Program konferencie zostavil Lukáš Vlášek, Head of Marketing Automatization z digitálnej agentúry Taste. „Na oboch E-mail Datech, ktoré sme organizovali v roku 2024, sme sa zamerali na tému retencie zákazníkov a lepšiu prácu s dátami. Blížiaci sa E-mail Restart teraz na tieto meet-upy v podstate nadväzuje a bude sa venovať maximálnemu využitiu zákazníckych dát,“ približuje Lukáš kontext celej konferencie.
Na E-mail Restarte vystúpi Jakub Olexa, ktorý sa e-mailingu venuje viac než 20 rokov, prednáša na konferenciách po celom svete a aktívne sa podieľa na rozvoji e-mailových technológií a kyberbezpečnosti v rámci M3AAWG, CSA a ďalších odborných zoskupení. Vo svojej prednáške sa zameria práve na bezpečnosť dát, spamu a botov v e-mailingu.
Privítame tiež Martina Císařa s Adélou Görtlerovou, ktorí predstavia ukážku kampane Škoda Auto, ktorá reaguje na správanie používateľov na webe a využíva dáta z viacerých interných systémov. Karel Holub popíše praktické využitie CDP, metódy a stratégie personalizácie obsahu pre anonymných a pseudo-anonymných používateľov.
S Markétou Kryštůfkovou a Anetou Abelovou si prejdeme prípadovú štúdiu e-shopu Vuch, z ktorej si odnesieme konkrétne tipy, kde a ako sa hľadajú tie najlepšie retenčné scenáre. Lukáš Hertl nám prinesie praktické príklady z reálnych projektov, napríklad ako prepojiť business dáta s marketingovými nástrojmi, ako vytvárať pokročilé segmenty alebo spúšťať personalizované automatizácie.
Na konferencii vystúpi aj Kazimír Krysta, ktorý nám ponúkne komplexný reporting pre jednotlivé úrovne ľudí vo firme. Monika Peštová predstaví najzásadnejšie e-mailingové kampane roku 2024 plné úspechov aj slepých uličiek klientov Ecomailu. Zostava Kateřina Růžičková, Jiří Havlovic a Jakub Votruba ukážu, ako môže zmena názvu vernostného programu od základov zmeniť zákaznícku skúsenosť.
Jan Baštýř na detskom tovare vysvetlí e-mailingové princípy, ktoré fungujú naprieč rôznymi odvetviami. Jan Krčmář dá účastníkom tipy, ako pomocou dynamiky v e-mailingu vystúpiť z davu a preskočiť konkurenciu. A David Janoušek s Robertom Čížkom sa pokúsia odpovedať na otázku, či je retencia skutočne dôležitá pre dlhodobý rast firmy.
Popri samotných prednáškach bude súčasťou konferencie aj sprievodný program, vrátane občerstvenia a priestoru na networking. Vstupenky sú dostupné na webe www.emailrestart.cz.
Využite výnimočný zľavový kód emailrestart20.
Využite zľavu na konferenciuTlačová správa