1 min. čítanie

Dôveryhodní nahlasovatelia (Trusted Flaggers)

Dôveryhodní nahlasovatelia sú kľúčoví partneri sociálnych platforiem špeciálne vyškolení na identifikáciu a nahlasovanie škodlivého, nezákonného alebo pravidlá porušujúceho obsahu. Pochádzajú z rôznych profesionálnych prostredí (napr.

Dôveryhodní nahlasovatelia sú kľúčoví partneri sociálnych platforiem špeciálne vyškolení na identifikáciu a nahlasovanie škodlivého, nezákonného alebo pravidlá porušujúceho obsahu. Pochádzajú z rôznych profesionálnych prostredí (napr. mimovládne organizácie, akademická sféra, právne inštitúcie a organizácie zaoberajúce sa ochranou detí). Títo experti prechádzajú dôkladným overovaním a majú privilegovaný systémový prístup, ktorý im umožňuje rýchlo a presne nahlasovať problematický obsah. Ich primárnym cieľom je zvyšovať bezpečnosť online prostredia tým, že poskytujú platformám rýchlu a odbornú spätnú väzbu o nevhodnom alebo škodlivom obsahu.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Slováci nechcú digitálne pozlátko. Chcú, aby online nákupy fungovali
3 min. čítanie

Slováci nechcú digitálne pozlátko. Chcú, aby online nákupy fungovali

Slováci nechcú len digitálnu zábavu. Hľadajú nástroje, ktoré im nákup zjednodušia. Zákazníci ukazujú, že ak sa o nich obchodník stará offline, pokojne za ním prejdú aj do online prostredia. A hoci metaverzum ešte nie je mainstream, väčšina spotrebiteľov ho úplne neodmieta. Čo ďalšie prezrádza najnovší prieskum Médiá a technológie od MNForce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
TikTok Shop, reklamy vo WhatsAppe a príprava na Cyber Five už počas leta | MUDROVAČKA 06/2025
7 min. čítanie

TikTok Shop, reklamy vo WhatsAppe a príprava na Cyber Five už počas leta | MUDROVAČKA 06/2025

Meta testuje reklamy vo WhatsAppe, TikTok mení hru v predaji cez video, Facebook zlučuje videá do Reels, Pinterest redefinuje, ako hľadáme produkty, a Microsoft ukazuje, že má čo povedať aj v oblasti reklamy. Tento diel Mudrovačky je nabitý praktickými tipmi a trendami, ktoré vám pomôžu nestratiť sa v online priestore, v ktorom denne vidíte stovky […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge