Banská Bytrica
2. Október udalosť už prebehla
Trenčín
23. Október udalosť už prebehla
Poprad
6. November udalosť už prebehla
Bratislava ⭐
3. December Streda 17:00
Žilina
22. Január už čoskoro
Prešov
12. Február už čoskoro
Nitra
5. Marec už čoskoro
Michalovce
26. Marec už čoskoro
Zvolen
16. Apríl už čoskoro
Trnava
7. Máj už čoskoro
Bardejov
11. Jún už čoskoro
Košice
24. September už čoskoro
Trenčín
8. Október už čoskoro
Poprad
22. Október už čoskoro
Banská Bystrica
12. November už čoskoro
⭐ Bratislava
3. December už čoskoro
1 min. čítanie

Európa už má novú sociálnu sieť. Aplikácia Threads kontruje X

Meta spustila svoju najnovšiu platformu pre určité trhy už v júli tohto roka. Včera sa sieť Threads rozšírila aj do európskych krajín. 

Európa už má novú sociálnu sieť. Aplikácia Threads kontruje X

Európa si na spustenie počkala kvôli európskemu zákonu o digitálnych trhoch. Profily v Európskej únii majú na výber – buď si vytvoria profil Threads, ktorý bude prepojený s instagramovým účtom, alebo budú Threads používať bez profilu.

“Ľudia, ktorí používajú službu Threads bez profilu, si môžu prezerať obsah na službe Threads, vyhľadávať účty, zdieľať obsah prostredníctvom kopírovania odkazov alebo zdieľania platformy a nahlasovať obsah služby Threads, ale nemôžu vytvárať príspevky ani interagovať s obsahom,” píše Meta vo vyhlásení.

Novú aplikáciu môžu využiť všetky typy účtov na Instagrame – tvorcovia, osobné aj firemné účty. Ľudia, ktorí sa v aplikácii Threads zaregistrujú, budú mať rovnaké používateľské mená ako na ich instagramových účtoch. Tieto mená nie je možné nárokovať v rámci iných profilov.

O Threads sa často hovorí v spojitosti so sociálnou sieťou X. Masívny odliv používateľov bývalého Twittera môže využiť práve Threads. A poučí sa pri tom z cudzích chýb. Aplikácia chce skrotiť algoritmy a plánuje zakročiť proti dezinformáciám.

Ako bude na platforme fungovať reklama, je otázne. Meta zatiaľ neupresnila ani to, ako presne budú algoritmy pracovať pri sledovaní obsahu bez profilu.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Sociálne siete ovládli objavovanie produktov. YouTube, TikTok a Instagram tvoria 60 % všetkých hľadaní
2 min. čítanie

Sociálne siete ovládli objavovanie produktov. YouTube, TikTok a Instagram tvoria 60 % všetkých hľadaní

Firmy investujú 90 % svojich SEO rozpočtov do Googlu, no zákazníci hľadajú inde. Analýza 1,5 miliardy vyhľadávaní od agentúry Rise at Seven ukazuje, že Google má už len 34,5 % z celkového objemu vyhľadávania. Zvyšok je zásluha YouTubu, TikToku a Instagramu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe
Chcete uspieť na severskom trhu? Zistite, čo je pre škandinávcov najdôležitejšie pri nákupe zo zahraničia
3 min. čítanie

Chcete uspieť na severskom trhu? Zistite, čo je pre škandinávcov najdôležitejšie pri nákupe zo zahraničia

Až 78 % zákazníkov v severských krajinách za posledný rok urobilo nákup v zahraničí. Počet oproti minulému roku vzrástol o štyri percentuálne body. Výsledky priniesla jesenná správa PostNord E-commerce in the Nordics 2025. Najobľúbenejšou destináciou zostáva Čína s 30 % podielom. Hlavným dôvodom je jednoznačne cena – uvádza ju viac než polovica nakupujúcich.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe