2 min. čítanie

Čo je digitálna garáž?

Digitálna garáž od Google je bezplatný online vzdelávací program. Umožňuje vám rozšíriť a upevniť svoje zručnosti cez kurzy z oblasti digitálneho marketingu.

Čo je digitálna garáž?

Digitálna garáž od Google je bezplatný online vzdelávací program. Umožňuje vám rozšíriť a upevniť svoje zručnosti cez kurzy z oblasti digitálneho marketingu. Možno dokonca aj získať prácu, po ktorej tak túžite a naštartovať novú kariéru 

Každý, kto má chuť učiť sa, sa môže prihlásiť na digitálnu platformu Google. Bez ohľadu na to, či sa snažíte o kariérny postup, obchodný posun alebo o vzdelávanie.

Aké sú výhody digitálnej garáže?

Ľahký prístup – štruktúra a rozloženie obsahu je jednoduché. Video prednášky, kvízy a sledovanie pokroku môžete mať usporiadané v míľnikoch. Ku kurzom sa dostanete 24/7. Stačí mať prístup k internetu.

Vlastné tempo – učenie je ľahšie, než si myslíte. Neobmedzený režim a čas umožní vzdelávanie rovno z gauča bez narušenia plánov.

Testovanie – po absolvovaní každého kurzu môžete otestovať svoje zručnosti. Záverečný test je primárne založený na otázkach s výberom správnej odpovede a obsahuje nové príklady – nie tie, s ktorými ste sa už stretli vo videu.

Dostanem aj certifikát?

Áno. Koľko stojí získanie certifikácie Google? Ani cent. Iba váš čas a odhodlanie. Podporuje ich Google a IAB Europe (Interactive Advertising Bureau Europe). Ide o profesionálne združenie pre digitálny marketing a reklamu.

Čo ma digitálna garáž naučí?

Vďaka digitálnej garáži začnete chápať témy, ako je:

  • webový dizajn,
  • písanie obsahu,
  • SEO (optimalizácia pre vyhľadávače),
  • správa sociálnych sietí,
  • analýza údajov,
  • úprava videa,
  • vývoj mobilných aplikácií,
  • a mnoho ďalších zaujímavých vecí.

Ako pomôže mojej firme uspieť?

  1. Zvýšenie produktivity zamestnancov.
  2. Získanie šikovných pracovníkov.
  3. Nárast príjmov spoločnosti.
  4. Získanie konkurenčnej výhody.

Čo potrebujem na to, aby som mohol kurz absolvovať? 

Jediné čo potrebujete pre tento kurz je emailová adresa, čas a trochu vytrvalosti. Digitálna garáž a aj mnoho iných odborných online kurzov v oblasti marketingu je úplne zadarmo, a teda je voľne dostupná pre každého. 

V tomto linku si nájdete svoj kurz. Stačí začať.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Instagram spúšťa Edits. Čo prináša nový nástroj na úpravu videí?
3 min. čítanie

Instagram spúšťa Edits. Čo prináša nový nástroj na úpravu videí?

Instagram oficiálne predstavil Edits – svoju vlastnú aplikáciu na úpravu videí. Ocenia ju najmä tvorcovia obsahu a malé značky, ktoré chcú škálovať svoju videoprodukciu. Ide o priamu odpoveď na obľúbený nástroj CapCut, ktorý spadá pod ByteDance. V čom sa tieto aplikácie líšia a aký potenciál majú pre e-commerce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Chceš vedieť, ako sa (ne)zmení SEO po nástupe AI? Pridaj sa na webinár 13. 5. 2025 s TOP SK/CZ SEO špecialistami!
3 min. čítanie

Chceš vedieť, ako sa (ne)zmení SEO po nástupe AI? Pridaj sa na webinár 13. 5. 2025 s TOP SK/CZ SEO špecialistami!

Optimalizácia pre vyhľadávače sa neustále vyvíja – a rok 2025 nie je výnimkou. Zatiaľ čo ceny za kliky v PPC kampaniach rastú a zisky z nich klesajú, SEO ostáva kanálom, ktorý môže prinášať dlhodobé výsledky pri nižších nákladoch. Nie je to však automatické – vyžaduje si znalosť aktuálnych trendov, schopnosť reagovať na zmeny algoritmov a […]

Michal Král Michal Král
E-commerce konzultant, Eshopový kráľ
Prečítať článok
Slovenský e-commerce rastie, ale inak. Priemerná objednávka zdražela, najväčší dopyt je po každodenných produktoch
3 min. čítanie

Slovenský e-commerce rastie, ale inak. Priemerná objednávka zdražela, najväčší dopyt je po každodenných produktoch

Internetové nákupy na Slovensku napriek rozbehnutej konsolidácii narástli aj v prvom kvartáli tohto roka o +3 %. Je to síce nižší rast ako v poslednom kvartáli minulého roka, keď sme zaznamenali nárast až +6 %, avšak potvrdilo sa, že slovenský e-commerce naďalej rastie. Darilo sa najmä každodenným produktom v kategóriách drogéria a potraviny. A čo […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+