2 min. čítanie

Má SEO budúcnosť alebo naozaj zomiera? (Pavel Ungr, SEOloger.cz)

Pavel Ungr sa od roku 2005 zaoberá SEOm a optimalizáciou. Pracoval pre rôzne agentúry a neskôr prešiel na freelance. Aktuálne robí školenia, zameriava sa najmä na on-page SEO a organizuje aj stretnutia SEOloger. Rozprávali sem sa o tom, ako vníma SEO, čo je podľa neho dôležité a v čom spočíva jeho know-how, ktoré ostatní nemajú.

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:55 Čo je jeho know how,
  • 1:37 či je podľa neho dôležité sledovať trendy,
  • 2:47 koľko času venuje školeniu a koľko reálnej praxi, prečo vlastne školí a čo je cieľom jeho školení,
  • 5:27 ako sa drží na najvyššej úrovni,
  • 6:37 čo negatívne vysledoval na SEO konzultantoch, ktorí sú na trhu,
  • 8:13 čo radí začínajúcim SEO konzultantom,
  • 12:23 kde vidí budúcnosť SEO a čo si myslí, že bude fungovať v roku 2019,
  • 14:13 ako vidí budúcnosť organického vyhľadávania a čo podľa neho bude potrebné optimalizovať,
  • 19:20 čo odporúča malým e-shopom a začiatočníkom v affilových weboch, ktorí nemajú veľký rozpočet,
  • 22:18 či má pre malé weby význam robiť funpage na sociálnych sieťach,
  • 25:01 čo si myslí o tvrdení, že SEO zomiera.

Ak by ste sa chceli dozvedieť viac, napríklad o optimalizovaní pre hlasové vyhľadávanie, prečítajte si Pavlov článok.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako postaviť performance oddelenie, ktoré doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)
1 min. čítanie

Ako postaviť performance oddelenie, ktoré doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)

Večný boj medzi tým, či mať interný tím, agentúru, alebo nebodaj sa spoliehať na freelancera, je stále v kurze. Každá z menovaných možností má svoje výhody aj nevýhody. Ako zákazník by ste si mali vedieť vyhodnotiť, čo sa vám najviac oplatí a samozrejme aj trošku tejto práci rozumieť, pokiaľ nechcete zostať oklamaní… Kedy je vhodné […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)
1 min. čítanie

Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)

Čakanie na správny moment nie je v prípade expanzie až tak na mieste. Pokiaľ máte e-shop a vidíte v tom pridanú hodnotu, rozhodne by ste do toho mali ísť. Vie to priniesť obrovský obchodný potenciál a množstvo ďalších benefitov. Či je český trh vždy ideálna voľba pre expanziu, ako by mal prebiehať celý proces a […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+