Prvá časť rozhovoru s Ľubošom Ďurovičom: Ako viesť a motivovať interný 27-členný marketingový tím >>
V rozhovore sa dozviete:
-
- 02:02 O aké konkrétne projekty ide?
- 04:11 V ktorej krajine sa im najviac darí a prečo?
- 07:34 Na základe čoho vymýšľajú nové projekty?
- 09:39 Ako sa tvorí stratégia a rozpočet pre konkrétny trh?
- 12:21 Prečo sa v niektorých krajinách príliš neangažujú?
- 13:26 Čo všetko patrí do počiatočných nákladov pre každý trh?
- 15:40 Ako dopadla televízna kampaň pre Kimbino?
- 19:53 Podľa čoho si stanovujú KPIs?
- 23:24 Koľko nových trhov ročne dokážu otvoriť?
- 25:15 Ako riešia dennú agendu zamestnancov?
- 27:22 Z čoho získavajú najväčší traffic na jednotlivých trhoch?
- 31:33 Ako pristupujú k optimalizácii kampaní?
- 33:30 Aký podiel má display reklama dnes a aká bude budúcnosť?