2 min. čítanie

Bezplatný webinár o technickom SEO, ktorý vám pomôže získať lepšie konverzie a ušetriť na reklame

Pomalá a zle optimalizovaná webová stránka je v súčasnosti najbežnejší scenár, vďaka ktorému mnohé spoločnosti strácajú tisíce eur mesačne. Prečo tomu tak je, sa dozviete v bezplatnom webinári, ktorý organizuje TechSEO Vitals po prvýkrát aj na Slovensku.

Martin Štěpánek Martin Štěpánek
Konzultant technického SEO a optimalizácie rýchlosti stránok, TechSEO Vitals
Bezplatný webinár o technickom SEO, ktorý vám pomôže získať lepšie konverzie a ušetriť na reklame

Webová stránka s dobre zvládnutým technickým SEO a optimalizovaná z pohľadu rýchlosti a používateľskej skúsenosti je dnes už minimálny štandard. Žiaľ, stále množstvo spoločností nevie, aký veľký vplyv na konverzie má.

Google napríklad nedávno zistil z dát z Google Analytics, že viac ako 50 % návštevníkov odchádza z webovej stránky, ak sa nenačíta do troch sekúnd. Teraz si predstavte, že platíte reklamu s cieľom získať nových zákazníkov, tí však odídu skôr, ako sa im stránka načíta.

Technické SEO spoločne s Core Web Vitals, teda metrikami používateľskej skúsenosti, vám vie pomôcť v raste viac, než si myslíte. Zlepšenie týchto metrík má preukazateľný súvis s rastom tržieb v oblasti e-shopov.

Dobrým príkladom je veľká štúdia od Deloitte Digital medzi tisíckami e-shopov, kde zistili, že len nepatrné zlepšenie rýchlosti, ktorá ovplyvňuje LCP metriku v rámci Core Web Vitals, viedla k zlepšeniu konverzií o viac ako 8 %.

Webinár, ktorý vám ušetrí tisíce

Bezplatný webinár na tému Vplyv technického SEO a rýchlosti webovej stránky na konverzie sa uskutoční online už 24. júna 2025 o 14:00. Povedie ho skúsený konzultant technického SEO a optimalizácie rýchlosti stránok s viac ako 10-ročnou praxou v oblasti vývoja webových stránok.

Počet miest je obmedzený, preto odporúčame registráciu čo najskôr na stránke technickeseo.sk.

Na webinári si rozoberieme podrobne, čo technické SEO a optimalizácia rýchlosti znamená, prečo je to dôležité a aký dosah na váš biznis to môže mať.

Buďte pripravení na AI

Dobre zvládnuté technické SEO je tiež základným stavebným kameňom pre AI. Google sa počas rokov prispôsobil našim webovým stránkam, žiaľ, ale AI nástroje ako ChatGPT sa rozhodli nehrať rovnakú hru a ich nároky na web sú teda oveľa vyššie.

Najlepšou ukážkou je to, že tieto nástroje na čele s ChatGPT nevyužívajú JavaScript na vašej stránke. Ak sa teda nejaký obsah načítava len vďaka nemu, tak ostáva neviditeľný v ich očiach.

Spôsob, akým tieto AI nástroje prehliadajú webové stránky, sa jednoducho líši od toho, ako tomu bolo doteraz. Optimalizácia stránky je tak často nevyhnutnosťou na udržanie kroku s dobou.

Zdieľať článok
Martin Štěpánek
Konzultant technického SEO a optimalizácie rýchlosti stránok, TechSEO Vitals

Som konzultant pre technické SEO a optimalizáciu rýchlosti webových stránok s viac ako 10-ročnými skúsenosťami v oblasti vývoja webových stránok. Špecializujem sa na optimalizáciu rýchlosti webových stránok s cieľom maximalizovať potenciál príjmov každej webovej stránky prostredníctvom vylepšenej používateľskej skúsenosti. Po rokoch vývoja webových stránok a navrhovania ich štruktúr som objavil svoju vášeň pre optimalizáciu rýchlosti a technické SEO, keďže dokážem tak vytvárať pozitívne zážitky pre milióny návštevníkov webových stránok. K svojim klientom pristupujem jedinečným spôsobom a nevytváram bezvýznamné 50 stranové PDF dokumenty s výsledkami auditu. Namiesto toho dodávam zoznam úloh s podrobnými pokynmi pre interné tímy, s prioritizáciou založenou na ich možnostiach.

Tento článok ti prináša

TechSEO Vitals

Som konzultant pre technické SEO a optimalizáciu rýchlosti webových stránok s viac ako 10-ročnými skúsenosťami v oblasti vývoja webových stránok. Špecializujem sa na optimalizáciu rýchlosti webových stránok s cieľom maximalizovať potenciál príjmov každej webovej stránky prostredníctvom vylepšenej používateľskej skúsenosti.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Shopcamp vsádza na poctivý obsah
3 min. čítanie

Shopcamp vsádza na poctivý obsah

Čo spája riadenie miliardových obratov, škálovanie značiek do zahraničia, influencer marketing, dáta v HR a neustály súboj medzi výkonnostným marketingom a budovaním značky? Všetky tieto výzvy riešia e-commerce profesionáli každý deň – a práve na ne sa tento rok zameria Shopcamp. Konferencia pre e-commerce profesionálov sa vracia 17. septembra na ČVUT v Prahe a jej […]

Redakcia Redakcia
Čo zaznelo na Ecommerce Bridge LIVE Nitra – poslednou konferenciou pred letnou pauzou?
5 min. čítanie

Čo zaznelo na Ecommerce Bridge LIVE Nitra – poslednou konferenciou pred letnou pauzou?

Plné sály, úprimné diskusie a energia, ktorá sa nedá vytvoriť online. Aj tentoraz sa potvrdilo, že keď sa stretne komunita ľudí, ktorí e-commerce nielen robia, ale reálne sa oň zaujímajú, vzniká niečo viac, než len konferencia. Na pódiu sa vystriedali rečníci s rozdielnymi pohľadmi od výkonu až po budovanie značky, od stability v čase poklesu […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Connected Media: Aj marketing na Slovensku sa musí pripraviť na éru prepojených kanálov
5 min. čítanie

Connected Media: Aj marketing na Slovensku sa musí pripraviť na éru prepojených kanálov

Predstavte si kampaň, ktorá vám ráno ukáže reklamu na Connected TV, cestou do práce počujete podcast s tou istou značkou, v obchode vás zasiahne personalizovaný banner v mobilnej aplikácii a večer pri hraní hry narazíte na šikovne integrovanú reklamu. To nie je sci-fi, ale realita dnešného sveta Connected Media, o ktorej sa diskutovalo v najnovšej […]

Redakcia Redakcia
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+