2 min. čítanie

Meta Platforms otvorí prvý fyzický obchod v Kalifornii

Spoločnosť Meta otvára paradoxne svoj prvý kamenný obchod Meta Store, v ktorom si zákazníci môžu zakúpiť produkty virtuálnej reality ako "bránu do metaverse".

Meta Platforms otvorí prvý fyzický obchod v Kalifornii

Obchod s rozlohou 1 550 metrov štvorcových sa otvorí 9. mája v Burlingame v Kalifornii, neďaleko areálu Reality Labs – výskumného a vývojového centra produktov virtuálnej reality.

V obchode si budú môcť zákazníci vyskúšať a zahrať hry na Oculus Quest 2, aktualizovanej verzii headsetu pre virtuálnu realitu Oculus Go, vo vyhradenom demo priestore. Práve toto zariadenie, Oculus Quest 2, chce Meta premeniť na štandardné zariadenie na prístup do Metaverse. 

Portal ako náhrada smartfónov alebo Ray Ban inteligentné okuliare 

Zariadenie Portal, umožňujúce videohovory, bude vystavené na podsvietených drevených policiach na hlavnej predajnej ploche. Zákazníci si budú môcť Portal vyskúšať v ďalšom demo priestore, ako aj uskutočniť videohovory s predajcami a vidieť gadget v akcii. Portal by sa mal v budúcnosti stať hlavným zariadením spoločnosti Meta na telefonovanie – s cieľom dokonca nahradiť súčasné smartfóny. 

Samostatná kabína so sklenenými stenami je vyhradená pre výber inteligentných okuliarov Ray-Ban Stories, ktoré umožňujú nositeľom nahrávať videá prostredníctvom zabudovaných 5MP kamier. Návštevníci si budú môcť vyskúšať rôzne štýly, farby a varianty šošoviek.

Narozdiel od ostatných produktov v obchode Meta Store sa okuliare nebudú dať kúpiť v predajni. Zákazníci si ich budú musieť objednať priamo na webovej stránke predajcu slnečných okuliarov Ray Ban.

Kamenná prevádzka ako vstupná brána do metaverse

Vedúci obchodu Meta Store Martin Gilliard povedal: “Obchod v Burlingame nám dáva viac možností experimentovať a to, čo sa tu naučíme, pomôže definovať našu budúcu maloobchodnú stratégiu. Metastore pomôže ľuďom vytvoriť spojenie s našimi produktami ako vstupnou bránou do metaverse.”

Ide o nevšedné rozhodnutie otvoriť kamennú prevádzku, ktorá má odštartovať dokonalý digitálny zážitok. Určite sa však v budúcnosti dočkáme aj riešení založených na platformách elektronického obchodu. 

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Český e-commerce sa vracia k dlhodobo udržateľnému rastu. Najväčšiu šancu preraziť majú predajcovia vlastných výrobkov
3 min. čítanie

Český e-commerce sa vracia k dlhodobo udržateľnému rastu. Najväčšiu šancu preraziť majú predajcovia vlastných výrobkov

Český e-commerce, ktorý v posledných dvoch rokoch zaznamenal výrazný pokles, čaká tento rok oživenie a návrat k udržateľnému rastu. Najväčší podiel na tržbách pochopiteľne vykazuje drahší tovar z kategórií ako elektronika, náradie či stavebné materiály, ako vyplynulo z analýzy spoločnosti Upgates.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+