Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Reklamná kampaň S4GAN od Telekom

Kampaň S4GAN, ktorú priniesol slovenský operátor Telekom prebiehala v priebehu roka 2015. Pracovala na nej agentúra MUW Saatchi&Saatchi.

Kampaň S4GAN, ktorú priniesol slovenský operátor Telekom prebiehala v priebehu roka 2015. Pracovala na nej agentúra MUW Saatchi&Saatchi.

Cieľom komunikácie naprieč všetkými platformami boli výhody 4G internetu. Preto sa pri komunikácii zvolilo slovo S4GAN, ktoré opticky podporuje práve 4G technológiu a jej označenie. Kampaň, aj napriek úspechu a efektivite, nezískala ocenenie EFFIE.

„Veľmi dobrý nápad, výborná exekúcia. Mne osobne chýbalo nevyužitý potenciá online. Jednalo sa o propagáciu mobilného pripojenie, ale v prihláške sme nevideli, že mobilná reklama bola využitá. A z tohto dôvodu nemali právo na zlato.“ Marcel Vašš CEO Etarget v článku pre Stratégie

https://www.youtube.com/watch?v=cnPmFqR2Rrg

Počas Tour de France, keď Peter Sagan získal zelený dres, sa komunikácia “prefarbila” na zelenú ako podpora nášho športovca.

„Týmto spôsobom chceme Petrovi Saganovi zagratulovať a hlavne poďakovať za bojovnosť, ktorú preukázal na Tour. Tento mimoriadny úspech svedčí o správnosti našej voľby, keď sme si pre zosobnenie rýchlosti, kvality a líderstva v oblasti mobilných dát vybrali práve Petra. Svojimi výkonmi robí skvelé meno Slovensku, inšpiruje množstvo ľudí a robí ich hrdými na túto krajinu. Aj my sa pre Slovensko snažíme robiť veľa – digitalizujeme ho, prinášame technologické novinky, staviame rýchle a moderné siete. To všetko vo viere, že ho tak robíme lepším a že aj vďaka nám a našim službám môžu ľudia využiť naplno svoj talent a splniť si svoje sny,“ povedal Dušan Švalek, výkonný riaditeľ pre mass market segment Telekomu v tlačovej správe.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?
5 min. čítanie

Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?

Zákazníci sú náročnejší než kedykoľvek predtým. Očakávajú rýchlosť, pohodlie a zároveň osobný prístup. Ak chcete osloviť zákazníkov, nestačí len predávať – oplatí sa budovať vzťahy a prinášať hodnotu, inak riskuje stratu lojality. Prieskum zákazníckej skúsenosti KPMG Customer Experience Excellence 2024 odhaľuje, ktoré faktory dnes rozhodujú o úspechu značiek a ako sa im prispôsobiť. Aké ponaučenia […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+