A pestrá je aj prezentácia, ktorú priniesol LinkedIn v spolupráci s MAGNA Media Trials. Nedávny výskum týchto spoločností hovorí o kľúčových faktoroch, ktoré ovplyvňujú úspech v B2B reklame. Vo voľne dostuplnom 22-stranovom dokumente prináša informácie o výkonnosti kampaní na LinkedIne. Ako na to?
Video reklamy prekonávajú ostatné formáty
Ukazuje sa, že video reklamy na LinkedIne sú obzvlášť efektívne. V porovnaní s inými typmi reklám generujú vyššie zapojenie naprieč kľúčovými ukazovateľmi výkonnosti. Bannerové reklamy tiež dosahujú dobré výsledky, no video zostáva preferovaným formátom pre lepšie výsledky.
Jasnosť zdelenia a kreativita idú ruka v ruke
V B2B kladú ľudia na rozhodovacích pozíciách dôraz na jasné a priamočiare zdelenia v reklamách. Aj keď je kreativita dôležitá, primárnym cieľom by mala byť zrozumiteľnosť, aby správa rezonovala s profesionálnym publikom.
Aj keď jasne formulované zdelenia sú dôležité, štúdia tvrdí, že B2B publikum stále oceňuje kreatívny a pútavý obsah. Väčšina súčasných kampaní však nedokáže v tomto smere uspieť, čo poukazuje na významnú príležitosť pre značky, ktoré dokážu skombinovať kreativitu s jasným posolstvom.
Vtipný obsah často v B2B kampaniach nesplní očakávania. Ak zvažujete použitie humoru, je dôležité dôkladne testovať svoje správy s cieľovou skupinou, aby ste sa vyhli možným nástrahám.
Humor je ako soľ – ustrážte si dávkovanie.
Pre e-commerce profesionálov štúdia naznačuje, že kombinácia kreativity s jasnou, stručnou správou vo formáte videa by mohla byť úspešnou stratégiou v B2B reklame. Zamerajte sa na doručovanie zdelenia, ktoré bude rezonovať s cieľovou skupinou. Aby ste vynikli na súčasnom trhu, skúste nájsť rovnováhu medzi kreativitou a profesionalitou.