2 min. čítanie

Najväčšia konferencia o e-mail marketingu: E-mail Restart 2024

Celodennú konferenciu E-mail Restart zameranú na praktické návody a reálne príklady zo sveta e-mailového marketingu organizuje od roku 2019 digitálna agentúra Taste. Podujatie je v súčasnosti najväčšou offline konferenciou o e-mail marketingu v Českej republike. Uskutoční sa 24. januára 2024 v pražskom kine Lucerna.

Najväčšia konferencia o e-mail marketingu: E-mail Restart 2024
Zdroj: Depositphotos

Množstvo inšpirácie. Skutočné prípadové štúdie. Praktické tipy. To všetko vám naservírujú špičkoví odborníci ako Adam Pýcha, CMO spoločnosti Knihy Dobrovský, Petr Matoušek z Promogenu alebo Jan Tichý z Taste. Konferencia je určená pre marketingových manažérov, špecialistov, prevádzkovateľov webových stránok, majiteľov e-shopov, agentúrnych a externých konzultantov. Prezentácie ocenia menej skúsení odborníci aj e-mailoví guru.

“Chceme byť vnímaní ako tím, ktorý má hlboké odborné znalosti v oblasti e-mailového marketingu, používa najnovšie nástroje a má prehľad o najnovších trendoch v odvetví. Naším cieľom je vzdelávať odbornú verejnosť a prinášať možnosti vzájomnej spolupráce,” objasňuje zámer programu Jan Makovička, CEO agentúry.

Počas celodenného programu vystúpia Petr Miklík, CMO orieškového kráľovstva Grizly, Adam Pýcha, riaditeľ e-commerce a CMO kníhkupectva Knihy Dobrovský. Zaujímavú tému do debaty prinesie aj Štěpánka Lebedová, Senior Product Manager spoločnosti Email.cz. Vysvetlí, čo všetko ovplyvňuje doručenie e-mailu do schránky. Jan Baštýř a Jaroslav Kaucký sa tiež podelia o svoje skúsenosti s tvorbou newslettera v módnom priemysle pomocou umelej inteligencie vo svojej prípadovej štúdii, s ktorou získali dve 3. miesta v súťaži IEA Marketing Effectiveness.

“Program je zostavený tak, aby poskytoval inšpiráciu a praktické návody na virtuálny reštart e-mailingu vo všetkých jeho disciplínach. Od stratégie cez vyhľadávanie dátových signálov až po automatizáciu. A to všetko, samozrejme, v kontexte umelej inteligencie, ktorá poháňa dnešný marketingový svet,” dodáva prevádzkový riaditeľ Taste Lukáš Balek

Kompletný program nájdete na webovej stránke www.emailrestart.cz, kde si môžete kúpiť aj vstupenky. Teraz dokonca môžete sledovať celú konferenciu online. 

Program konferencie pre vás pripravila Taste. Hlavnými partnermi podujatia sú spoločnosti Ecomail, Targito, SmartEmailing a Leadhub.

Tlačová správa

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako komunikujete na Čechov? Každý druhý e-mail na Sezname je marketingové zdelenie
4 min. čítanie

Ako komunikujete na Čechov? Každý druhý e-mail na Sezname je marketingové zdelenie

Informačné a komunikačné technológie sa vyvíjajú stále rýchlejším tempom. Zatiaľ čo v minulých dekádach slúžil e-mail primárne na bežnú one-to-one komunikáciu, dnes sa z neho stáva významný obchodný nástroj. Analýza, ktorú pripravila spoločnosť Ecomail v spolupráci so Seznamom ukazuje, že 54 % e-mailov na Sezname tvoria práve marketingové oznámenia.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+