1 min. čítanie

O riadení a marketingu online projektov s miliónovými návštevnosťami (Ľuboš Ďurovič, Hyperia)

V tomto dieli magazínu Ecommerce Bridge sme sa opäť rozprávali s Ľubošom Ďurovičom, CMO (Chief Marketing Officer) v spoločnosti Hyperia. Tentokrát sme sa ho opýtali na fungovanie, riadenie a marketing konkrétnych výkonnostných projektov tejto žilinskej firmy po celom svete.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

   

Prvá časť rozhovoru s Ľubošom Ďurovičom: Ako viesť a motivovať interný 27-členný marketingový tím >>

V rozhovore sa dozviete:

    • 02:02 O aké konkrétne projekty ide?
    • 04:11 V ktorej krajine sa im najviac darí a prečo?
    • 07:34 Na základe čoho vymýšľajú nové projekty?
    • 09:39 Ako sa tvorí stratégia a rozpočet pre konkrétny trh?
    • 12:21 Prečo sa v niektorých krajinách príliš neangažujú?
    • 13:26 Čo všetko patrí do počiatočných nákladov pre každý trh?
    • 15:40 Ako dopadla televízna kampaň pre Kimbino?
    • 19:53 Podľa čoho si stanovujú KPIs?
    • 23:24 Koľko nových trhov ročne dokážu otvoriť?
    • 25:15 Ako riešia dennú agendu zamestnancov?
    • 27:22 Z čoho získavajú najväčší traffic na jednotlivých trhoch?
    • 31:33 Ako pristupujú k optimalizácii kampaní?
    • 33:30 Aký podiel má display reklama dnes a aká bude budúcnosť?

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladateľ projektu Ecommerce Bridge a riaditeľ affiliate siete Dognet, ktorá aktuálne pôsobí v 13 krajiných strednej Európy a Balkánu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
2 min. čítanie

Aký rozdiel je pre agentúru malý a veľký klient a ako nastaviť očakávania? (Ľubo Radič, Vivantina)

CEO košickej fullservisovej marketingovej agentúry Vivantina, Ľubomír Radič, nám v dnešnej časti rozhovoru pre Ecommerce Bridge objasnil, ako spolupracujú agentúry s malými a ako s veľkými klientmi. Či je tam pre nich rozdiel z hľadiska prestíže, financií alebo prípadne celkovej motivácie. A možno sa taktiež dozviete, ako by malo vyzerať ideálne portfólio klientov. Pozrite si […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
2 min. čítanie

Čo prinesie quick commerce e-shopom a ako na to reagovať? (Josef Dvořák, Wolt Drive)

Doba je čoraz rýchlejšia a ľudia chcú mať všetko ideálne hneď. Skvelým riešením je rozmáhajúce sa quick commerce, kde dokážete mať objednaný tovar pri sebe doslova do pár desiatok minút. Ako táto technológia funguje? Je možné to implementovať všade na Slovensku, alebo opäť budú bodovať len veľké mestá? To všetko sa dozviete v rozhovore s […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+