Diskontné Slovensko?
Kik, Pepco, Tedi, Action, Biedronka a teraz Woolworth. Mení sa Slovensko na diskontnú krajinu? Nemecký reťazec Woolworth sa netají plánmi expandovať do strednej Európy.
Diskontný reťazec Woolworth sa namiesto potravín sústreďuje na oblečenie a rôzne doplnky, napríklad do domácnosti. Vo svojej domovine má už 600 predajní a stále rastie. Navyše sa netají plánmi dobyť stredoeurópsky región.
Začal v Poľsku, kde v týchto dňoch otvoril prvé dve predajne v Krakove a Poznani. Čoskoro ich doplní tretia pobočka v hlavnom meste Varšava. Ďalšou adresou už môžeme byť my.
„Aj slovenský trh vnímame ako zaujímavý a s vysokým potenciálom. Slovensko preto zohráva reálnu úlohu v plánovaní našej expanzie,“ prezradil Roland Rissel z PR oddelenia reťazca.
Kedy sa prvých pobočiek na Slovensku dočkáme, zatiaľ Rissel nešpecifikoval. Naznačil však, že značka plánuje postupnú európsku expanziu, kým nedosiahne métu 5 000 predajní. Rýchle tempo rastu potvrdzuje aj plán v Poľsku, kde chce ročne otvárať 15 až 20 predajní.