1 min. čítanie

O riadení a marketingu online projektov s miliónovými návštevnosťami (Ľuboš Ďurovič, Hyperia)

V tomto dieli magazínu Ecommerce Bridge sme sa opäť rozprávali s Ľubošom Ďurovičom, CMO (Chief Marketing Officer) v spoločnosti Hyperia. Tentokrát sme sa ho opýtali na fungovanie, riadenie a marketing konkrétnych výkonnostných projektov tejto žilinskej firmy po celom svete.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

   

Prvá časť rozhovoru s Ľubošom Ďurovičom: Ako viesť a motivovať interný 27-členný marketingový tím >>

V rozhovore sa dozviete:

    • 02:02 O aké konkrétne projekty ide?
    • 04:11 V ktorej krajine sa im najviac darí a prečo?
    • 07:34 Na základe čoho vymýšľajú nové projekty?
    • 09:39 Ako sa tvorí stratégia a rozpočet pre konkrétny trh?
    • 12:21 Prečo sa v niektorých krajinách príliš neangažujú?
    • 13:26 Čo všetko patrí do počiatočných nákladov pre každý trh?
    • 15:40 Ako dopadla televízna kampaň pre Kimbino?
    • 19:53 Podľa čoho si stanovujú KPIs?
    • 23:24 Koľko nových trhov ročne dokážu otvoriť?
    • 25:15 Ako riešia dennú agendu zamestnancov?
    • 27:22 Z čoho získavajú najväčší traffic na jednotlivých trhoch?
    • 31:33 Ako pristupujú k optimalizácii kampaní?
    • 33:30 Aký podiel má display reklama dnes a aká bude budúcnosť?

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť “weby pre klientov” je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby “popadali”. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii “IT project Manager”, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho “mikromanažmentu”. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 “Done is better than perfect” 👍 “Nestrelíš, nedáš gól” 👍 “Aj pád na hubu je krok vpred” 👍 “Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať” Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do “strieľania” a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako postaviť performance oddelenie, ktoré doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)
1 min. čítanie

Ako postaviť performance oddelenie, ktoré doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)

Večný boj medzi tým, či mať interný tím, agentúru, alebo nebodaj sa spoliehať na freelancera, je stále v kurze. Každá z menovaných možností má svoje výhody aj nevýhody. Ako zákazník by ste si mali vedieť vyhodnotiť, čo sa vám najviac oplatí a samozrejme aj trošku tejto práci rozumieť, pokiaľ nechcete zostať oklamaní… Kedy je vhodné […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)
1 min. čítanie

Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)

Čakanie na správny moment nie je v prípade expanzie až tak na mieste. Pokiaľ máte e-shop a vidíte v tom pridanú hodnotu, rozhodne by ste do toho mali ísť. Vie to priniesť obrovský obchodný potenciál a množstvo ďalších benefitov. Či je český trh vždy ideálna voľba pre expanziu, ako by mal prebiehať celý proces a […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+