2 min. čítanie

Milujú našinci lacný tovar? Diskont Woolworth sa obzerá po Slovensku

Kik, Pepco, Tedi, Action, Biedronka a teraz Woolworth. Mení sa Slovensko na diskontnú krajinu? Nemecký reťazec Woolworth sa netají plánmi expandovať do strednej Európy. Diskont predáva dámske, pánske aj detské oblečenie, doplnky do domácnosti, dekorácie aj nápoje. Svoju sieť plánuje rozšíriť o tisícky predajní, informuje hnoline.

Milujú našinci lacný tovar? Diskont Woolworth sa obzerá po Slovensku

Diskontné Slovensko?

Kik, Pepco, Tedi, Action, Biedronka a teraz Woolworth. Mení sa Slovensko na diskontnú krajinu? Nemecký reťazec Woolworth sa netají plánmi expandovať do strednej Európy.

Diskontný reťazec Woolworth sa namiesto potravín sústreďuje na oblečenie a rôzne doplnky, napríklad do domácnosti. Vo svojej domovine má už 600 predajní a stále rastie. Navyše sa netají plánmi dobyť stredoeurópsky región.

Začal v Poľsku, kde v týchto dňoch otvoril prvé dve predajne v Krakove a Poznani. Čoskoro ich doplní tretia pobočka v hlavnom meste Varšava. Ďalšou adresou už môžeme byť my.

„Aj slovenský trh vnímame ako zaujímavý a s vysokým potenciálom. Slovensko preto zohráva reálnu úlohu v plánovaní našej expanzie,“ prezradil Roland Rissel z PR oddelenia reťazca.

Kedy sa prvých pobočiek na Slovensku dočkáme, zatiaľ Rissel nešpecifikoval. Naznačil však, že značka plánuje postupnú európsku expanziu, kým nedosiahne métu 5 000 predajní. Rýchle tempo rastu potvrdzuje aj plán v Poľsku, kde chce ročne otvárať 15 až 20 predajní.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Slováci nechcú digitálne pozlátko. Chcú, aby online nákupy fungovali
3 min. čítanie

Slováci nechcú digitálne pozlátko. Chcú, aby online nákupy fungovali

Slováci nechcú len digitálnu zábavu. Hľadajú nástroje, ktoré im nákup zjednodušia. Zákazníci ukazujú, že ak sa o nich obchodník stará offline, pokojne za ním prejdú aj do online prostredia. A hoci metaverzum ešte nie je mainstream, väčšina spotrebiteľov ho úplne neodmieta. Čo ďalšie prezrádza najnovší prieskum Médiá a technológie od MNForce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge