1 min. čítanie

Push marketing

Push marketing je taká marketingová taktika, pri ktorej sa značka snaží svoje produkty a služby priamo predstaviť zákazníkom. Môže byť vo forme klasickej bannerovej reklamy, ale aj v prípade, že obchody ponúkajú zľavnené produkty priamo zákazníkom.

Push marketing je taká marketingová taktika, pri ktorej sa značka snaží svoje produkty a služby priamo predstaviť zákazníkom. Môže byť vo forme klasickej bannerovej reklamy, ale aj v prípade, že obchody ponúkajú zľavnené produkty priamo zákazníkom. Je opakom pull marketingu, a viac sa snaží priniesť svoje produkty priamo k potencionálnemu zákazníkovi.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Digitalizácia v e-commerce: Zmluvy s influencermi, kuriérmi aj dodávateľmi
3 min. čítanie

Digitalizácia v e-commerce: Zmluvy s influencermi, kuriérmi aj dodávateľmi

Čas je v e-commerce rozhodujúci. Každá minúta sa počíta. Denne potrebujete expedovať tovar, dohodnúť spoluprácu s influencerom, podpísať zmluvu s obchodným partnerom. Pripraviť interné dokumenty, vybaviť reklamácie, spracovať nové objednávky či zaškoliť brigádnikov. Všetky tieto procesy zaberajú množstvo času. Ako ich urýchliť?

Stanislav TRIBUS Stanislav TRIBUS