Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január už čoskoro
Žilina
15. Február už čoskoro
Prešov
7. Marec už čoskoro
Trnava
28. Marec už čoskoro
Lučenec
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
14. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

Ako pracovať a pristupovať k SEO z pohľadu na výber CMS e-shopu. (Pavel Ungr, SEOloger)

Ako vybrať najlepší CMS pre váš e-shop a kedy začať riešiť SEO? O tom sme sa rozprávali v našom druhom rozhovore s jedným z najznámejších SEO špecialistov v Česku a na Slovensku Pavlom Ungrom. poradil aj podľa čoho CMS vybrať tak, aby vám e-shop bez problémov fungoval dlhodobo a akým chybám sa vyvarovať pri rozbiehaní a zmenách v e-shope.

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:31 či si myslí , že na SEO je potrebné myslieť už pri výbere CMS,
  • 1:55 čo je to najdôležitejšie na čo sa pozerať pri open source a krabicových riešeniach,
  • 4:41 či má skúsenosti s globálnymi krabicovými riešeniami, ktoré sú vyslovené zlé alebo nebezpečné pre naše lokálne podmienky,
  • 8:44 aký má názor na Shoptet a jeho krabicové riešenia,
  • 11:19 aké riešenie je najlepšie pre e-shopy so špecifickým tovarom, ktoré si vyžadujú zložitú filtráciu,
  • 12:43 ako získať reálne referencie na riešenia, o ktoré máte záujem,
  • 14:36 na aké problémy by chcel upozorniť, pretože ich rieši u e-shopov často a opakovane
  • 17:23 akým spôsobom rieši e-shopy, ktoré majú od vývojára viac XML feedov a veľa podstránok, ktoré sa následne nezobrazujú v organickom vyhľadávaní, nahrať obsah duplicitne alebo ho nenahrávať vôbec?
  • 22:02 čo by na záver chcel odkázať e-shopistom z pohľadu SEO

 

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
LinkedIn a e-shopy? Má zmysel sa mu venovať a prináša to aj výsledky! (Juraj Zaťko – Birdline)
1 min. čítanie

LinkedIn a e-shopy? Má zmysel sa mu venovať a prináša to aj výsledky! (Juraj Zaťko – Birdline)

Sociálna sieť LinkedIn slúži najmä na profesionálne spájanie sa s ľuďmi z podobných oblastí. Dokáže na nej ale uspieť aj B2C e-shop? A Mal by tam vôbec byť? LinkedIn je taký, ako si ho postavíte a môže byť veľmi užitočný. Ako ho dokážete využiť pre vaše podnikanie, aj keď predávate klasické produkty, čo najviac z […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Správny brief na tvorbu a vylepšenia e-shopu vám vie ušetriť tisíce EUR (Ivan Cingel – CREATIVE sites)
5 min. čítanie

Správny brief na tvorbu a vylepšenia e-shopu vám vie ušetriť tisíce EUR (Ivan Cingel – CREATIVE sites)

Pri vývoji nového webu sa často robia podobné chyby. Trvanie na vlastných prvkoch bez predchádzajúcej konzultácie či nerealistické časové aj finančné nároky sú na dennom poriadku. Ako by mal proces tvorby nového webu či e-shopu vyzerať, ktorí ľudia z firmy by sa do procesu mali zapojiť a či je nejaký magický všeobecný checklist, vďaka ktorému […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+