Anchor text je hypertextový odkaz, ktorý je súčasťou textu a zvyčajne je zvýraznený modrou farbou. Dá sa naň kliknúť a tým presmeruje návštevníka na iné miesto na stránke, na úplne inú stránku, alebo môže otvoriť nejaký súbor. Tieto linky berú do úvahy vyhľadávače, aby zistili, o čom je stránka. Ak je ich v texte príliš veľa, vyhľadávač to môže označiť ako škodlivý obsah a následne stránku penalizovať. Môže mať rôzne formy, môže to byť napríklad zhodné slovo s tým, na čo odkazuje, môže to byť označenie brandu, celý link na stránku, ale aj rôzne generické označenia ako napríklad „kliknite sem“ či odkazy vo forme obrázkov. Odkaz, ktorý je úspešný v SEO by mal spĺňať niekoľko podmienok, mal by byť výstižný a krátky, relevantný a špecifický pre to, na čo odkazuje.
Vyšetrovanie EÚ ukázalo, že 52 % predajcov použitého tovaru porušuje práva spotrebiteľov
Európska komisia nedávno zverejnila znepokojujúce výsledky rozsiahleho monitorovania online predajcov použitého tovaru. Podľa oficiálnej správy EK a národných orgánov ochrany spotrebiteľa z 27 krajín až 52 % sledovaných e-shopov porušuje spotrebiteľské právo Európskej únie.