1 min. čítanie

Anchor text

Anchor text je hypertextový odkaz, ktorý je súčasťou textu a zvyčajne je zvýraznený modrou farbou. Dá sa naň kliknúť a tým presmeruje návštevníka na iné miesto na stránke, na úplne inú stránku, alebo môže otvoriť nejaký súbor.

Anchor text je hypertextový odkaz, ktorý je súčasťou textu a zvyčajne je zvýraznený modrou farbou. Dá sa naň kliknúť a tým presmeruje návštevníka na iné miesto na stránke, na úplne inú stránku, alebo môže otvoriť nejaký súbor. Tieto linky berú do úvahy vyhľadávače, aby zistili, o čom je stránka. Ak je ich v texte príliš veľa, vyhľadávač to môže označiť ako škodlivý obsah a následne stránku penalizovať. Môže mať rôzne formy, môže to byť napríklad zhodné slovo s tým, na čo odkazuje, môže to byť označenie brandu, celý link na stránku, ale aj rôzne generické označenia ako napríklad „kliknite sem“ či odkazy vo forme obrázkov. Odkaz, ktorý je úspešný v SEO by mal spĺňať niekoľko podmienok, mal by byť výstižný a krátky, relevantný a špecifický pre to, na čo odkazuje.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Digitalizácia v e-commerce: Zmluvy s influencermi, kuriérmi aj dodávateľmi
3 min. čítanie

Digitalizácia v e-commerce: Zmluvy s influencermi, kuriérmi aj dodávateľmi

Čas je v e-commerce rozhodujúci. Každá minúta sa počíta. Denne potrebujete expedovať tovar, dohodnúť spoluprácu s influencerom, podpísať zmluvu s obchodným partnerom. Pripraviť interné dokumenty, vybaviť reklamácie, spracovať nové objednávky či zaškoliť brigádnikov. Všetky tieto procesy zaberajú množstvo času. Ako ich urýchliť?

Stanislav TRIBUS Stanislav TRIBUS