2 min. čítanie

Nové poznatky o B2B kampaniach na LinkedIne

Kto chce uspieť v B2B marketingu, potrebuje pochopiť potreby a motiváciu iných firiem. Na rozdiel od B2C marketingu, kde sa často pracuje s emocionálnymi impulzmi, B2B marketing stavia na dlhodobých vzťahoch, dôvere a odborných znalostiach. To znamená, že stratégiu je potrebné prispôsobiť každému klientovi na mieru. Jedným slovo, je skutočne pestrý.

Nové poznatky o B2B kampaniach na LinkedIne
Zdroj: Depositphotos

A pestrá je aj prezentácia, ktorú priniesol LinkedIn v spolupráci s MAGNA Media Trials. Nedávny výskum týchto spoločností hovorí o kľúčových faktoroch, ktoré ovplyvňujú úspech v B2B reklame. Vo voľne dostuplnom 22-stranovom dokumente prináša informácie o výkonnosti kampaní na LinkedIne. Ako na to?

Video reklamy prekonávajú ostatné formáty

Ukazuje sa, že video reklamy na LinkedIne sú obzvlášť efektívne. V porovnaní s inými typmi reklám generujú vyššie zapojenie naprieč kľúčovými ukazovateľmi výkonnosti. Bannerové reklamy tiež dosahujú dobré výsledky, no video zostáva preferovaným formátom pre lepšie výsledky.

Zdroj: MAGNA Media Trials, LinkedIn

Jasnosť zdelenia a kreativita idú ruka v ruke

V B2B kladú ľudia na rozhodovacích pozíciách dôraz na jasné a priamočiare zdelenia v reklamách. Aj keď je kreativita dôležitá, primárnym cieľom by mala byť zrozumiteľnosť, aby správa rezonovala s profesionálnym publikom.

Aj keď jasne formulované zdelenia sú dôležité, štúdia tvrdí, že B2B publikum stále oceňuje kreatívny a pútavý obsah. Väčšina súčasných kampaní však nedokáže v tomto smere uspieť, čo poukazuje na významnú príležitosť pre značky, ktoré dokážu skombinovať kreativitu s jasným posolstvom.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Vtipný obsah často v B2B kampaniach nesplní očakávania. Ak zvažujete použitie humoru, je dôležité dôkladne testovať svoje správy s cieľovou skupinou, aby ste sa vyhli možným nástrahám.

Humor je ako soľ – ustrážte si dávkovanie.

Pre e-commerce profesionálov štúdia naznačuje, že kombinácia kreativity s jasnou, stručnou správou vo formáte videa by mohla byť úspešnou stratégiou v B2B reklame. Zamerajte sa na doručovanie zdelenia, ktoré bude rezonovať s cieľovou skupinou. Aby ste vynikli na súčasnom trhu, skúste nájsť rovnováhu medzi kreativitou a profesionalitou.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako sa zmení B2B marketing v roku 2025?
3 min. čítanie

Ako sa zmení B2B marketing v roku 2025?

B2B marketing sa v roku 2025 posúva do novej fázy, kde technológie, hybridné podujatia a personalizované stratégie zohrávajú kľúčovú úlohu. Najnovší B2B Marketing Mix Report avizuje, že e-commerce firmy musia v roku 2025 prispôsobiť svoje stratégie meniacim sa nákupným zvyklostiam zákazníkov a rastúcemu vplyvu digitálnych aj hybridných marketingových kanálov. Pozrite sa na prehľad najdôležitejších zistení […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
LinkedIn spúšťa Boost kampane. Sľubuje rozšírenie dosahu a získavanie leadov
3 min. čítanie

LinkedIn spúšťa Boost kampane. Sľubuje rozšírenie dosahu a získavanie leadov

Prichádzajú LinkedIn Boost kampane – nová funkcia, ktorá firmám umožňuje propagovať príspevky na generovanie leadov. Z organických príspevkov sa stanú reklamy a rozšíria si dosah. Ako pristúpiť k novému nástroju a ako ho efektívne ho využiť? Pozrieme sa na to, čo novinka prináša a ako ju spustiť. Výhodou je, že je prístupná globálne a môžeme […]

Redakcia Redakcia
Ako vytvoriť B2B marketingovú stratégiu v 6 krokoch
3 min. čítanie

Ako vytvoriť B2B marketingovú stratégiu v 6 krokoch

Podniky, ktoré sa snažia osloviť iné firmy, nevyhnutne potrebujú kvalitný marketingový plán. Zatiaľ čo B2C marketing stavia skôr na emocionálnych argumentoch, B2B marketing kladie dôraz na vzťahy a hodnotu a vyžaduje systematickejší prístup. Na dosiahnutie týchto cieľov je kľúčová dobre navrhnutá B2B stratégia, ktorá podporí dlhodobý úspech. Spísali sme pre vás pár užitočných bodov, ktoré […]

Redakcia Redakcia
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+