1 min. čítanie

SEM

SEM alebo Search engine marketing je jedna z foriem propagácie a zviditeľnenia webu. Zaoberá sa získavaním návštevnosti a efektivitou stránok.

SEM alebo Search engine marketing je jedna z foriem propagácie a zviditeľnenia webu. Zaoberá sa získavaním návštevnosti a efektivitou stránok. Využíva sa na to SEO optimalizácia, ktorá upravuje výsledky vo vyhľadávačoch tak, aby boli na vyššej priečke vo vyhľadávaní a PPC reklama. Využíva reklamnú platformu Google Adwords, kde sa podľa vybraných kľúčových slov platí za kliknutia na reklamu. Zaoberá sa reklamou vo  webových vyhľadávačoch, nemusí to byť len Google, ale aj Bing, či český Seznam. Získavanie návštevnosti je pomocou tohto programu síce rýchle, ale je to spoplatnené.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Čo si myslia Česi o AI pri nakupovaní módy?
3 min. čítanie

Čo si myslia Česi o AI pri nakupovaní módy?

V roku 2023 sme zaznamenali prelom v oblasti generatívnych systémov založených na umelej inteligencii (AI), od telefonických rozhovorov s virtuálnymi operátormi až po automaticky personalizované odporúčania produktov a virtuálnych nákupných asistentov. Algoritmy strojového učenia sú dnes všadeprítomné, ale čo si o zavádzaní AI vo svete módy myslia českí spotrebitelia? Aké nové nástroje poznajú a ktoré […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+