|
2 min. čítanie

Má SEO budúcnosť alebo naozaj zomiera? (Pavel Ungr, SEOloger.cz)

Pavel Ungr sa od roku 2005 zaoberá SEOm a optimalizáciou. Pracoval pre rôzne agentúry a neskôr prešiel na freelance. Aktuálne robí školenia, zameriava sa najmä na on-page SEO a organizuje aj stretnutia SEOloger. Rozprávali sem sa o tom, ako vníma SEO, čo je podľa neho dôležité a v čom spočíva jeho know-how, ktoré ostatní nemajú.

Má SEO budúcnosť alebo naozaj zomiera? (Pavel Ungr, SEOloger.cz)

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:55 Čo je jeho know how,
  • 1:37 či je podľa neho dôležité sledovať trendy,
  • 2:47 koľko času venuje školeniu a koľko reálnej praxi, prečo vlastne školí a čo je cieľom jeho školení,
  • 5:27 ako sa drží na najvyššej úrovni,
  • 6:37 čo negatívne vysledoval na SEO konzultantoch, ktorí sú na trhu,
  • 8:13 čo radí začínajúcim SEO konzultantom,
  • 12:23 kde vidí budúcnosť SEO a čo si myslí, že bude fungovať v roku 2019,
  • 14:13 ako vidí budúcnosť organického vyhľadávania a čo podľa neho bude potrebné optimalizovať,
  • 19:20 čo odporúča malým e-shopom a začiatočníkom v affilových weboch, ktorí nemajú veľký rozpočet,
  • 22:18 či má pre malé weby význam robiť funpage na sociálnych sieťach,
  • 25:01 čo si myslí o tvrdení, že SEO zomiera.

Ak by ste sa chceli dozvedieť viac, napríklad o optimalizovaní pre hlasové vyhľadávanie, prečítajte si Pavlov článok.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Užívateľské testovanie svojpomocne? Áno, dá sa. Nie, nie je to úplne jednoduché  (Honza Kvasnička)
6 min. čítanie

Užívateľské testovanie svojpomocne? Áno, dá sa. Nie, nie je to úplne jednoduché (Honza Kvasnička)

Domnienky zabíjajú konverzie a používateľské testovanie vás z tejto slepej uličky vie elegantne vyviesť. V rozhovore sa dozviete, prečo nestačí len nainštalovať Hotjar, ako premeniť frustrujúci formulár na predajnú mašinu a prečo aj test s jedným človekom môže zachrániť váš biznis. Vypočujte si reálne príbehy, chyby, víťazstvá a hlavne rady, ktoré vás naučia pozerať sa […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
E-commerce a “zakázané” témy. Ako sa vysporiadať s nedostatkom príležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)
5 min. čítanie

E-commerce a “zakázané” témy. Ako sa vysporiadať s nedostatkom príležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)

Ako sa dá vybudovať silná značka v segmente, kde je takmer všetko zakázané? V rozhovore sa dozviete, prečo nevyužívajú pri komunikácii stránky pre dospelých, ako ovplyvnili influencerov a čo im dovoľuje slovenská legislatíva viac než v Česku či Maďarsku. Viac informácií nám poskytol Matúš Porubský, Brand manager RRP SK.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet