpiť z davu a preskočiť konkurenciu. A David Janoušek s Robertom Čížkom sa pokúsia odpovedať na otázku, či je retencia skutočne dôležitá pre dlhodobý rast firmy.

Popri samotných prednáškach bude súčasťou konferencie aj sprievodný program, vrátane občerstvenia a priestoru na networking. Vstupenky sú dostupné na webe www.emailrestart.cz.

Využite výnimočný zľavový kód emailrestart20.

Využite zľavu na konferenciu

Tlačová správa

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ondřej Ratajský: Z Czech On-line Expo môže byť časom pokojne celý festival. Eventové prostredie na to ale zatiaľ nie je pripravené
7 min. čítanie

Ondřej Ratajský: Z Czech On-line Expo môže byť časom pokojne celý festival. Eventové prostredie na to ale zatiaľ nie je pripravené

Ondra Ratajský zo SmartEmailingu je jednou z kľúčových osobností českého digitálneho marketingu a neznámy nie je ani na Slovensku. Jeho meno je spojené s e-mail marketingom, najväčšou akciou pre digitálnu komunitu Czech On-line Expo aj netradičným podcastovým štúdiom v obytnom aute. Tento rok obsadil striebornú priečku ako Osobnosť roka na WebTop100. V rozhovore zdieľa svoje […]

Ondrej Ratajský Ondrej Ratajský
Team Leader Marketingu, SmartEmailing
Prečítať článok
Ako komunikujete na Čechov? Každý druhý e-mail na Sezname je marketingové zdelenie
4 min. čítanie

Ako komunikujete na Čechov? Každý druhý e-mail na Sezname je marketingové zdelenie

Informačné a komunikačné technológie sa vyvíjajú stále rýchlejším tempom. Zatiaľ čo v minulých dekádach slúžil e-mail primárne na bežnú one-to-one komunikáciu, dnes sa z neho stáva významný obchodný nástroj. Analýza, ktorú pripravila spoločnosť Ecomail v spolupráci so Seznamom ukazuje, že 54 % e-mailov na Sezname tvoria práve marketingové oznámenia.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+