Dôveryhodní nahlasovatelia sú kľúčoví partneri sociálnych platforiem špeciálne vyškolení na identifikáciu a nahlasovanie škodlivého, nezákonného alebo pravidlá porušujúceho obsahu. Pochádzajú z rôznych profesionálnych prostredí (napr. mimovládne organizácie, akademická sféra, právne inštitúcie a organizácie zaoberajúce sa ochranou detí). Títo experti prechádzajú dôkladným overovaním a majú privilegovaný systémový prístup, ktorý im umožňuje rýchlo a presne nahlasovať problematický obsah. Ich primárnym cieľom je zvyšovať bezpečnosť online prostredia tým, že poskytujú platformám rýchlu a odbornú spätnú väzbu o nevhodnom alebo škodlivom obsahu.
Slováci nechcú digitálne pozlátko. Chcú, aby online nákupy fungovali
Slováci nechcú len digitálnu zábavu. Hľadajú nástroje, ktoré im nákup zjednodušia. Zákazníci ukazujú, že ak sa o nich obchodník stará offline, pokojne za ním prejdú aj do online prostredia. A hoci metaverzum ešte nie je mainstream, väčšina spotrebiteľov ho úplne neodmieta. Čo ďalšie prezrádza najnovší prieskum Médiá a technológie od MNForce?