Zaujíma ma
6. apríla 2022

Štefan Polgári

Co-founder Ecommerce Bridge
6. apríla 2022

O riadení a marketingu online projektov s miliónovými návštevnosťami (Ľuboš Ďurovič, Hyperia)

2 min čítanie

V tomto dieli magazínu Ecommerce Bridge sme sa opäť rozprávali s Ľubošom Ďurovičom, CMO (Chief Marketing Officer) v spoločnosti Hyperia. Tentokrát sme sa ho opýtali na fungovanie, riadenie a marketing konkrétnych výkonnostných projektov tejto žilinskej firmy po celom svete.

   

Prvá časť rozhovoru s Ľubošom Ďurovičom: Ako viesť a motivovať interný 27-členný marketingový tím >>

V rozhovore sa dozviete:

    • 02:02 O aké konkrétne projekty ide?
    • 04:11 V ktorej krajine sa im najviac darí a prečo?
    • 07:34 Na základe čoho vymýšľajú nové projekty?
    • 09:39 Ako sa tvorí stratégia a rozpočet pre konkrétny trh?
    • 12:21 Prečo sa v niektorých krajinách príliš neangažujú?
    • 13:26 Čo všetko patrí do počiatočných nákladov pre každý trh?
    • 15:40 Ako dopadla televízna kampaň pre Kimbino?
    • 19:53 Podľa čoho si stanovujú KPIs?
    • 23:24 Koľko nových trhov ročne dokážu otvoriť?
    • 25:15 Ako riešia dennú agendu zamestnancov?
    • 27:22 Z čoho získavajú najväčší traffic na jednotlivých trhoch?
    • 31:33 Ako pristupujú k optimalizácii kampaní?
    • 33:30 Aký podiel má display reklama dnes a aká bude budúcnosť?

Získaj novinky ako prvý

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

Štefan Polgári

Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladateľ projekt Ecommerce Bridge a riaditeľ affiliate siete Dognet, ktorá aktuálne pôsobí v 13 krajiných strednej Európy a Balkánu.

Mohlo by Vás zaujímať

Posledné
Obľúbené