Fast fashion Virgio zmenil rétoriku
Spoločnosť Virgio v pondelok zdôraznila, že sa orientuje na udržateľné oblečenie a že zistila, že rýchla móda je “škodlivá”. Práve táto platforma mala byť čiernym koňom inovácií v segmente rýchlej módy. Dvaja investori, ktorí hovorili pod podmienkou zachovania anonymity, však uviedli, že Virgio ukončí svoju činnosť.
“Značka rýchlej módy, ktorú ste si obľúbili, už nie je k dispozícii,” uvádza Virgio na svojej webovej stránke.
Nagaram, zakladateľ a výkonný riaditeľ spoločnosti Virgio, napísal v zvláštne formulovanom príspevku na sieti LinkedIn: “Nikdy som si nemyslel, že presne za rok od spustenia Virgia prídeme na tieto križovatky.” Tento krok označil za “bod obratu” pre startup.
Spoločnosť Virgio získala v decembri minulého roka finančné prostriedky série A vo výške 37 miliónov dolárov od investorov vrátane Prosus Ventures, Accel a Alpha Wave Global. Toto kolo startup ocenenilo na 161 miliónov usd.
Startup sa dosdal do povedomia inovatívnym zdokonaľovaním postupov navrhovania, výroby a obstarávania odevov, aby pohotovejšie uspokojil potreby generácie Z a mileniálov. Katalóg spoločnosti Virgio obsahoval rozsiahly výber v kategóriách ležérneho a tradičného oblečenia, pričom každý týždeň pribúdali nové prírastky.
Avšak podľa platformy SensorTower mal Virgio menej ako 30 000 aktívnych používateľov denne. Zakladateľ Nagaram zatiaľ na otázky médii nereagoval.