To ma chcete akože kontrolovať?
Nastavenie procesov nie je obľúbené slovné spojenie manažérov ani pracovníkov. Ale činnosti, ktoré sa vo firme často opakujú, je vhodné zaradiť do rutiny zamestnancov. Slávka Kollárová z e-shopu Inspio sa podelila o vychytávky, ktoré jej pomohli odstrániť výhovorky a zabezpečiť plynulý chod firmy.
„Nie je úlohou PPCčkára hľadať obrázok od grafika. Zadania posielame s presným linkom.“
Merajte zákaznícku skúsenosť
Nákupný košík je dôležitý, ale sú aj dôležitejšie veci. Napríklad to, čo zákazníka do košíka privedie. Agentúra ui42 do Mikuláša vyslala Dušana Vereša, Senior UX and Research Managera, ktorý predstavil osvedčené tipy ako vylepšiť svoj e-shop. Viete správne nastaviť filtre? A ako pracujete s recenziami? Výživná prednáška sa opierala o prieskumov a dát, na ktorých Dušan so svojím tímom pracovali.
„Zákazník nechce tráviť čas na e-shope. Chce využívať produkt/službu, ktorú u vás hľadá.“
Nepodceňujte komunikáciu so zákazníckmi
Po krátkej pauze na networking a občerstvenie začal svoju prednášku Jakub Sidorják zo spoločnosti Daktela. Účastníkom konferencie ukázal, ako na správnu automatizovanú komunikáciu a jej pozitívny vplyv na efektívnejšiu prácu zamestnancov či rast tržieb.
„Vďaka automatizácii dokážete odbaviť viac zákazníkov. Sú spokojnejší a v konečnom dôsledku zarobíte viac.“
Ako nakupujeme? Sledujte trendy
Prepravná spoločnosť DPD každoročne skúma preferencie zákazníkov. Michaela Čerkesová predstavila, ako sa menia trendy online nakupovania a ako sa e-commerce vyvíja v aktuálnom kontexte. Prečo je čoraz populárnejšie nakupovanie z druhej ruky? A ako získal popularitu predaj na sociálnych sieťach? Lepšie pochopenie vzorcov správania sa vie pomôcť aj vášmu biznisu.
„C2C platformy nie sú strašiak. Pozrite sa, ako ľudia nakupujú a ponúknite im to aj vy.“
Ako vyzerá projektový manažment GymBeam
Vedeli ste, že za úspech jedného z najúspešnejších slovenských e-shopov z časti môže obyčajné arašidové maslo? Dalibor Cicman ukázal príbeh svojej firmy GymBeam a podelil sa o svoj spôsob uvažovania v začiatkoch aj pri súčasnom veľkolepom úspechu na trhu.
„Priemerný nápad s výbornou exekutívou je viac ako výborný nápad s priemernou exekutívou.“
Pýtať sa je základ
Aj keď účastníci akcie majú možnosť pokladať otázky priamo po skončení prednášky, po poslednom prednášajúcom prichádza na rad panelová diskusia. Účastníci môžu ďalej pýtať na všetko, čo ich zaujíma.
Výhodou komornej konferencie, akou je Ecommerce Bridge LIVE je aj to, že si rečníkov môžete odchytiť v hlúčiku ľudí, urobiť si fotku alebo pustiť sa do hlbšieho rozhovoru.
Príďte nabudúce aj vy a zažite to na vlastnej koži. Pred letnou pauzou sa zastavíme v Nitre a spolu s nami aj Andrea Podstrelencová z Holokolo, Pavol Bogár z Tatra banky, Filip Hamrák z agentúry dabl., Richard Kondáš z Dexfinity a Martin Guttman, ktorý šéfuje obľúbenej slovenskej značke tuli.
Príďte 30. mája do Nitry a zažite nabitú konferenciu spolu s nami. Lístky už sú v predaji, tak si zabezpečte miesto a užite si inšpiratívny večer.