Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

Hviezda startupu Virgio zhasla. V priebehu roka zmizli milióny aj sen o rýchlej móde

Podľa dvoch zdrojov uvažuje startup Virgio, ktorý založil bývalý šéf spoločnosti Myntra Amar Nagaram, o ukončení svojej činnosti necelý rok po získaní miliónov od investorov. Tento startup ešte pred rokom ocenili na viac ako 160 miliónov dolárov.

Hviezda startupu Virgio zhasla. V priebehu roka zmizli milióny aj sen o rýchlej móde

Fast fashion Virgio zmenil rétoriku

Spoločnosť Virgio v pondelok zdôraznila, že sa orientuje na udržateľné oblečenie a že zistila, že rýchla móda je “škodlivá”. Práve táto platforma mala byť čiernym koňom inovácií v segmente rýchlej módy. Dvaja investori, ktorí hovorili pod podmienkou zachovania anonymity, však uviedli, že Virgio ukončí svoju činnosť.

“Značka rýchlej módy, ktorú ste si obľúbili, už nie je k dispozícii,” uvádza Virgio na svojej webovej stránke.

Nagaram, zakladateľ a výkonný riaditeľ spoločnosti Virgio, napísal v zvláštne formulovanom príspevku na sieti LinkedIn: “Nikdy som si nemyslel, že presne za rok od spustenia Virgia prídeme na tieto križovatky.” Tento krok označil za “bod obratu” pre startup.

Spoločnosť Virgio získala v decembri minulého roka finančné prostriedky série A vo výške 37 miliónov dolárov od investorov vrátane Prosus Ventures, Accel a Alpha Wave Global. Toto kolo startup ocenenilo na 161 miliónov usd.

Startup sa dosdal do povedomia inovatívnym zdokonaľovaním postupov navrhovania, výroby a obstarávania odevov, aby pohotovejšie uspokojil potreby generácie Z a mileniálov. Katalóg spoločnosti Virgio obsahoval rozsiahly výber v kategóriách ležérneho a tradičného oblečenia, pričom každý týždeň pribúdali nové prírastky.

Avšak podľa platformy SensorTower mal Virgio menej ako 30 000 aktívnych používateľov denne. Zakladateľ Nagaram zatiaľ na otázky médii nereagoval.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Marketing festival 2024 v Brne opäť oslovil stovky marketérov. Aké kľúčové veci by ste mali riešiť v roku 2024? 
10 min. čítanie

Marketing festival 2024 v Brne opäť oslovil stovky marketérov. Aké kľúčové veci by ste mali riešiť v roku 2024? 

Dnes už legendárna akcia, ktorá sa vrátila na miesto svojich začiatkov. Marketing festival sa tentokrát opäť konal v brnenskom Janáčkovom divadle. Stovky senior marketérov z Česka, Slovenska, ale aj zahraničia prišli nasávať vedomosti a spojiť sa s novým kontaktami. 9 TOP rečníkov sa krásne dopĺňalo v zaujímavom programe poskladanom na mieru súčasnej marketingovej situácie. Prinášame […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani
3 min. čítanie

Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani

V januári zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárast počtu nových internetových obchodov, pričom ich počet medziročne vzrástol o 30 %. Segment hobby sa tento rok dostal na prvé miesto s 18 % podielom nových e-shopov. Za ním nasledujú dlhodobo obľúbené kategórie oblečenia a potravín. Odborníci v poslednom období zaznamenali aj zvýšený záujem majiteľov kamenných obchodov […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+