Dôveryhodní nahlasovatelia sú kľúčoví partneri sociálnych platforiem špeciálne vyškolení na identifikáciu a nahlasovanie škodlivého, nezákonného alebo pravidlá porušujúceho obsahu. Pochádzajú z rôznych profesionálnych prostredí (napr. mimovládne organizácie, akademická sféra, právne inštitúcie a organizácie zaoberajúce sa ochranou detí). Títo experti prechádzajú dôkladným overovaním a majú privilegovaný systémový prístup, ktorý im umožňuje rýchlo a presne nahlasovať problematický obsah. Ich primárnym cieľom je zvyšovať bezpečnosť online prostredia tým, že poskytujú platformám rýchlu a odbornú spätnú väzbu o nevhodnom alebo škodlivom obsahu.
Nie je to len postavička. Prieskum ukazuje 5 dôvodov, prečo maskot v e-commerce funguje
Značky bojujú o každú sekundu pozornosti. Staviť na výhodnú cenu či pútavý claim nemusí stačiť. A z dlhodobého hľadiska sa to určite ani neoplatí. Ľudia si pamätajú príbehy, emócie a najmä tváre. Aj keď sú animované. Práve to robí z maskota nenápadného, no veľmi účinného hráča v marketingovej stratégii. Podľa najnovšieho prieskumu MNForce zohráva maskot […]