2 min. čítanie

Napriek skepse Threads zrejme pridá Trending Topics

Šéf Instagramu, Adam Mosseri, oznamuje pridanie zoznamu Trending Topics do aplikácie Threads. Mosseri je však voči prínosom tejto a ďalších funkcií, o ktorých sa hovorí, skeptický.

Napriek skepse Threads zrejme pridá Trending Topics
Zdroj: Depositphotos

Mosseri vo svojom vyjadrení zdôrazňuje, že hoci sú nové funkcie ako zoznamy, možnosť editovania, trending kanál a hashtagy žiadané, nevníma ich ako prioritu pre aktuálnu fázu vývoja aplikácie Threads.

 

Uverejnil/-a @mosseri
Zobraziť v Threads

 

Obľuba siete rastie

Podľa údajov spoločnosti Appfigures, ktorá sa zaoberá prieskumom aplikácií, sa aplikácia Threads v decembri minulého roka stala 4. najlepšou aplikáciou podľa počtu stiahnutí v obchode Apple App Store. Celkovo zaznamenala 12 miliónov nových stiahnutí. Práve v tom období vstúpila na európsky trh. Mark Zuckerberg má s aplikáciou vysoké ambície.

Diskusia o hodnote aplikácie

Ako sa Threads uchytí v kontexte súčasného diania na platformách ako Instagram a Facebook? Je filter trending a ďalšie funkcionalily na maximalizáciu zapojenia v reálnom čase skutočne nevyhnutný? Mosseri sa obáva negatívnej angažovanosti, ktorá je bežnou stratégiou účtov na sieti X:

„Aby sme to objasnili, mať komplexný zoznam každého príspevku s konkrétnym slovom v chronologickom poradí nevyhnutne znamená, že spammeri a iní zlí aktéri zahlcujú zobrazenie obsahom jednoduchým pridaním príslušných slov alebo značiek.“

Je otázne ako sa nová sieť postaví voči očakávaniam používateľov a správaním, na ktoré sú zvyknutí. Threads by malo nájsť rovnováhu medzi dodatočnými funkciami a udržaním pozitívnej atmosféry. Sieť potrebuje zaviesť zmeny, aby mohla udržať dynamiku rastu a oslovila používateľov, ktorí sa odkláňajú od iných platforiem. Nie je tajomstvom, že Threads vzniklo práve na to, aby zachytila odliv účtov zo siete X, okolo ktorej sa točí čoraz viac kontroverzií.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Slováci nechcú digitálne pozlátko. Chcú, aby online nákupy fungovali
3 min. čítanie

Slováci nechcú digitálne pozlátko. Chcú, aby online nákupy fungovali

Slováci nechcú len digitálnu zábavu. Hľadajú nástroje, ktoré im nákup zjednodušia. Zákazníci ukazujú, že ak sa o nich obchodník stará offline, pokojne za ním prejdú aj do online prostredia. A hoci metaverzum ešte nie je mainstream, väčšina spotrebiteľov ho úplne neodmieta. Čo ďalšie prezrádza najnovší prieskum Médiá a technológie od MNForce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge