3 min. čítanie

Trefné otázky a výborná atmosféra. Prečítajte si dôležité informácie z vypredanej konferencie na Liptove

Jedným z 11 miest, kde zakotvili konferencie Ecommerce Bridge LIVE, bol prvýkrát Liptovský Mikuláš. Podnikateľské prostredie na Liptove má svoju pevnú bázu, čo dokázala aj vypredaná kapacita príjemného Liptov Hubu. Pozrite sa s nami na to, ako to tam vyzeralo.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Trefné otázky a výborná atmosféra. Prečítajte si dôležité informácie z vypredanej konferencie na Liptove

To ma chcete akože kontrolovať?

Nastavenie procesov nie je obľúbené slovné spojenie manažérov ani pracovníkov. Ale činnosti, ktoré sa vo firme často opakujú, je vhodné zaradiť do rutiny zamestnancov. Slávka Kollárová z e-shopu Inspio sa podelila o vychytávky, ktoré jej pomohli odstrániť výhovorky a zabezpečiť plynulý chod firmy.

„Nie je úlohou PPCčkára hľadať obrázok od grafika. Zadania posielame s presným linkom.“

Merajte zákaznícku skúsenosť

Nákupný košík je dôležitý, ale sú aj dôležitejšie veci. Napríklad to, čo zákazníka do košíka privedie. Agentúra ui42 do Mikuláša vyslala Dušana Vereša, Senior UX and Research Managera, ktorý predstavil osvedčené tipy ako vylepšiť svoj e-shop. Viete správne nastaviť filtre? A ako pracujete s recenziami? Výživná prednáška sa opierala o prieskumov a dát, na ktorých Dušan so svojím tímom pracovali.

„Zákazník nechce tráviť čas na e-shope. Chce využívať produkt/službu, ktorú u vás hľadá.“

Nepodceňujte komunikáciu so zákazníckmi

Po krátkej pauze na networking a občerstvenie začal svoju prednášku Jakub Sidorják zo spoločnosti Daktela. Účastníkom konferencie ukázal, ako na správnu automatizovanú komunikáciu a jej pozitívny vplyv na efektívnejšiu prácu zamestnancov či rast tržieb.

„Vďaka automatizácii dokážete odbaviť viac zákazníkov. Sú spokojnejší a v konečnom dôsledku zarobíte viac.“

Ako nakupujeme? Sledujte trendy

Prepravná spoločnosť DPD každoročne skúma preferencie zákazníkov. Michaela Čerkesová predstavila, ako sa menia trendy online nakupovania a ako sa e-commerce vyvíja v aktuálnom kontexte. Prečo je čoraz populárnejšie nakupovanie z druhej ruky? A ako získal popularitu predaj na sociálnych sieťach? Lepšie pochopenie vzorcov správania sa vie pomôcť aj vášmu biznisu.

„C2C platformy nie sú strašiak. Pozrite sa, ako ľudia nakupujú a ponúknite im to aj vy.“

Ako vyzerá projektový manažment GymBeam

Vedeli ste, že za úspech jedného z najúspešnejších slovenských e-shopov z časti môže obyčajné arašidové maslo? Dalibor Cicman ukázal príbeh svojej firmy GymBeam a podelil sa o svoj spôsob uvažovania v začiatkoch aj pri súčasnom veľkolepom úspechu na trhu.

„Priemerný nápad s výbornou exekutívou je viac ako výborný nápad s priemernou exekutívou.“

Pýtať sa je základ

Aj keď účastníci akcie majú možnosť pokladať otázky priamo po skončení prednášky, po poslednom prednášajúcom prichádza na rad panelová diskusia. Účastníci môžu ďalej pýtať na všetko, čo ich zaujíma.

Výhodou komornej konferencie, akou je Ecommerce Bridge LIVE je aj to, že si rečníkov môžete odchytiť v hlúčiku ľudí, urobiť si fotku alebo pustiť sa do hlbšieho rozhovoru.

Príďte nabudúce aj vy a zažite to na vlastnej koži. Pred letnou pauzou sa zastavíme v Nitre a spolu s nami aj Andrea Podstrelencová z Holokolo, Pavol Bogár z Tatra banky, Filip Hamrák z agentúry dabl., Richard Kondáš z Dexfinity a Martin Guttman, ktorý šéfuje obľúbenej slovenskej značke tuli.

Príďte 30. mája do Nitry a zažite nabitú konferenciu spolu s nami. Lístky už sú v predaji, tak si zabezpečte miesto a užite si inšpiratívny večer.

Zdieľať článok
Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge

Starám sa o obsah na ecommercebridge.sk a ecommercebridge.cz. 💌 Filtrujem témy z oblasti e-commerce a marketingu, aby ste mali všetko na jednom mieste a získali prehľad o tom, čo sa deje doma aj vo svete. 📰 Tvorím aj časopis Ecommerce Bridge, ktorý odberateľom posielame zadarmo.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Shopcamp vsádza na poctivý obsah
3 min. čítanie

Shopcamp vsádza na poctivý obsah

Čo spája riadenie miliardových obratov, škálovanie značiek do zahraničia, influencer marketing, dáta v HR a neustály súboj medzi výkonnostným marketingom a budovaním značky? Všetky tieto výzvy riešia e-commerce profesionáli každý deň – a práve na ne sa tento rok zameria Shopcamp. Konferencia pre e-commerce profesionálov sa vracia 17. septembra na ČVUT v Prahe a jej […]

Redakcia Redakcia
Bezplatný webinár o technickom SEO, ktorý vám pomôže získať lepšie konverzie a ušetriť na reklame
2 min. čítanie

Bezplatný webinár o technickom SEO, ktorý vám pomôže získať lepšie konverzie a ušetriť na reklame

Pomalá a zle optimalizovaná webová stránka je v súčasnosti najbežnejší scenár, vďaka ktorému mnohé spoločnosti strácajú tisíce eur mesačne. Prečo tomu tak je, sa dozviete v bezplatnom webinári, ktorý organizuje TechSEO Vitals po prvýkrát aj na Slovensku.

Martin Štěpánek Martin Štěpánek
Konzultant technického SEO a optimalizácie rýchlosti stránok, TechSEO Vitals
Čo zaznelo na Ecommerce Bridge LIVE Nitra – poslednou konferenciou pred letnou pauzou?
5 min. čítanie

Čo zaznelo na Ecommerce Bridge LIVE Nitra – poslednou konferenciou pred letnou pauzou?

Plné sály, úprimné diskusie a energia, ktorá sa nedá vytvoriť online. Aj tentoraz sa potvrdilo, že keď sa stretne komunita ľudí, ktorí e-commerce nielen robia, ale reálne sa oň zaujímajú, vzniká niečo viac, než len konferencia. Na pódiu sa vystriedali rečníci s rozdielnymi pohľadmi od výkonu až po budovanie značky, od stability v čase poklesu […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+