2 min. čítanie

Má SEO budúcnosť alebo naozaj zomiera? (Pavel Ungr, SEOloger.cz)

Pavel Ungr sa od roku 2005 zaoberá SEOm a optimalizáciou. Pracoval pre rôzne agentúry a neskôr prešiel na freelance. Aktuálne robí školenia, zameriava sa najmä na on-page SEO a organizuje aj stretnutia SEOloger. Rozprávali sem sa o tom, ako vníma SEO, čo je podľa neho dôležité a v čom spočíva jeho know-how, ktoré ostatní nemajú.

|

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:55 Čo je jeho know how,
  • 1:37 či je podľa neho dôležité sledovať trendy,
  • 2:47 koľko času venuje školeniu a koľko reálnej praxi, prečo vlastne školí a čo je cieľom jeho školení,
  • 5:27 ako sa drží na najvyššej úrovni,
  • 6:37 čo negatívne vysledoval na SEO konzultantoch, ktorí sú na trhu,
  • 8:13 čo radí začínajúcim SEO konzultantom,
  • 12:23 kde vidí budúcnosť SEO a čo si myslí, že bude fungovať v roku 2019,
  • 14:13 ako vidí budúcnosť organického vyhľadávania a čo podľa neho bude potrebné optimalizovať,
  • 19:20 čo odporúča malým e-shopom a začiatočníkom v affilových weboch, ktorí nemajú veľký rozpočet,
  • 22:18 či má pre malé weby význam robiť funpage na sociálnych sieťach,
  • 25:01 čo si myslí o tvrdení, že SEO zomiera.

Ak by ste sa chceli dozvedieť viac, napríklad o optimalizovaní pre hlasové vyhľadávanie, prečítajte si Pavlov článok.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako sa nesklamať pri výbere nových kolegov – marketérov (Marta Fabiánová, TCC online)
1 min. čítanie

Ako sa nesklamať pri výbere nových kolegov – marketérov (Marta Fabiánová, TCC online)

Pri výbere správnych ľudí na akúkoľvek pozíciu je to častokrát veľmi náročné. Viacero kôl pohovorov, testovacie zadanie a nakoniec prijmete človeka, ktorého po týždni musíte vyhodiť. Preto je výberové konanie extrémne dôležité. Ako zvoliť správnu stratégiu pri hajrovaní nových ľudí, v čom vám vie pomôcť profesionálne testovanie pred náborom a či má zmysel aj priebežne […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Vypli sme influencerov a nič sa nestalo (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)
1 min. čítanie

Vypli sme influencerov a nič sa nestalo (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)

Využívanie Influencerov v poslednom období dostáva jednu ranu za druhou. Niet sa čomu čudovať. Vysoké ceny za spolupráce, vlažné vzťahy k prezentovaným produktom či službám a prílišná saturácia sponzorovaných príspevkov sú azda najväčšími výkričníkmi z pohľadu značiek. Či sú influenceri vhodní pre každú značku, ako fungujú krátkodobé kampane oproti dlhodobým a kam smeruje celé toto […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+