2 min. čítanie

Hviezda startupu Virgio zhasla. V priebehu roka zmizli milióny aj sen o rýchlej móde

Podľa dvoch zdrojov uvažuje startup Virgio, ktorý založil bývalý šéf spoločnosti Myntra Amar Nagaram, o ukončení svojej činnosti necelý rok po získaní miliónov od investorov. Tento startup ešte pred rokom ocenili na viac ako 160 miliónov dolárov.

Hviezda startupu Virgio zhasla. V priebehu roka zmizli milióny aj sen o rýchlej móde

Fast fashion Virgio zmenil rétoriku

Spoločnosť Virgio v pondelok zdôraznila, že sa orientuje na udržateľné oblečenie a že zistila, že rýchla móda je „škodlivá“. Práve táto platforma mala byť čiernym koňom inovácií v segmente rýchlej módy. Dvaja investori, ktorí hovorili pod podmienkou zachovania anonymity, však uviedli, že Virgio ukončí svoju činnosť.

„Značka rýchlej módy, ktorú ste si obľúbili, už nie je k dispozícii,“ uvádza Virgio na svojej webovej stránke.

Nagaram, zakladateľ a výkonný riaditeľ spoločnosti Virgio, napísal v zvláštne formulovanom príspevku na sieti LinkedIn: „Nikdy som si nemyslel, že presne za rok od spustenia Virgia prídeme na tieto križovatky.“ Tento krok označil za „bod obratu“ pre startup.

Spoločnosť Virgio získala v decembri minulého roka finančné prostriedky série A vo výške 37 miliónov dolárov od investorov vrátane Prosus Ventures, Accel a Alpha Wave Global. Toto kolo startup ocenenilo na 161 miliónov usd.

Startup sa dosdal do povedomia inovatívnym zdokonaľovaním postupov navrhovania, výroby a obstarávania odevov, aby pohotovejšie uspokojil potreby generácie Z a mileniálov. Katalóg spoločnosti Virgio obsahoval rozsiahly výber v kategóriách ležérneho a tradičného oblečenia, pričom každý týždeň pribúdali nové prírastky.

Avšak podľa platformy SensorTower mal Virgio menej ako 30 000 aktívnych používateľov denne. Zakladateľ Nagaram zatiaľ na otázky médii nereagoval.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Personalizácia na plné obrátky: Ako AI mení digitálnu reklamu v reálnom čase
5 min. čítanie

Personalizácia na plné obrátky: Ako AI mení digitálnu reklamu v reálnom čase

Personalizácia sa stala normou, no zároveň u spotrebiteľov rastie dopyt po autentickej a transparentnej komunikácii. Zákazníci chcú relevantný obsah, ktorý pôsobí prirodzene a nezasahuje do ich súkromia. Prehnaná personalizácia môže vzbudiť nedôveru, zatiaľ čo vyvážený prístup pomáha budovať vzťah so značkou.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Spustiť reklamu na YouTube priamo z videa? Novinky na platforme potešia tvorcov aj firmy
3 min. čítanie

Spustiť reklamu na YouTube priamo z videa? Novinky na platforme potešia tvorcov aj firmy

YouTube prináša novinky, ktoré majú tvorcom aj značkám výrazne uľahčiť prácu. Dostať video k publiku bude teraz jednoduchšie – namiesto zdĺhavého nastavovania v Google Ads stačí pár klikov priamo vo videu. YouTube zároveň testuje ďalšie funkcie, ktoré môžu pomôcť rozšíriť zásah, posilniť vzťah s publikom a lepšie osloviť zahraničné trhy.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+