2 min. čítanie

Ako pracovať a pristupovať k SEO z pohľadu na výber CMS e-shopu. (Pavel Ungr, SEOloger)

Ako vybrať najlepší CMS pre váš e-shop a kedy začať riešiť SEO? O tom sme sa rozprávali v našom druhom rozhovore s jedným z najznámejších SEO špecialistov v Česku a na Slovensku Pavlom Ungrom. poradil aj podľa čoho CMS vybrať tak, aby vám e-shop bez problémov fungoval dlhodobo a akým chybám sa vyvarovať pri rozbiehaní a zmenách v e-shope.

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:31 či si myslí , že na SEO je potrebné myslieť už pri výbere CMS,
  • 1:55 čo je to najdôležitejšie na čo sa pozerať pri open source a krabicových riešeniach,
  • 4:41 či má skúsenosti s globálnymi krabicovými riešeniami, ktoré sú vyslovené zlé alebo nebezpečné pre naše lokálne podmienky,
  • 8:44 aký má názor na Shoptet a jeho krabicové riešenia,
  • 11:19 aké riešenie je najlepšie pre e-shopy so špecifickým tovarom, ktoré si vyžadujú zložitú filtráciu,
  • 12:43 ako získať reálne referencie na riešenia, o ktoré máte záujem,
  • 14:36 na aké problémy by chcel upozorniť, pretože ich rieši u e-shopov často a opakovane
  • 17:23 akým spôsobom rieši e-shopy, ktoré majú od vývojára viac XML feedov a veľa podstránok, ktoré sa následne nezobrazujú v organickom vyhľadávaní, nahrať obsah duplicitne alebo ho nenahrávať vôbec?
  • 22:02 čo by na záver chcel odkázať e-shopistom z pohľadu SEO

 

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Majú sa marketéri báť AI a automatizácie? Máme tu úsvit úpadku marketingu, ako sme ho poznali doteraz?

So šéfom a zakladateľom agentúry PS:Digital, Petrom Šebom, sme sa v tomto rozhovore rozprávali o budúcnosti automatizácie a umelej inteligencie (AI) v digitálnom biznise a o tom, ako môže tento pokrok už čoskoro zmeniť prácu marketérov vo všeobecnosti. Môžu tieto trendy ohroziť živobytie copywriterov alebo grafikov?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok