2 min. čítanie

Nové poznatky o B2B kampaniach na LinkedIne

Kto chce uspieť v B2B marketingu, potrebuje pochopiť potreby a motiváciu iných firiem. Na rozdiel od B2C marketingu, kde sa často pracuje s emocionálnymi impulzmi, B2B marketing stavia na dlhodobých vzťahoch, dôvere a odborných znalostiach. To znamená, že stratégiu je potrebné prispôsobiť každému klientovi na mieru. Jedným slovo, je skutočne pestrý.

Nové poznatky o B2B kampaniach na LinkedIne
Zdroj: Depositphotos

A pestrá je aj prezentácia, ktorú priniesol LinkedIn v spolupráci s MAGNA Media Trials. Nedávny výskum týchto spoločností hovorí o kľúčových faktoroch, ktoré ovplyvňujú úspech v B2B reklame. Vo voľne dostuplnom 22-stranovom dokumente prináša informácie o výkonnosti kampaní na LinkedIne. Ako na to?

Video reklamy prekonávajú ostatné formáty

Ukazuje sa, že video reklamy na LinkedIne sú obzvlášť efektívne. V porovnaní s inými typmi reklám generujú vyššie zapojenie naprieč kľúčovými ukazovateľmi výkonnosti. Bannerové reklamy tiež dosahujú dobré výsledky, no video zostáva preferovaným formátom pre lepšie výsledky.

Zdroj: MAGNA Media Trials, LinkedIn

Jasnosť zdelenia a kreativita idú ruka v ruke

V B2B kladú ľudia na rozhodovacích pozíciách dôraz na jasné a priamočiare zdelenia v reklamách. Aj keď je kreativita dôležitá, primárnym cieľom by mala byť zrozumiteľnosť, aby správa rezonovala s profesionálnym publikom.

Aj keď jasne formulované zdelenia sú dôležité, štúdia tvrdí, že B2B publikum stále oceňuje kreatívny a pútavý obsah. Väčšina súčasných kampaní však nedokáže v tomto smere uspieť, čo poukazuje na významnú príležitosť pre značky, ktoré dokážu skombinovať kreativitu s jasným posolstvom.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Vtipný obsah často v B2B kampaniach nesplní očakávania. Ak zvažujete použitie humoru, je dôležité dôkladne testovať svoje správy s cieľovou skupinou, aby ste sa vyhli možným nástrahám.

Humor je ako soľ – ustrážte si dávkovanie.

Pre e-commerce profesionálov štúdia naznačuje, že kombinácia kreativity s jasnou, stručnou správou vo formáte videa by mohla byť úspešnou stratégiou v B2B reklame. Zamerajte sa na doručovanie zdelenia, ktoré bude rezonovať s cieľovou skupinou. Aby ste vynikli na súčasnom trhu, skúste nájsť rovnováhu medzi kreativitou a profesionalitou.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+